Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, kontaktujte nás emailem na moravcova@spsdmasna.cz nebo se zaregistrujte a použijte administrační rozhraní

DoDo kurýr

Zadavatel: DoDo Czech, s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 13.09.2019

CO U NÁS BUDEŠ JAK DODO KURÝR DĚLAT?
Úkolem DoDo kurýra je doručit zakázku koncovému zákazníkovi v pořádku a včas. Jestli budeš rozvážet nákupy, hranolky nebo shánět dort pro zákazníka, už záleží podle toho, pro jaký projekt budeš jezdit. Protože rozvážíme pro různé partnery, dáme ti možnost vybrat projekt, který ti z hlediska směn, lokality či pracovní náplně sedí nejlépe.

V současné době hledáme kurýry na rozvoz ze skladu v Horních Počernicích, ze skladu na Veleslavíně a na další pobočky po Praze (Harfa, Černý Most, Anděl, Zličín apod.)

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
• řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
• lásku k řízení a nějaké ty zkušenosti s řízením v hustém provozu
• dobrou znalost Prahy, ale není třeba místopis, stačí se v Praze orientovat
• příjemné vystupování a úsměv na tváři je pro nás alfou-omegou
• potravinářský průkaz (lze snadno vyřídit u obvodního lékaře)
• ovládání chytrého telefonu (objednávky budeš přijímat pomocí naší aplikace GAIA)

CO TI NABÍZÍME?
• garantovanou hodinovou sazbu až 150 Kč/hod + dýška
• individuální prémie a bonusový program
• dlouhodobá spolupráce na plný nebo zkrácený úvazek, možno také brigádně nebo na IČO
• flexibilní pracovní dobu dle požadavků řidiče – vyber si dny, které chceš pracovat (rozvážíme PO-NE)
• rozvoz zboží novým firemním vozem Fiat Doblo nebo Škoda Citigo
• možnost kariérního růstu v rámci našich projektů
• rozmanitou práci, možnost vyčistit si hlavu
• spoluúčast na připojištění, navigace k dispozici
• firemní oblečení (parádní softshellovou bundu a trička)
• skvělý neformální kolektiv
• slevy u našich partnerů

V případě zájmu napiš na VACLAV.PETRUS@IDODO.CZ


Chceš pracovat v letectví? Staň se Load Controllerem -Praha!

Zadavatel: Air-Dispatch CLC s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 16.08.2019

Líbí se Ti letadla a vše kolem nich a bavilo by tě pracovat v mezinárodním prostředí kde každý den naplno využiješ svou angličtinu? Air Dispatch (CLC) s.r.o. je světovou jedničkou v centralizovaném vyvažování letadel a zrovna rosteme a díky tomu hledáme nové kolegy a kolegyně na pozici Load Controllera pro naši kancelář v Praze, která je zároveň i centrálou pro všechny naše pobočky! Budeš to právě ty kdo se stane naším novým kolegou a pomůžeš nám rozšířit náš pražský tým? • Rád/a pracuješ s lidmi a chceš mít zodpovědnou práci s jasným cílem, ale na druhou stranu uvítáš se v práci i bavit? • Chceš se neustále učit nové věci a získávat zkušenosti v oblasti letectvi? • Baví Tě při práci přemýšlet a nevadí Ti občas řešit úkol v časové tísni? Odpověděl/a jsi si na většinu otázek ANO? Pak je pro Tebe Air Dispatch (CLC) tím správným místem a my tě rádi uvítáme mezi námi. Jsme dceřiná společnost skupiny dnata spadající do Emirates Airlines Group, tedy máme za sebou skvělé zázemí a jednoho z největších hráčů v letectví. Naše hodnoty jsou kvalita, bezpečnost, standardy a jistota. Ty jsou pro nás klíčové během vyvažování letadel pro naše zákazníky, kterými jsou přední airlines z celého světa.

Jako Load Controller u nás budeš pracovat v krásné kanceláři v Airport Business Center v Aviatické ulici (na letišti Václava Havla - naproti Terminálu 1), kde se o tebe budeme náležitě starat a snažit se Ti udělat práci co nejpříjemnější. Jsme ale letecký provoz a tak Tě u nás čekájí 12- ti hodinové směny v nepravidelném režimu (nepřetržitý provoz). Pro práci u nás potřebuješ logické, ale i trošku technické myšlení. Každý Loadař musí umět dobře počítat a zvládnout domluvit se dobře anglicky! Na začátek se u nás ale vrátíš do školní lavice, kdy tě měsíc budeme na vše důkladně školit a následně budeš ještě 14 dní pracovat se zkušenými kolegy, kteří tě práci u nás naučí i z praktické stránky. Pak už budeš pracovat samostatně od PC v programu Altea a komunikovat s letišti po celém světě.
Co Ti opravdu můžeme nabídnout je skvělá parta v kanceláři i mimo ní! Dbáme si o naši firemní kulturu a pořádáme i různé akce, aby naše práce nebyla jen o práci :-) .

Tak co, zkusíš to s námi?

Co od Tebe jako našeho Loadcontrollera očekáváme?
• Zájem o letectví a chuť pracovat v tomto odvětví
• Určitou míru zodpovědnosti, orientaci na cíl a smysl pro koordinaci a řešení úkolů
• Základní logické uvažování a schopnost analýzy dat (musíš umět počítat)
• Umět pracovat se stresovými situacemi
• Časovou flexibilitu a ochotu pracovat na směny (nepřetržitý provoz s nepravidelně rozvrženou pracovní dobou - většinou 12-ti hodinové směny)
• Anglický jazyk na dobré úrovni, komunikace přes telefon a email na každodenní bázi (musíš angličtinu zvládnout tak aby tě nebrzdila při tvé každodenní práci, i firemním komunikačním jazykem je AJ), pokud se zvládneš domluvit i německy bude to tvou velkou výhodou,ale ne podmínkou
• Týmového ducha a kolegialitu ( k nám se nechodí si jen odsedět svou směnu, s námi se musíš umět zasmát a i něco podniknout)

Co bude tvou velkou výhodou, ale rozhodně není podmínkou?
• Znalosti a zkušenosti v oblasti Load control / Ramp Handling / Dangerous Goods / Passenger Service nebo Cargo
• Zkušenosti ze směnného pracovního prostředí
• Rádi Tě ale uvítáme ať jsi absolvent s nepopsanou pracovní minulostí nebo už máš nějaké zkušenosti :-)
• Naše kancelář je plně bezbariérová, tudíž mezi námi rádi uvítáme i nové kolegy/ně se zdravotním omezením (jsme schopní být hodně flexibilní v plánování směn)

Co od nás na oplátku za skvělou práci dostaneš?
• Práci pro jedničku na světě a zázemí jedné z nejsilnějších společností v leteckém průmyslu se sídlem v Dubai
• Opravdu zajímavou náplň práce při které se distaneš ke komunikaci s letišti po celém světě
• Dynamické a moderní pracovní prostředí provázané hodnotami společnosti
• Velmi dobrý kolektiv s kolegy, kteří se rádi zasmějou a pobaví i mimo práci
• Velmi dobré finanční ohodnocení, kdy mzda podléhá salary gradu dané pozice s ročním navýšením o RPI, bonusový a benefitní systém
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou hned od začátku
• Variabilní pracovní dobu a časovou flexibilitu z důvodu směnného provozu (dbáme si na work-life balance našich lidí)
• Nadstandartní benefitní program: Stravenky/Příspěvek na dojíždění/Flexipasy/Multisport karta/Penzijní připojištění/OTP bonusy/AirLine bonusy
• Ovoce a občerstvení na pracovišti, 4-krát ročně velké snídaně formou cateringu v kancelářích, společenské a sportovní akce pořádané firmou
• Úvodní a rozšiřující školení ( rozhodně tě na začátku nehodíme jen tak do vody aby jsi se učil/a plavat sám/sama)
• Talentový program a profesní rozvoj v rámci společnosti
• Nástup vždy k prvnímu dni v měsíci od 1.9.2019 nebo 1.11.2019

Už se u nás vidíš? Výborně, rádi Tě uvítáme na osobním pohovoru! Pošli nám svůj životopis na email hrprg@air-dispatch.com, zavolej nám na tel. 702 204 346 nebo se u nás zastav v kanceláři na adrese Aviatická 12/1048 v Praze na letišti Václava Havla
!
Těšíme se na tebe!
Tvůj tým Air Dispatch (CLC)


zakaznicky servis import/export booking

Zadavatel: MSC Czech Republic

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 28.06.2019

Firma MSC je druhou největší společností zabývající se mezinárodní přepravou kontejnerů. Společnost má hlavní sídlo v Ženevě a působí ve více než 55 zemích. V současnosti má přes 70 tisíc zaměstnanců a neustále expanduje po celém světě.
Rozšiřujeme náš team v Praze a nabízíme příležitost v oddělení exportního bookingu.

pracovní úvazek: plný úvazek
náplň práce:
- zpracování objednávek od klienta
- - komunikace s kolegy a klienty v ČR i v zahraničí
- práce v interním systému
požadujeme:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mladý kolektiv
- benefity ve formě stravenek a flexi pasů
nástup: ihned/po dohodě


exportní dokumentace

Zadavatel: MSC Czech Republic

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 28.06.2019

Firma MSC je druhou největší společností zabývající se mezinárodní přepravou kontejnerů. Společnost má hlavní sídlo v Ženevě a působí ve více než 55 zemích. V současnosti má přes 70 tisíc zaměstnanců a neustále expanduje po celém světě.
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

Pracovní úvazek: hlavní pracovní poměr
Náplň práce:
- komunikace s kolegy v zahraničí
- zpracovávání dat od klientů
- práce v interním systému
Požadujeme:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mlady kolektiv
- pět týdnů dovolené
- po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů
- možnost sick days
Nástup: ihned/dle dohody
Kontakt: Hana Pecháčková hana.pechackova@msc.com Tel.: 724 237 218


Junior administrative desk

Zadavatel: Advanced AirSea s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 19.08.2019

Našim revírem jsou mezinárodní námořní vody a vzdušný prostor celého světa.
Naše tempo je vražedné.

Naši protivníci jsou klasické, nudné spedice, co oproti nám nemají šanci.

Jsme holky a kluci z Advanced AirSea, bereme svojí práci seriózně, ale vždy si najdeme čas na legraci a relax. Společně nacházíme řešení nástrah vodních či vzdušných živlů.

Naším úkolem je dostat všechny zásilky na místo v čas a bez komplikací!

Přidej se k nám ze začátku jako letní stážista, když se osvědčíš, vezmeme Tě na fulltime.

Rozumné finanční ohodnocení
Stravenky v hodnotě 100,-
Služební mobil
Služební notebook
Přátelský kolektiv
Jednou týdně grilování na naší zahradě
Výborné kafe
Netradiční kancelář, která absolutně nepůsobí jako kancelář.
Možnost kariérního růstu / full time job po dokonční studia.


Požadujeme:
znalost Anglického jazyka nutnost + další jazyk výhodou
spolehlivost a týmoveho ducha
zvídavost a zájem o obor.
smysl pro humor a nadsázku

Pokud Vás nabídka zaujala, chytni telefon a volej + 774 747 288 a nebo piš: opavova@airsea.cz


Koordinátor palubních služeb v letecké společnosti

Zadavatel: Smartwings, a.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 17.06.2019 do: 31.07.2019

Pracovní náplň:

• Koordinace a zajišťování palubních služeb během letů
• Objednávání cateringu na lety
• Koordinace úklidových služeb letadel
• Informování posádek o palubních službách na letu
• Zajišťování nadstandardních služeb pro cestující
• Operativní řešení provozních situací
• Práce s interním objednávkovým systémem
• Telefonická a e-mailová komunikace v českém a anglickém jazyce
• Řešení reklamací z letů
• Komunikace s dalšími odděleními v rámci společnosti

Nabízíme:

• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra Nádraží Veleslavín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Pracovní doba na 12hod směny (8:00 - 19:30, krátký/dlouhý týden)
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody (zaměstnanecké letenky, cafeterie, stravenky, aj.)
• Pracovní doba od pondělí – pátku

Požadujeme:

• SŠ vzdělání s maturitou, ekonomický obor výhodou
• Pracovní zkušenost z oblasti dopravy, cestovního ruchu nebo gastronomie výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/e-mailu
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Psychická odolnost vůči změnám, proaktivní jednání, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu.

V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.

Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.


Letecký mechanik Boeing 737

Zadavatel: Smartwings, a.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 17.06.2019 do: 31.12.2019

Pracovní náplň:

• Traťová údržba letadel provozovaných společností
• Pravidelná údržba, opravy letadel a řešení závad

Nabízíme:

• Typový výcvik hrazený zaměstnavatelem
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody
• Předpokládaný nástup: ihned

Lokalita:

• Budova Technického úseku společnosti Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

Požadujeme:

• SŠ vzdělání s maturitou v leteckém oboru (mechanik / avionik)
• ŘP skupiny B
• Znalost AJ – úroveň B1 – konverzační i písemný projev
• Čistý trestný rejstřík
• Zodpovědnost, pečlivost
• Časová flexibilita

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu Do předmětu napište jméno pozice, na kterou se hlásíte.

V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.

Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.


Koordinátor přeprav pro letecké posádky

Zadavatel: Smartwings, a.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 17.06.2019 do: 31.07.2019

Pracovní náplň:
• Zajišťování přeprav mezi hotely a letišti pro posádky (piloty a stevardy)
• Komunikace s přepravci po celém světě
• Kompletace podkladů ke služební cestě pro posádky
• Práce s mezinárodně používanými systémy SITA, AIMS a s firemním systémem EFA
• Pracovní dobu na 10hod směny (svátky, víkendy, bez nočních služeb)

Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody

Lokalita:
• Budova Travel Service/Smartwings, a.s., Praha 6, K Letišti 1068/30

Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Čistý trestný rejstřík
• Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor přeprav pro letecké posádky.

Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.


Kurýr pro rozvoz občerstvení

Zadavatel: DoDo Czech, s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 17.06.2019 do: 1.10.2019

Co je úkolem DoDo kurýra?
• včasně vyzvedávat a doručovat fastfoodové produkty podle instrukcí z dispečinku (ty dostaneš vždy do firemního smartphonu)
• pracovat s hotovostí, terminálem a stravenkami
• pečovat o přidělené služební Citigo (zkontrolovat, natankovat, občas umýt)

Jak si tě představujeme?
• máš dva průkazy – řidičák skupiny B a potraviňák (od obvodního lékaře)
• neztratíš se v Praze a nějaká ta zácpa nebo hustší provoz tě nerozhodí
• k zákazníkovi jezdíš vždy s úsměvem

Co od nás dostaneš?
• garantovanou hodinovku 110,- Kč/hod + dýška & bonusy (za dobře odvedenou práci)
• možnost plánování dopoledních, odpoledních nebo celodenních směn na týden dopředu a podle svých možností (rozvážíme pondělí až neděle od 10:00 do 22:00)
• klid na to najíst se o placené pauze, a ještě dostaneš fastfoodové produkty od našeho partnera za 1/3 ceny

V případě zájmu pište na vaclav.petrus@idodo.cz
(Nebo se podívejte na další naše volné pracovní pozice na https://idodo.cz/kariera/)

Nástup ihned po zaškolení!


Specialista plánování - Automotive Control Tower

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 5.06.2019

Chcete být součástí nového projektu Automotive Control Tower a společnými silami rozjet nový projekt pro velmi zajímavé Automotive zákazníky? Vše co ještě neumíte vás naučíme a vy naopak můžete naučit něco nás. Společně budeme pro Automotive zákazníky hledat vždy ty nejlepší řešení.
Máte-li zájem se dozvědět něco více, kontaktujte naše HR oddělení
736 751 462 nebo nám zašlete váš životopis s kontakty a my vám zavoláme: jana.sumanova@cz.yusen-logistics.com

Všechna volná místa naleznete zde: https://yusen.jobs.cz/volna-mista/

Místo výkonu práce: Strančice (Praha - Východ) DOPRAVA ZAJIŠTĚNA Z OPATOVA, od 01/2020 místo výkonu práce Praha-Opatov

Těšíme se na vaše reakce :-)

telefon: 736 751 462
Váš životopis případně zašlete na e-mail: jana.sumanova@cz.yusen-logistics.com


Průvodčí / vlakvedoucí

Zadavatel: České dráhy

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 27.05.2019 do: 31.10.2019

CO BUDETE DĚLAT
Na této pozici budete doprovázet vlaky osobní přepravy, kontrolovat a prodávat jízdní doklady a poskytovat informace cestujícím.
Vaší náplní práce bude odbavovat cestující a zajišťovat profesionální zákaznický servis, obsluhovat zařízení a vybavení vozů a zpracovávat potřebná data pro jízdu vlaku.
Budete se starat o příjemné prostředí pro cestující, pořádek a bezpečnost.

OD UCHAZEČE POŽADUJEME
Střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou
Uvítáme praxi v oboru, ale není podmínkou, pro práci Vás zaškolíme
Uživatelskou znalost práce PC považujeme za samozřejmost
Znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni, bez problémů se domluvíte se zahraničními cestujícími
Vhodný uchazeč má kladný přístup k práci, je pozitivní a častá komunikace s cestujícími mu nedělá žádný problém
Hledáme uchazeče, který je odolný vůči stresu a hravě zvládne zátěžové situace
Časovou flexibilitu – pracovat budete v nepřetržitém režimu
Zdravotní způsobilost dle Vyhlášky č. 101/1995 Sb.

CO VÁM NABÍDNEME
Práci u národního dopravce, stabilitu zaměstnání s dlouhodobou perspektivou
Dobré platební podmínky
Umožníme Vám na sobě stále pracovat – další vzdělávání a odborné semináře
Široký balíček zaměstnaneckých benefitů (jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příplatky za režim práce, příspěvek na stravování, na penzijní pojištění, příspěvek na rekreaci, jazykové vzdělávání, apod).
5 týdnů dovolené

Do výběrového řízení se můžete přihlásit odpovědí na vybraný inzerát na našich kariérních stránkách https://ceskedrahy.jobs.cz/?category=pruvodci-vedouci-pokladni#volna-mista



Strojvedoucí

Zadavatel: České dráhy

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 27.05.2019 do: 31.10.2019

NÁPLŇ PRÁCE
Řízení a obsluha nových moderních vlaků
Budete odpovědný za vedení vlaků osobní dopravy
Pravidelná komunikace a koordinace práce s ostatními zaměstnanci v železničním provozu
Budete pracovat s informačními systémy, kam budete zaznamenávat průběh jízdy a další technické parametry

POŽADUJEME
Zdravotní způsobilost dle Vyhlášky č. 101/1995 Sb.
Licence strojvedoucího pro vás bude výhodou, ale pokud ji nemáte, zajistíme pro Vás odborný kurz
Pro zařazení do komplexního výcviku potřebujete minimálně ukončené střední vzdělání s výučním listem strojního, elektrotechnického, stavebního nebo dopravního zaměření nebo úplné střední vzdělání s maturitou
Technické myšlení a ochota dalšího vzdělávání
Psychická odolnost vůči stresu a zátěži
Časovou flexibilitu, vícesměnný provoz

NABÍZÍME
Náborový příspěvek 50 000 Kč
Mzda 30 000 Kč– 40 000 Kč
Nadstandardní podmínky pro odměňování
Proplácení přesčasů, zaplatíme Vám každou minutu navíc
Široký balíček zaměstnaneckých benefitů (jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příplatky za režim práce, příspěvek na stravování, na penzijní pojištění, příspěvek na rekreaci apod.)
Vlastní akademie, zaškolení, odborný kurz získání kvalifikace strojvedoucího
Pracovní doba 36 hodin týdně
5 týdnů dovolené
Možnost osobního a profesního růstu
Stabilitu zaměstnání s dlouhodobou perspektivou

Do výběrového řízení se můžete přihlásit odpovědí na vybraný inzerát na našich kariérních stránkách https://ceskedrahy.jobs.cz/?category=strojvedouci#volna-mista


pracovník intermodálního oddělení brigáda

Zadavatel: MSC Czech Republic

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 1.06.2019 do: 30.09.2019

Firma MSC je druhou největší společností zabývající se mezinárodní přepravou kontejnerů. Společnost má hlavní sídlo v Ženevě a působí ve více než 55 zemích. V současnosti má přes 70 tisíc zaměstnanců a neustále expanduje po celém světě.
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

nástup: ihned/dle dohody
místo: Praha
oddělení: intermodální oddělení
úvazek: brigáda

Stanete se součástí intermodálního oddělení, které má na starosti realizaci pozemních přeprav pro MSC pobočku v České republice a na Slovensku.Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.

náplň práce:
- zpracování objednávek od klienta
- objednávání a řešení pozemních intermodálních přeprav
- komunikace s kolegy
- komunikace s dopravci
- práce v interním systému


Váš profil:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mladý kolektiv

Nabízený plat: 150,- Kc/hodinu


Technický specialista - doprava

Zadavatel: SPOLANA, s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 23.05.2019 do: 30.06.2019

Co by bylo náplní práce?
Namátková kontrola čištění a předepsaného a bezpečnostního značení užívaných železničních vozů
Zajišťování podpůrných činností pro technického specialistu pověřeného prováděním bezpečnostního poradenství pro přepravu nebezpečných věcí po železnici v rozsahu dle předpisu Řádu pro mezinárodní železniční přepravu nebezpečných věcí – RID,
Zajišťování podpůrných činností pro technického specialistu pověřeného prováděním bezpečnostního poradenství pro přepravu nebezpečných věcí po silnici – ADR
Zajišťování podpůrných činností pro řešení přeprav kapalných látek, včetně přeprav nebezpečného zboží po železnici a silnici
Zpracovávání připomínek k posouzení provozní a technické dokumentace externí organizace provozující železniční dopravu v podniku
Zpracovávání podkladů po aktualizaci legislativní podnikové normy ve vztahu k provozování železniční dopravy v podniku
Zpracovávání podkladů k reklamačnímu řízení ve věcech technických i komerčních u železničních vozů najatých
Zpracovávání podkladů pro stanovení výše nákladů na čištění železničních vozů
Zpracovávání podkladů pro výroční zprávu o činnostech při přepravě nebezpečných věcí – ADR, RID
Školení ostatních zaměstnanců SPOLANA s.r.o. v oblasti všeobecné bezpečnosti přepravy

Čím by nás absolvent oslovil?

Když bude ochotný se učit novým věcem a dále se vzdělávat (především v oblasti legislativy ADR, RID)
Když by měl alespoň základní znalost anglického jazyka
Když by byl dynamickou osobností
Když by měl řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:
Důkladné zaškolení včetně zajištění externího školení pro získání osvědčení Bezpečnostní poradce ADR/RID
Zajímavou a zodpovědnou práci
5 týdnů dovolené
Dotované obědy - 37,50 Kč na hlavní jídlo
Rozsáhlý benefitní systém (zimní a letní bonus formou flexipassů v celkové hodnotě 7200 Kč/rok, Tank karta Benzina - sleva 1,20 Kč/litr na pohonné hmoty, příspěvky na očkování a dioptrické brýle ve výši až 2000 Kč, plavání v neratovickém bazénu zdarma, kartička Multisport)
Zázemí a jistota velkého podniku
Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku a při oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis paní Petře Skalské z personálního oddělení na email: petra.skalska@spolana.cz
V případě jakéhokoliv dotazu se také můžete ozvat na tel. +420 736 505 744


Analytik bezpečnosti silnic

Zadavatel: AF-CITYPLAN s.r.o.

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 20.05.2019 do: 31.07.2019

Nabízíme možnost stáže zejména pro studenty vysokých škol dopravního směru. Můžete se zapojit do vyhodnocování bezpečnostních inspekcí. Jedná se o vyhodnocování a parametrizace silnic z pohledu dopravní bezpečnosti pomocí videozáznamu a speciálního software. Vyhodnocování bude probíhat dle daných metodik provádění, školení a odborná podpora budou samozřejmě zajištěny.


Proč u nás pracovat?
Získáte praxi v oboru formou stáže (květen – srpen, nástup možný průběžně, 150,- Kč/hod)
Možnost nastavit si pracovní směny dle Vašich časových možností
Získáte zkušenost s mezinárodním projektem
Při oboustranné spokojenosti možnost pokračovat ve stáži i na jiných projektech (projekce, koncepce, dopravní modelování atd.

Co od Vás očekáváme?
Základy práce na PC
Řidičský průkaz + aktivní řidič
Technické uvažování
Nejlépe dopravní vzdělání (ČVUT Fakulta dopravní / Stavební, Střední škola dopravní atp.)
Alespoň základní znalost AJ
Zodpovědnost, pečlivost
Ochotu pracovat ve směnovém provozu (cca 7 – 13 a 13:30 – 19:30), je možnost pracovat např. pouze v dopoledních směnách.
Ochotu k pravidelné docházce

V případě Vašeho zájmu se obraťte na:

Bc. Dita Jiráčková
ditajirackova@afconsult.com


ASISTENTKA V CESTOVNÍ KANCELÁŘI

Zadavatel: IVANATOUR PRAHA spol. s r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 17.05.2019

Hledáme bystrou, rychlou, ale hlavně šikovnou absolventku (absolventa) do naší cestovní kanceláře, která se zabývá nejen prodejem klasických zájezdů, ale hlavně organizací kongresů, meetingů, školení a dalšími službami.

Požadavky: znalost anglického jazyka,uživatelská znalost PC, časová flexibilita a chuť učit se novým věcem

Nabízíme: příjemné pracovní prostředí, zajímavé benefity

Pracoviště je na Praze 9, u stanice metra Střížkov.

Možnost nástupu: ihned

V případě zájmu o tuto pozici nás kontaktujte na emailu: ivanagloser@gmail.com


Servisní technik pro systémy měření a regulace

Zadavatel: Johnson Controls

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 14.05.2019

Co bude Vaším úkolem
Na této pozici budete zodpovědný/á za poskytování autorizovaného servisu systému měření a regulace pro naše význačné zákazníky (kancelářské budovy, obchodní centra, nemocnice, velké výrobní podniky, potravinářství, průmysl, logistické parky,…)

Jaká bude Vaše pracovní náplň
• Práce na servisních zakázkách systémů měření a regulace v rámci Prahy a Středočeského kraje: Zásahové servisní práce; Preventivní servisní prohlídky; Garanční opravy
• Poskytování technické podpory zákazníkům
• Zodpovědnost za svěřené náhradní díly a technické vybavení

Co od Vás očekáváme
Podmínkou
• Středoškolské vzdělání nebo vyučení v oboru elektro
• Vyhláška 50/1978 Sb., min. par. 6
• Dobrá uživatelská znalost PC (kancelářský balík MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
• Ochota, spolehlivost
• Chuť učit se a dále se vzdělávat v oboru
• Řidičský průkaz B – aktivní řidič

Výhodou
• Praxe v oboru systémů měření a regulace (např. formou praxe v rámci studia)
• Znalost angličtiny na základní úrovni (porozumění technickým manuálům)

Co Vám nabízíme
• Prestižní a perspektivní zaměstnání u firmy s nejširším portfoliem výrobků pro techniku budov
• Další příležitosti pro kariérní, profesní a osobnostní rozvoj
• Přátelský kolektiv, moderní kanceláře v blízkosti metra
• Mobilní telefon, po zaučení notebook, stravenky, životní pojištění, penzijní připojištění, pravidelná školení, firemní akce a další zajímavé benefity

O nás
Ve společnosti Johnson Controls formujeme budoucnost, abychom vytvořili bezpečný, pohodlný a udržitelný svět. Týmy našich pracovníků po celém světě přicházejí s inovativními a komplexními řešeními pro to, aby města byla propojenější, budovy inteligentnější a vozidla ještě účinnější. Se zápalem vylepšujeme způsoby, jakými lidé po celém světě žijí, pracují a hrají si. Budoucnost vyžaduje odvážné nápady, podnikatelské smýšlení a spolupráci bez ohledu na hranice. Potřebujete kariéru zaměřenou na budoucnost. Budoucnost potřebuje právě vás.


Commercial Assistant

Zadavatel: Menzies Aviation (Czech), s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 9.05.2019

Job purpose and objectives:

The Commercial department based at Vaclav Havel Airport Prague is looking for a team member who can assist the Commercial Manager and help to keep the day-to-day commercial activities and projects forward as planned. Tasks range from assisting with the preparation and bidding process for RFP's/Tenders to creation of presentations, administrative duties and follow-up on enquiries from our customers. This position reports to the Commercial Manager Europe - EAST. The applicant for this position must possess effective written and verbal communication skills with a touch of creativity. An eye for detail is essential.

Main accountabilities and duties:

•Assisting the Commercial Manager
•Administration of contracts and proposals
•Communication at various levels with airlines
•Preparation of power point presentations, sales letters, RFP response letters etc.
•Responding to suppliers, clients and internal enquiries
•Assisting with day-to-day operations of department

Key skills, qualifications and experience:

•Aviation background preferred
•Strong and effective communications skills
•Fluency in English
•Self-motivated, disciplined, with a flexible attitude to working hours
•Good knowledge of Microsoft Office applications Word, Excel and PowerPoint
•Effective organizational skills

Working hours: Full time (MON-FRI 9.00-17.30)

Duration: Indefinite, 3 months' probation period

Start: Immediately

Location: Vaclav Havel Airport Prague, Menzies Aviation Cargo Terminal building

Contact: prg.commercial@menziesaviation.com


Dispečer dopravy

Zadavatel: Zuzana Sochůrková

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 7.05.2019

Jsme přední Evropský autobusový dopravce od roku 1999 s 55 zaměstnanci, provozujeme 35 zájezdových autobusů značky Mercedes Benz s průměrným stářím autoparku 2 roky. všechny autobusy obměňujeme pravidelně po pěti letech. Naše společnost dlouhodobě spolupracuje s významnými evropskými tour operátory, jsme oficiálními dopravci České fotbalové reprezentace.

Do našeho týmu hledáme nového zaměstnance na pozici dispečer dopravy

Co u nás můžete očekávat:
- příjem objednávek, jejich zapracování do dispečinkového systému
- kalkulace cenových nabídek s plánováním tras
- písemná a telefonická komunikace v anglickém jazyce s klienty z celého světa
- po zaškolení- přidělená vlastní klientela

Nabízíme:
- zázemí stabilní společnosti
- zaměstnání na HPP
- nástupní plat 25.000 čistého/ po zkušební době 3.měsíců navýšení
- mladý a přátelský kolektiv
- smlouva na dobu neurčitou
- služební telefon, notebook
- sleva na PHM (benzín,nafta)
- 4.týdny dovolené
- nástup možný ihned
- skvělá dostupnost firmy(sídlíme v bezprostřední blízkosti metra trasa A, i
tramvajové a autobusové zastávky)

Požadujeme:
- SŠ vzdělání - vhodné i pro absolventy
- znalost práce na PC (základní znalost word, excel, outlook...)
- výborné komunikační schopnosti, časová fexibilita, příjemné vystupování
- AJ - středně pokročílý (slovem i písmem)
- spolehlivost, loajalita
- samostatné řešení problémů
- týmová práce
- čistý trestný rejstřík

SVÉ ŽIVOTOPISY/CV PROSÍM ZASÍLEJTE NA:

roman.hrdlicka@planetline.cz

web: www.planetline.cz


Výpravčí

Zadavatel: Správa železniční dopravní cesty

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 6.05.2019 do: 1.10.2019

Kdo jsme a co děláme?

Jsme Správa železniční dopravní cesty. Na starosti máme drážní infrastrukturu, nádražní budovy jejich údržbu a modernizaci. Máme celkem 17 500 spokojených zaměstnanců. Někteří jsou v infrastruktuře, někteří v řízení provozu. Tam budeš pracovat i ty.

Co bude tvou náplní práce na pozici výpravčí?

Budeš organizovat, řídit a koordinovat vlakovou dopravu v určeném obvodu železniční stanice či v určeném úseku trati. Budeš taky odpovídat za dodržování technologie a zajišťovat plnění grafikonu vlakové dopravy. Mezi tvé povinnosti bude patřit obsluha staničního a traťového zabezpečovacího zařízení, řízení a kontrola posunovací a vlakotvorné činnosti, vedení příslušné dokumentace o pohybu vlaků v obvodu železniční stanice.

Co se od tebe očekává?

Odpovědnost,
Samostatnost
Odolnost vůči stresu
Psychická a zdravotní způsobilost
Trestní a morální bezúhonnost

Co ti nabízíme?

Dobré finanční ohodnocení
Šest týdnů dovolené
Jízdné pro tebe a tvé rodinné příslušníky ve vlacích ČD zdarma
Příspěvky na rekreaci, sporování a stravování
Příspěvky na penzijní připojištění

Kdo bude Tvým kolegou?

„Pracovat jako výpravčí byl můj sen, který se mi splnil. Je to zajímavá práce, ve které je každý den jiný. Jsou dny, kdy je klid a všechno šlape jako po drátkách, a také dny, kdy se věci dějí rychle, je třeba zachovat chladnou hlavu a uvědomit si, že mám v rukou spoustu lidských životů a zboží na nákladních vlacích za miliony korun. Získat zkoušky na práci výpravčího není žádná legrace, ale určitě to stojí za to. Jednou někdo řekl, že železnice je poezií svého druhu. Pojď ji okusit s červenou čepicí na hlavě!“ Honza Nevola, výpravčí Praha-Dejvice, 26 let.

Chceš se stát výpravčím? Potom neváhej a napiš nám to na adresu studenti@szdc.cz, kde s tebou domluvíme další postup.

Nabídka tě nezaujala, ale víš o někom, koho by mohla? Za doporučení budeme moc rádi.