Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy
Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.
-
Policista - technik na Odboru technické ochrany SKPV
Zadavatel: Krajské ředitelství policie Středočeského kraje
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 8.01.2025 do: 31.07.2025
Zobrazit podrobnosti
Náplň práce :
- výkon odborných činností při přípravě a používání technických prostředků
na vyžádání služby kriminální policie a vyšetřování
- montáž a údržba systémů EZS používaných k zabezpečení objektů
- montáž, opravy a servis systémů elektronické kontroly vstupů (EKV)
- práce s videotechnikou, dálkový přenos obrazu
- provádění kvalifikovaných bezpečnostních posouzení objektu při projektování
EZS se svodem na PCO
Co požadujeme :
- vyučení v oboru mechanik elektronik s maturitou nebo SPŠE – slaboproud
- znalost systémů a komerčních prvků EZS
- znalost funkcí PIR čidel
- znalost přenosu radiového signálu a šíření elektromagnetických vln a jejich
aplikace v praxi, znalost anténní techniky a jejich montáže
- samostatnost, zodpovědnost a trestní bezúhonnost
- spolehlivost a aktivitu
- řidičský průkaz skupiny „B“ – výhodou
Co nabízíme :
- zázemí a stabilitu
- pravidelnou pracovní dobu 7:00 – 15:00 hod. (možnost úpravy)
- zaměstnanecké benefity (dotovaná strava, 6 týdnů dovolené, nemocenská – 30
dní propláceno ve 100%, příspěvek na penzijní a životní pojištění, multisport
karta, apod…
- nástupní plat po ZOP – 45 000,- Kč hrubého (Během ZOP =základní odborné
přípravy plat 31.570,- Kč)
- náborový příspěvek – 150.000,- Kč (není daněn)
Bližší informace : mjr. Bc. Gabriela Lupačová
gabriela.lupacova@pcr.cz; tel. 725 386 877 -
1
Zadavatel: Testing
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 2.01.2025
Zobrazit podrobnosti
text inzerátu ...
-
1
Zadavatel: Testing
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 2.01.2025
Zobrazit podrobnosti
text inzerátu ...
-
1
Zadavatel: Testing
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 2.01.2025
Zobrazit podrobnosti
text inzerátu ...
-
1
Zadavatel: Testing
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 2.01.2025
Zobrazit podrobnosti
text inzerátu ...
-
Disponent/ka mezinárodních přeprav
Zadavatel: Lagermax Logistics Czech s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 7.11.2024 do: 31.12.2024
Zobrazit podrobnosti
Společnost Lagermax Logistics Czech s.r.o. je zahraniční firma v oblasti mezinárodní spedice a logistiky s pobočkami po celé střední a jihovýchodní Evropě. Centrála pro ČR je na Praze 6 - Ruzyni. Další pobočky jsou v Brně, Plzni, Ostravě, Jihlavě, Jablonci n.N.
Nabízíme pracovní pozici na adrese : U Prioru 1059/1, 161 00 Praha 6
DISPONENT/ KA MEZINÁRODNÍCH PŘEPRAV
NÁPLŇ PRÁCE:
• zodpovědnost za zajištění přeprav
• příprava cenových nabídek a kalkulací
• řešení provozních problémů
• komunikace se zákazníky, realizace zakázek
• spolupráce s ostatními pobočkami
• zodpovědnost za dodržování pracovních postupů
OČEKÁVÁME:
• SŠ vzdělání
• znalost anglického nebo německého jazyka na středně pokročilé úrovni
• zkušenosti v oboru výhodou
• komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, spolehlivost
• uživatelskou znalost práce na PC
• aktivní a zákaznický přístup, loajalitu
• trestní bezúhonnost
NABÍZÍME:
• práci na HPP - plný úvazek
• odpovídající finanční ohodnocení
• zázemí silné mezinárodní společnosti
• zajímavou práci
• přátelské pracovní prostředí
• stravenkový paušál
• dovolená 5 týdnů
• vzdělávací jazykové kurzy přímo ve firmě
• firemní akce
• místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
• nástup možný ihned
V případě zájmu pošlete životopis na : e-mail: jaroslava.elgerova@lagermax.cz
-
Disponent leteckých zásilek
Zadavatel: B.A.W.D.F. s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 21.10.2024 do: 31.08.2025
Zobrazit podrobnosti
Středně velká spediční firma se sídlem na letišti Brno hledá do svého týmu juniora na pozici Disponent leteckých zásilek. Nástup možný ihned. Nabízíme práci na HPP, příspěvek na stravu, 5 týdnů dovolené, příšpěvek na stravování na penzijní připojištění. Požadujeme odpovědný přístup k práci, ochotu učit se nové věci, aktivní znalost Aj, řidičský průkaz sk.B, komunikativnost a obchodního ducha. Své CV můžete posílat na email david.benes@bawdf.cz
-
Specialista reklamací
Zadavatel: Schenker
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 21.10.2024 do: 21.10.2024
Zobrazit podrobnosti
Co vás čeká?
• Řešení reklamací s úsměvem: Budete komunikovat se s pojišťovnami, zákazníky a dopravci.
• Denní reporting: Zpracování reklamací v našich moderních systémech.
• Budete kontaktní osobou: Pro naše pobočky, které vám budou předávat podklady k reklamacím.
• Právní podklady: Příprava základních právních dokumentů dle požadavků nadřízeného.
• Poradenství: Poskytování základního poradenství pro naše terminály.
• Analýza reklamací: Vyhodnocování a doporučování nápravných opatření.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• SŠ nebo VOŠ vzdělání
• Angličtina na jedničku: Pro komunikaci s našimi zahraničními partnery.
• Samostatnost: Schopnost rozhodovat o odpovědnosti za vzniklou škodu.
• Kultivovaný projev: Schopnost naslouchat a efektivně komunikovat.
• MS Office: Uživatelská znalost pro zpracování podkladů a reportů.
Co vám můžeme nabídnout
• Podpora během zapracování: Ochotní kolegové a adaptační plán.
• Možnost růstu: Zdokonalení a prohloubení znalostí v úspěšné mezinárodní firmě.
• Roční bonus: Odměna za společné úsilí.
• Příspěvek 2000 Kč měsíčně: Čistého.
• 5 týdnů dovolené: Protože na odpočinku záleží.
• 2 dny preventivního volna (sick days): Vaše zdraví je pro nás důležité.
• Stravenkový paušál 105 Kč denně: Čistého do mzdy.
• Kantýna: Využijte naši kantýnu.
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění: Myslíme na vaši budoucnost.
• Program Cafeterie: Odměňujeme dlouholeté zaměstnance.
• Zvýhodněné T-Mobile tarify: Pro vás i vaši rodinu.
• Podpora v rozvoji a růstu: Máme co nabídnout.
• Příspěvek na rozvoj jazykových dovedností.
• Posilovna a masáže: Pro zdravý životní styl.
• Online poradna uLékaře.cz: Možnost objednání.
• DKV tankovací karta, Multisport karta: A ještě více…
-
Servisní technik výtahů v KONE
Zadavatel: KONE a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 3.09.2024
Zobrazit podrobnosti
KONE je špička v oboru, finská technologická společnost působící v oblasti výtahové techniky a pohybu lidí v budovách (dveře, eskalátory, travelátory). Výtahy nepřestanou jezdit ani v krizi, pojď si vybudovat kariéru v businessu, který se rychle vyvíjí a neustále roste.
CO BUDEŠ DĚLAT?
Provádět odborné prohlídky a údržbu
Diagnostikovat stav zařízení
Pracovat s moderními technologiemi
Vyprošťovat uvíznuté osoby
Komunikovat s provozovateli zařízení a kolegy
CO MUSÍŠ MÍT:
SOU/SŠ vzdělání v oboru elektro, nebo jako mechanik zdvihacích zařízení
Osvědčení pro práci v elektrotechnice - vyhláška 50/1978 §5,6 (NV 194/2022 Sb.)
Řidičské oprávnění skupiny „B“
CO NA TEBE U NÁS ČEKÁ:
Zázemí velké nadnárodní společnosti z Finska s více než stoletou tradicí
Moderní vybavení pro každodenní činnost (bez papírů, šetříme lesy)
Denní kontakt s nejmodernějšími technologiemi pro pohyb lidí v budovách
Program pro zvyšování odbornosti a různé možnosti kariérního růstu
Služební automobil (po zapracování) a mobilní telefon i pro soukromé účely
Měsíční příspěvek na stravování formou elektronických stravenek
5 týdnů dovolené
Možnost čerpat 4 dny na zotavenou v roce nad rámec dovolené
Příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době
Životní pojištění
Zaměstnanecký asistenční program
Vidíš se jako výtahář? Chceš mít opravdový dopad na to, jak se lidem žije? Tak se přihlaš, ozveme se ti a domluvíme si s tebou schůzku.
Piš e-mail na tereza.valnohova@kone.com nebo volej na +420 604 753 165. -
Elektromechanik
Zadavatel: People Constulting
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 20.08.2024 do: 20.10.2024
Zobrazit podrobnosti
Pro našeho významného klienta hledáme pozici:
Náplň Vaší práce:
- Montáž produktů dle výkresové dokumentace a manuálu
- Sledování a dodržování platných předpisů
Co byste měl mít:
- Pečlivost a mít svou práci rád
- Spolehlivost, chuť pracovat
Výhodou
- Pokud máte zkušenosti z výrobní společnosti
- Orientovat se ve výkresové dokumentaci
A my Vám nabídneme:
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou v inovativním prostředí
- Příjemný a spolehlivý kolektiv
- Prosperující nadnárodní výrobní společnost
- Benefity: flexibilní pracovní doba, 5 týdnů zasloužené dovolené, stravenky, různé druhy příspěvků, 13. mzdu ... -
IKEA Future Leaders Program
Zadavatel: IKEA ČR
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 16.08.2024 do: 27.08.2024
Zobrazit podrobnosti
At IKEA, we are launching a new development fast-track program for young talents.
We offer work at IKEA in various positions, an individual development plan and inspiring training. All under the guidance of experienced mentors from the management team.
WHO YOU ARE
You’re passionate about home furnishings, eager to learn, and ready for new challenges. We value your enthusiasm, growth mindset, and love for helping customers.
Your Skills and Interests:
• Little or no leadership experience.
• Eagerness to improve in business process.
• A desire to continuously learn and grow.
• Confidence to communicate clearly in English and fluency in Czech.
• Willingness to relocate within our region Czech Republic, Hungary or Slovakia.
READY TO LEAD THE WAY?
You’ll work with experienced managers, and you will have inspiring personal development plan towards managerial position within 24 months in one of our units.
• Year 1: Begin in a starting role and progress to a Team Leader/Department Head with job assignment developing your retail skills.
• Year 2: Continue as a Department Head/Deputy Manager, with project assignments focusing on current business challenges.
Ready to take over the role of unit management team member!
APPLY NOW and start your journey toward a leadership role at IKEA!
https://ikea.avature.net/en_BW/External/JobDetail/IKEA-Future-Leaders-Program/253287
Recruitment Process:
• Application Submission: Send your application (CV and cover letter) in English by August 27, 2024.
• Continuous Review: The recruitment team will review candidates continuously.
• Hirevue: Video questionnaire. First round by August 26, 2024.
• Online Assessment Centre: August/September 2024.
• Final Interview: September 2024.
• Program Start: October 2024.
WE OFFER
A place where you can grow, have fun, and make a real impact and enjoy benefits like staff discounts, extra vacation time, leisure contributions, and so much more!
For more information you can get in touch with Silvia Kurtová (silvia.kurtova@ingka.ikea.com).
-
Disponent leteckých zásilek
Zadavatel: European Contract Logistics - Czech Republic
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 13.08.2024 do: 30.09.2024
Zobrazit podrobnosti
Středně velká spediční firma s pobočkou na ruzyňském letišti hledá do svého týmu juniora na pozici Disponent leteckých zásilek. Nástup možný ihned. Nabízíme práci na HPP, příspěvek na stravu, 5 týdnů dovolené a po dvou letech příspěvek na penzijní připojištění. Požadujeme odpovědný přístup k práci, ochotu učit se nové věci, aktivní znalost Aj, řidičský průkaz sk.B, komunikativnost a obchodního ducha. Své CV můžete posílat na email jiri.marik@ec-logistics.cz
-
Absolvent v oddělení dopravy autocisteren ADR - DISPEČER AUTOCISTEREN
Zadavatel: ČEPRO, a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 4.08.2024
Zobrazit podrobnosti
Začněte pracovat jako dispečer dopravy autocisteren ADR u významné české společnosti. Přijmeme absolventa střední nebo vysoké školy do oddělení dopravy autocisteren. Jedná se o práci v kanceláři centrálního dispečinku v Praze 7 - Holešovicích.
Co u nás budete dělat:
zajišťovat zásobování vlastních čerpacích stanic - na základě dispečerského sledování stavu skladových zásob, prostřednictvím vlastního vozového parku, popřípadě pomocí externích dopravců
kontrolovat dodržování pracovního režimu řidičů autocisteren
odpovídat za dodržování pravidel pro zachování kvality přepravovaných pohonných hmot
přijímat a zpracovávat objednávky velkoobchodních zákazníků
monitorovat realizaci zakázek v průběhu jejich plnění, případně řešit nestandardní situace
drobnou administrativu související s přepravními doklady
Co vám nabízíme:
jako absolventovi vám poskytneme zvýšenou podporu a pomoc nejen v začátcích
pracovat budete v zavedeném týmu, o který se můžete opřít
stabilní zázemí významné české společnosti
pravidelné školení a další odborné vzdělávání
flexibilní pracovní dobu, možnost přizpůsobení směn
Benefity:
25 dnů dovolené, 3 dny osobního volna
stravenky 165 Kč/den
Cafeteria až 13 000 Kč/rok (volnočasové aktivity, dovolená, zdravotní péče a další)
příspěvek na penzijní připojištění 2 000 Kč/měsíc
příspěvek 1 500 Kč/rok na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zaměstnavateli
zvýhodněné ceny paliva
zdarma konzultační služby (právní, finanční, psychologické, zdravý životní styl)
Co od vás potřebujeme:
v posledních 2 letech ukončenou střední školu, nejlépe dopravního, nebo technického zaměření
kladný vztah k autům
samostatnost, chuť se učit nové věci
spolehlivost, slušné vystupování
výborné komunikační a organizační schopnosti
Více informací zde:
https://kariera.ceproas.cz/volne-pozice/?r=detail&id=2000258273&impressionId=b5c9df2c-d70b-4d7c-8ab5-5dee814686d6 -
Administrativní podpora (disponent/-ka) sběrné služby
Zadavatel: Rhenus Logistics s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 26.07.2024 do: 31.12.2024
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
- zodpovědnost za příjem a zpracování objednávek, zpracování dat k zásilkám v systému sběrné služby
- komunikace se zákazníky, dopravci a řidiči
- práce s transportním informačním systémem
- administrativa a občasné reporty
Požadavky na uchazeče:
- schopnost dorozumět se anglicky (komunikace s partnery je na denní bázi, převažuje e-mail)
- uživatelskou znalost MS Office, především Excel
- aktivní přístup k plnění pracovních povinností, samostatnost, nadšení
pečlivost a systematičnost
Co Vám za to nabídneme?
- stabilní společnost, kde se můžete realizovat
- férové ohodnocení vč. pololetních odměn již 8. den v měsíci na účtu
- odpočinek o týden delší - 25 dní dovolené
- příspěvek na stravování již od začátku pracovního poměru
- pružnou pracovní dobu
- firemní akce, které stojí za to
- kávu na pracovišti zdarma
V případě zájmu zašlete životopis na e-mail: katerina.ottomanska@rhenus.com.
Místo výkonu práce Rhenus Logistics s.r.o., Plzeňská 256, 252 19 Chrášťany.
-
Elektronik
Zadavatel: Semax Solutions a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 28.06.2024 do: 31.12.2024
Zobrazit podrobnosti
Do společnosti Semax Solutions a.s. hledáme Elektronika pro nově vznikající Test Centrum v Logportu v Jinočanech. Požadujeme SŠ vzdělání zakončené maturitou. Požadujeme zájem o HW a IT, komunikativnost, chuť se učit a flexibilitu. Práce je vhodná pro absolventy. Rádi Vás zaučíme. Nástupní plat 45 000 Kč/měsíčně. Nástup možný ihned. Své CV zašlete na tereza.sistek@meteringservicesgroup.com nebo volejte na tel. +420 607 613 809 a domluvíme s Vámi osobní setkání.
-
DISPONENT/ KA MEZINÁRODNÍCH PŘEPRAV
Zadavatel: Lagermax Logistics Czech s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 26.06.2024
Zobrazit podrobnosti
NÁPLŇ PRÁCE:
• zodpovědnost za zajištění přeprav
• příprava cenových nabídek a kalkulací
• řešení provozních problémů
• komunikace se zákazníky, realizace zakázek
• spolupráce s ostatními pobočkami
• zodpovědnost za dodržování pracovních postupů
OČEKÁVÁME:
• SŠ vzdělání
• znalost anglického nebo německého jazyka na středně pokročilé úrovni
• zkušenosti v oboru výhodou
• komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, spolehlivost
• uživatelskou znalost práce na PC
• aktivní a zákaznický přístup, loajalitu
• trestní bezúhonnost
NABÍZÍME:
• práci na HPP - plný úvazek
• odpovídající finanční ohodnocení
• zázemí silné mezinárodní společnosti
• zajímavou práci
• přátelské pracovní prostředí
• stravenkový paušál
• dovolená 5 týdnů
• vzdělávací jazykové kurzy přímo ve firmě
• firemní akce
• místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
• nástup možný ihned
V případě zájmu posílejte své životopisy na matej.loffler@lagermax.cz nebo volejte 606 677 526. Matej Löffler, Head of Transport Department -
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE V DOPRAVĚ
Zadavatel: Lagermax Logistics Czech s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 26.06.2024
Zobrazit podrobnosti
NÁPLŇ PRÁCE:
• zodpovědnost za zpracování zásilek
• příprava dokumentů pro nakládku a vykládku
• prověřování stavu zásilek
• komunikace s partnery
• spolupráce s ostatními pobočkami
• zodpovědnost za dodržování pracovních postupů
OČEKÁVÁME:
• SŠ vzdělání
• znalost anglického nebo německého jazyka na středně pokročilé úrovni
• zkušenost v oboru výhodou
• samostatnost a spolehlivost
• uživatelskou znalost práce na PC (Excel)
• aktivní a zákaznický přístup, loajalitu
• trestní bezúhonnost
NABÍZÍME:
• práci na HPP - plný úvazek
• odpovídající finanční ohodnocení
• zázemí silné mezinárodní společnosti
• zajímavou práci
• přátelské pracovní prostředí
• stravenkový paušál
• dovolená 5 týdnů
• vzdělávací jazykové kurzy přímo ve firmě
• firemní akce
• místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
• nástup možný ihned
V případě zájmu posílejte své životopisy na matej.loffler@lagermax.cz nebo volejte 606 677 526. Matej Löffler, Head of Transport Department -
Specialista nabídkového oddělení divize ELEKTRO
Zadavatel: Stavebniny DEK a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 18.06.2024
Zobrazit podrobnosti
Stavebniny DEK hledají pro rostoucí divizi ELEKTRO novou posilu do týmu. Chceš se stát součástí obchodního oddělení a podílet se na úspěchu jedničky na trhu se stavebním materiálem? Je ti blízký elektroinstalační materiál pro stavbu? Tak pojď číst dál!
Pracovní náplň
Zpracuješ cenové nabídky pro naše zákazníky
Zašleš poptávky našim dodavatelům
Budeš úzce spolupracovat s produktovými manažery, obchodními zástupci a našimi kolegy na pobočkách
Evidovat a vyhodnocovat úspěšnosti cenových nabídek
Požadujeme
Zkušenosti v segmentu elektroinstalačního materiálu (např. realizace, nabídkové oddělení, asistovaný prodej)
Vzdělání v oblasti silnoproudu / slaboproudu může být tvojí velkou výhodou
Tvá samostatnost a pečlivost je samozřejmostí
Pokud ti nechybí týmový duch a tah na branku, máš plusové body
Jsi komunikativní
Nedělá ti problém práce na PC (excel, word, emailový klient)
Nabízíme
Průměrnou mzdu 45 000 Kč při plnění všech povinností
Zaměstnání na HPP
Dovolenou 5 týdnů, Sick days
Slevy na produkty a služby Stavebnin DEK
Stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti, čaj a skvělá káva zdarma
Účast na firemních a dodavatelských akcích
Čeká na tebe vzdělávání v sortimentu našich dodavatelů, interní vzdělávání a osobní rozvoj
Jistotu v dynamicky se rozvíjející ryze české firmě
Pracoviště
Praha 10 – Malešice
Kontaktní e-mail: Jitka.Zimmermannova@dek-cz.com
-
Air Export Agent
Zadavatel: Expeditors International ČR s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 13.06.2024 do: 31.07.2024
Zobrazit podrobnosti
Vybudujte si kariéru v logistice – přidejte se k mezinárodní renomované společnosti!
Společnost Expeditors je servisní logistická společnost zařazená v žebříčku Fortune 500 se sídlem v Seattlu ve státě Washington v USA. Ve společnosti Expeditors vytváříme vysoce optimalizovaná řešení dodavatelského řetězce, která lze uzpůsobit dle potřeb našich klientů s jednotnými technologickými systémy integrovanými prostřednictvím globální sítě, kterou tvoří 331 zastoupení ve 109 zemích na šesti kontinentech.
Jako servisní společnost nevlastníme letadla, lodě ani nákladní automobily, které denně používáme. To znamená, že můžeme být vysoce flexibilní v našem přístupu k řízení dodavatelského řetězce a velmi efektivní při hledání nejlepší cesty a cenových možností.
To, co děláme je globální řízení dodavatelského řetězce. Ale v srdci společnosti Expeditors najdete profesionalitu, smysl pro určování směru a přátelské prostředí. To vše podporuje inovativní přístup k logistice založený na zákaznických službách.
Pracovní nabídka
Zajímá vás jakým způsobem je možné zboží přepravovat a co především obnáší letecká přeprava?
Je pro vás komunikace v češtině a angličtině bezproblémovou záležitostí?
Rádi byste zpracovávali telefonní a e-mailové objednávky a zadávali data do počítače?
Pak vás velmi rádi uvítáme v našem skvěle fungujícím týmu.
Co by byla Vaše práce?
komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky, dodavateli, ostatními pobočkami a odděleními
každodenní jednání s klienty e-mailovou formou nebo telefonicky
administrativa související s pracovní pozicí - včasné zpracovávání dokumentace a zadávání dat do systémů
průběžné vzdělávání se dle požadavků souvisejících s výkonem práce
Co je pro nás důležité?
orientace na zákaznické služby
komunikační dovednosti
znalost Aj (každodenní využití)
pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
znalost práce s PC (Word, Excel)
zkušenost s prací v logistice a s leteckou dopravou výhodou, nikoliv však podmínkou
Co nabízíme?
různorodou práci v nadnárodní společnosti se silným zázemím ve velmi rychle se rozvíjejícím oboru
kvalitní zaškolení
možnost průběžného vzdělávání se a profesního růstu
pracovní smlouvu na dobu určitou - 1 rok, s možností prodloužení na neurčito
dobré finanční ohodnocení – měsíční bonusy
příspěvek na stravování
5 týdnů dovolené (po odpracování 1 roku), 3 sick days
příspěvek na penzijní/životní připojištění
pracovní dobu 8:00 - 16:30
V případě zájmu posílejte své životopisy na petr.cap@expeditors.com nebo volejte 601 319 159. Petr Čáp, Air Export Manager Expeditors Praha -
DISPEČER CENTRÁLNÍHO DISPEČINKU
Zadavatel: ČEPRO, a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 5.06.2024 do: 4.07.2024
Zobrazit podrobnosti
Začněte pracovat jako dispečer centrálního dispečinku u významné české společnosti ČEPRO.
Jako absolvent u nás dostanete zvýšenou podporu kolegů a nadřízeného, možnost úpravy pracovní doby a hlavně možnost pracovat v zajímavém oddělení, kde se pořád něco děje.
Ujme se vás tým kolegů, kteří vám vše vysvětlí a pomohou. Nehodíme vás do vody.
Nabízíme vám jistotu a stabilní zázemí významné české společnosti, pravidelné školení a další odborné vzdělávání, flexibilní pracovní dobu, možnost přizpůsobení pracovní doby dle vaší potřeby.
Co dispečer centrálního dispečinku dělá:
- provádí kontrolu kreditního rámce velkoobchodních zákazníků, při platbě předem předává objednávky na oddělení centrální fakturace
- přijímá, zpracovává a zadává do příslušného softwaru objednávky na dodávky obchodního zboží
- řeší případné nestandardní situace v objednávce a při jejím odbavení
- provádí kontrolu došlých online plateb
- dohlíží na realizované zakázky v průběhu provádění, předchází nestandardním situacím a v případě jejich vzniku je aktivně řeší
- komunikuje se zákazníky a obchodními zástupci ohledně objednávek, termínů dodání, koordinuje plnění objednávek s možnostmi interní i externí dopravy
- zajišťuje kontrolu a odbavení dokladů E-AD
- udržuje aktuální databázi vozidel Truck registr, komunikuje s dopravci
To vše bude probíhat v kanceláři centrálního dispečinku Čepro v Praze 7, ve spolupráci s týmem našich zkušených dispečerů a dispečerek.
Co vám nabízíme:
- 25 dnů dovolené hned od začátku, 3 dny osobního volna po 3 měsících
- stravenky 165 Kč/den (zaměstnavatel platí 145 Kč)
- příspěvek na volný čas až 13 000 Kč/rok
- příspěvek na penzijní připojištění 2 000 Kč/měsíc
- příspěvek 1 500 Kč/rok na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou
zaměstnavateli
- zvýhodněné ceny pohonných hmot na našich čerpacích stanicích EuroOil
- zvýhodněné volání a internet od T-Mobile i pro vaše blízké osoby
- zdarma konzultační služby (právní, finanční, psychologické, zdravý životní styl)
- a další výhody
A co od vás budeme potřebovat?
- v posledních 2 letech ukončenou střední nebo vysokou školu, nejlépe technického zaměření
- odpovědnost za prováděnou práci a týmového ducha
- samostatnost, chuť se učit nové věci
- spolehlivost, slušné vystupování
- výborné komunikační a organizační schopnosti
Místo výkonu práce:
Praha 7 Holešovice
Více informací: Bc. Eliška Hlásková, eliska.hlaskova@ceproas.cz, tel. 739 241 078, HR Business Partner ČEPRO, a.s.