Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • Pracovník/ice bezpečnostní kontroly

    Zadavatel: Letiště Praha, a. s.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 29.01.2023

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáte práci, která má smysl? Chcete to být právě vy, díky komu mohou lidé bezpečně cestovat za zážitky, rodinou nebo na služební cesty? Hodí se vám nyní spíše poloviční úvazek od pátku do neděle? Pokud ano, zde jsou bližší informace:

    - stanete se součástí největší organizační jednotky na letišti, která dbá na naše bezpečí
    - budete provádět předletovou kontrolu cestujících a jejich zavazadel
    - budete mít možnost pracovat s moderní technikou, na kterou jsme právem hrdí (body scannery, rentgenová zařízení, detektory kovů, tekutin, výbušnin...)
    - U nás máte možnost karierního růstu s motivačním finančním ohodnocením:

    - nástupní mzda 35.700 Kč – zde vás budeme vše učit a vy se u nás rozkoukáte
    - po 6 měsících mzda 38.900 Kč – tady už budete samostatně pracovat
    - po 18 měsících mzda 43.800 Kč – zde už vám zkušenosti dovolí vést některá stanoviště, nebo třeba pomáhat nováčkům
    - Finance jsou uvedeny v hrubém včetně variabilní složky mzdy a příplatků.
    - Varianta uvedena pro HPP, při zkráceném úvazku dochází ke krácení o 50%.

    Jak funguje plánování směn?

    - směny jsou především Pá - Ne v délce 9-12h
    - nutnost odpracovat stanovený počet víkendových směn nebo směn od 4:00
    - jsme flexibilní - při plánování jsou zohledňovány vaše individuální potřeby

    NA CO DALŠÍHO SE MŮŽETE TĚŠIT?

    - 18.000 Kč ročně na benefity, které si sami vyberete
    - 5 týdnů dovolené, abyste si mohli také někam zaletět
    - dotované stravování v naší restauraci
    - parkování přímo na letišti
    - příspěvek na penzijní připojištění a pojištění odpovědnosti
    - 13. mzda – když se nám rok vydaří, rádi se dělíme o úspěch se zaměstnanci
    - program zaměstnaneckých letenek
    - masáže a fitness centrum za zvýhodněnou cenu v areálu letiště
    - přístup k prémiové péči o zaměstnance v oblasti práva, financí, psychologie, zdraví atd.
    - kurzy anglického jazyka – možnost online výuky

    HLEDÁME PRÁVĚ VÁS, POKUD:

    - máte střední školu zakončenou výučním listem nebo maturitou
    - jste ochotný/á pracovat v nepřetržitém směnném provozu
    - jste rozhodný/á a komunikativní, dokážete pracovat v týmu i samostatně
    - máte čistý trestní rejstřík a dobrý zdravotní stav
    - máte základní znalost angličtiny

    Pokud máte zájem, podívejte se na naše stránky: www.pracenaletisti.cz nebo nás kontaktujte přímo na mail alena.krskova@prg.aero

  • Pracovník úklidu letadel - brigáda

    Zadavatel: Letiště Praha, a. s.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 29.01.2023

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáte dlouhodobou brigádu, jste manuálně zruční a časově flexibilní? Máte rádi letadla?

    Do naší společnosti Czech Airlines Technics, která se zabývá opravou a údržbou velkých dopravních letadel hledáme brigádníky/brigádnice na výpomoc s úklidem letadel.

    CO VÁS BUDE ČEKAT?
    - úklid paluby a interiéru velkých dopravních letadel (typu Boeing, Airbus)
    - výpomoc oddělení technického mytí letadel

    CO VÁM NABÍZÍME?
    - dlouhodobou spolupráci na DPP/DPČ (nepravidelné směny)
    - částečně dotované stravování v zaměstnanecké jídelně
    - příspěvek na parkování na letišti
    - příležitost být letadlům na dosah

    Pokud máte zájem, podívejte se na naše stránky: www.pracenaletisti.cz nebo nás kontaktujte přímo na mail alena.krskova@prg.aero

  • Pracovník odbavení letadel

    Zadavatel: Letiště Praha, a. s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 29.01.2023

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáte práci v partě správných chlapů, která vás bude bavit? Máte dobrou fyzičku a rádi byste se pohybovali v atraktivním prostředí v blízkosti letadel? Chcete pracovat ve stabilní společnosti mezinárodního letiště? Pak určitě odpovězte na náš inzerát!

    CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
    - Třídit zavazadla dle postupů jednotlivých leteckých dopravců
    - Řídit motorové vozíky pro nakládání zavazadel
    - Nakládat a vykládat zavazadla, poštovní zásilky a zboží z/do letadel
    - Podílet se na asistenční činnosti při vytlačování letadla z odbavovacího stání

    CO POŽADUJEME?
    - Řidičské oprávnění skupiny B (skupina C výhodou)
    - Čistý výpis z rejstříku trestů
    - Fyzickou zdatnost a spolehlivost

    CO VÁM NABÍDNEME?
    - Po zapracování (3 měsíce) možnost výdělku více než 35 000 Kč
    - Příspěvek na stravování a parkování na letišti
    - Příspěvek na penzijní připojištění a pojištění odpovědnosti
    - Pravidelný pracovní režim
    - 5 týdnů dovolené
    - Dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr
    - Možnost rozšíření řidičského oprávnění pro skupinu C
    - Jistotu a výhody stabilního českého zaměstnavatele, pevně daný výplatní termín

    Pokud máte zájem, podívejte se na naše stránky: www.pracenaletisti.cz nebo nás kontaktujte přímo na mail alena.krskova@prg.aero

  • Projektant elektro

    Zadavatel: Letiště Praha, a. s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 29.01.2023

    Zobrazit podrobnosti

    Přemýšlíte o změně zaměstnání, kde uplatníte svou dovednost ve formě plánování a organizování?
    Do našeho týmu hledáme nové kolegy na pracovní pozici Projektový manažer elektroenergetiky

    JAKÁ BUDE VAŠE PRACOVNÍ NÁPLŇ?
    - připravovat projektovou dokumentaci v rámci části elektroenergetika dle požadavku rozvoje
    - Řídit projekty ve všech jejich fázích - inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření
    - Koordinovat postupy prací a návazností činností v jednotlivých úkolech
    - Řídit a kontrolovat kompletní dokumentaci k projektu
    - Spolupracovat a koordinovat při tvorbě vstupních analýz předmětu a cílů projektů
    - Spolupracovat na výběrovém řízení a smluvním zabezpečení projektu

    CO BY MĚL MÍT IDEÁLNÍ KANDIDÁT?
    - platné osvědčení o zkoušce z vyhlášky č.50/78 Sb., o odborné způsobilosti v elektrotechnice, §10 (Pracovník pro samostatné projektování a pracovník pro řízení projektování)
    - řidičský průkaz skupiny B
    - SŠ případně VŠ vzdělání v oboru elektro
    - Autorizace ČKAIT výhodou - nikoli podmínkou

    A CO NABÍZÍME?
    - práci v unikátním prostředí mezinárodního letiště
    - zázemí velké a stabilní společnosti a dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr (pracovní smlouva)
    - benefitní systém Cafeteria - 18 000 Kč ročně na benefity, které si zvolíte sami (např. Flexipasy, Multisport karta, proplacení faktury za dovolenou)
    atraktivní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, dotované stravování ve vlastní zaměstnanecké restauraci, zaměstnanecké parkování, příspěvek na pojištění odpovědnosti a penzijní připojištění, jazykové kurzy, masáže za zvýhodněnou cenu a další)
    - zaměstnanecké letenky
    - prémiová komplexní péče o zaměstnance v oblasti práva, financí, psychologie, zdraví atd.

    Pokud máte zájem, podívejte se na naše stránky: www.pracenaletisti.cz nebo nás kontaktujte přímo na mail alena.krskova@prg.aero

  • Obsluha parkoviště

    Zadavatel: Zoologická zahrada hl. m. Prahy

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 19.12.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Obsluha parkoviště
    Dohoda o pracovní činnosti

    Zoologická zahrada hl. m. Prahy přijme brigádníky na dohodu o pracovní činnosti na pozici obsluha parkoviště.
    Pouze pro osoby starší 18 let, vhodné pro studenty a aktivní seniory

    Náplň práce:
    - Koordinace parkování návštěvníků na parkovištích Zoo Praha
    - Zajištění bezpečnosti na parkovacích plochách
    - Podávání informací návštěvníkům
    - Hmotná zodpovědnost za svěřené finanční prostředky

    Nabízíme:
    - Stabilní brigádu ve špičkové zoologické zahradě
    - Přátelský pracovní kolektiv
    - Možnost výhodného stravování v restauracích zoo
    - Nástup ihned nebo dle dohody
    Požadujeme:
    - Příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti, spolehlivost
    - Komunikativní znalost AJ, další jazyky výhodou
    - Časovou flexibilitu – práce i o víkendech a svátcích

    Pro bližší informace mne neváhejte kontaktovat.
    David Vondrák
    Vedoucí pracoviště pronájmu a služeb
    vondrak@zoopraha.cz
    tel.: 724 096 018

  • Referent námořních přeprav

    Zadavatel: BDP-Wakestone s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 2.12.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Firma BDP-Wakestone s.r.o., zabývající se poskytováním komplexních služeb v oblasti logistiky s mezinárodní působností, hledá pro svoje pobočky zaměstnance na následující pozici:

    Referent námořních přeprav- BDP-WAKESTONE s.r.o.

    Náplň práce:
    - Zpracování objednávek zákazníků
    - Komunikace se zákazníkem
    - Koordinace jednotlivých dopravců a ostatních dodavatelů k řádnému zajištění přepravy
    - Příprava nebo účast na přípravě cenových nabídek
    - Zpracování finanční stránky přepravy – očekávané náklady, výnosy, fakturace zákazníkovi

    Požadujeme:
    SŠ/VŠ, i absolventi
    aktivní znalost AJ podmínkou
    samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu,
    zodpovědný přístup, komunikativnost

    Nabízíme:
    motivující ohodnocení
    možnost podílet se na budování rozvoje firmy
    náročnou, ale různorodou a zajímavou práci v úspěšné firmě
    možnost profesního růstu
    firemní benefity (stravenkový paušál 99 Kč/den, Flexipass 200 Kč/týden, příspěvek na životní/penzijní pojištění až 1000 Kč měsíčně, pojištění odpovědnosti za škodu, až 5 dní sick days, možnost home office, mobilní telefon a notebook, pružná pracovní doba v kanceláři)

    Nástup možný ihned
    Informace o pozici:
    Místo pracoviště: Praha-Tuchoměřice
    Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
    Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
    Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
    Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays
    Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
    Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
    Zadavatel: Zaměstnavatel
    Pozice je vhodná pro absolventy.

    Kontakt: Jaroslav Schön, jednatel, 602 193 609, jara.schoen@wakestone.cz

  • disponent

    Zadavatel: Chironax Transport spol. s r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 1.01.2023 do: 31.01.2023

    Zobrazit podrobnosti

    Placená praxe nebo brigáda v dopravní společnosti.
    V rozsahu dle dohody. Pracoviště na Praze 9.
    Kontakt: vohrna@chironaxtransport.cz , 603425191

  • Trainee - Stavební Support

    Zadavatel: Letiště Praha

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 1.01.2023 do: 31.12.2023

    Zobrazit podrobnosti

    Co vás čeká

    Support činností v OJ Drobné údržby– in/exteriér pohyb po LP
    Podpora technika PPU (protipožárních ucpávek) při zadávání dat, grafických a mapových podkladů (LedGis, ESRI, aplikace Hilti)
    Podpora technika při správě dat a fotodokumentace u spravovaných objektů (intranet)
    Zaměření a kontrola požadavků na opravy v terénu a následné založení do systému (CAFM)
    Příprava podkladů pro technicko-ekonomické analýzy v rámci činností OJ
    Spolupráce na aktualizacích Koncepce obnovy a rozšiřování vybavenosti
    Zajišťování podpůrné činnosti pro tým DRU – tvorba formulářů, grafů, reportů; práce s technickou dokumentací a její přípravou apod.
    Podpora pro plánování údržby
    Práce na vlastním projektu s dlouhodobým přesahem
    Koho hledáme

    Studenta 4 nebo 5 ročníku fakulty elektrotechnické, stavební nebo strojní se zaměřením na:

    Správa a údržba nemovitostí
    Konstrukce a stavby
    Stavební managment a inženýring
    Pozemní stavby
    Procesní inženýrství
    Co vám můžeme nabídnout

    Spolupráci na investičních projektech specifických pro letištní prostředí
    Benefitní systém Cafeteria
    Dotované stravování v zaměstnaneckých restauracích
    Zaměstnanecké parkování na letišti

    Pokud máte zájem, podívejte se na naše stránky: www.pracenaletisti.cz nebo kontaktujte přímo mail ivana.cervena@prg.aero

  • Projektant/kreslič

    Zadavatel: PRINKOM spol. s r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 7.11.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Projekční ateliér DOPRANÍCH STAVEB, složený z party inženýrů a techniků, hledá kolegu na pozici projektanta nebo kresliče. Nabízíme velmi zajímavé pracovní podmínky na Praze 7 v Holešovicích. Práci máme jak pro studenty tak absolventy. Stačí technicky smýšlet a zvládnout AUTOCAD. Ostatní se dá naučit.

  • Trainee - Elektroenergetika a energie

    Zadavatel: Letiště Praha

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 1.01.2023 do: 31.12.2023

    Zobrazit podrobnosti

    Co vás čeká

    Příprava podkladů pro technicko-ekonomické analýzy sloužící pro hospodárné a efektivní využívání elektroenergetické soustavy na letišti Praha/Ruzyně
    Odpovědnost za proces tvorby a aktualizace řídících dokumentů v organizační jednotce Elektroenergetika
    Spolupráce na aktualizacích Koncepce obnovy zařízení elektroenergetiky
    Zajišťování podpůrné činnosti pro tým elektroenergetiky Letiště Praha – tvorba formulářů, grafů, tabulek; práce s ČSN a technicko-obchodní dokumentací oboru elektro, apod.
    Podpora pro projekční práce elektro
    Spolupráce na aktualizacích energetických havarijních plánech
    Koho hledáme

    Studenta 4 nebo 5 ročníku fakulty elektrotechnické, stavební nebo strojní se zaměřením na:

    elektrotechnika, energetika a managment
    konstrukce a dopravní stavby
    stavební managment a inženýring
    pozemní stavby
    energetika a procesní inženýrství
    Co vám můžeme nabídnout

    Spolupráci na investičních projektech specifických pro letištní prostředí
    Benefitní systém Cafeteria
    Dotované stravování v zaměstnaneckých restauracích
    Zaměstnanecké parkování na letišti

  • DISPONENT LETECKÉ PŘEPRAVY

    Zadavatel: Pelmi spol s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 14.09.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáme nového kolegu na pozici DISPONENTA MEZINÁRODNÍCH LETECKÝCH PŘEPRAV do naší kanceláře na letišti Václava Havla. Praxe není třeba, rádi Vás naučíme vše co je třeba.

    Co budete mít na starosti:
    • Zajišťování leteckých přeprav
    • Cenové kalkulace, příjem a zpracování objednávek
    • Zpracování dokumentace k přepravám
    • Kontakt se zákazníky, dopravci i partnery
    • Koordinace svozů a rozvozů
    • Spolupráci s týmem a všemi odděleními v rámci společnosti

    - Nabízíme komplexní zaškolení, kde se Vám budeme plně věnovat
    - Stabilní zaměstnání v oboru, který Vás bude bavit
    - Řadu benefitů (jazykové kurzy, hrazený stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, aj.)
    - Možnost se kariérně vyvíjet a získávat zkušenosti
    - nadstandartní finanční ohodnocení
    - pravidelné měsíční prémiové ohodnocení na základě výsledků pobočky
    - možnost občasné práce z HOME OFFICU
    - příjemné pracovní prostředí (zázemí menší kanceláře, klidné pracovní
    místo) přátelský a milý pracovní kolektiv, téměř rodinné prostředí
    - nástup možný ihned / dohodou

    Co potřebujeme od Vás:
    • Minimálně SŠ vzdělání
    • Znalost českého jazyka
    • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
    • Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
    • Organizační dovednosti, být pečlivý/pečlivá a flexibilní
    • Příjemné vystupování, spolehlivost a zodpovědnost
    • Znalost celní problematiky výhodou
    • Obchodního ducha

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete svůj životopis na e-mail: plotica@pelmi.cz nebo volejte 725 552 573 (Petr Plotica)

    Tešíme se na budoucí spolupráci!

  • referent/ka oddělení dopravy - městská část Praha 12

    Zadavatel: Úřad městské části Praha 12

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 29.10.2022 do: 14.11.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Stručné vymezení pracovní náplně: výkon silničního správního úřadu: např. vyjadřuje se k záměrům
    staveb jak pro územní, tak i pro stavební řízení, stanovuje místní a přechodnou úpravu silničního
    provozu včetně uzavírek a objížděk na místních a veřejně přístupných účelových komunikacích, vede
    řízení o návrhu opatření obecné povahy v rámci stanovení místní úpravy provozu, povoluje zvláštní
    užívání místní komunikace.
    více na: https://www.praha12.cz/assets/File.ashx?id_org=80112&id_dokumenty=93190

  • Dispečer, který se v práci nudit nebude

    Zadavatel: Rail Cargo Carrier - Czech Republic s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 2.07.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Máš rád/-a výzvy a hledáš smysluplnou práci, kde o nudu rozhodně nezavadíš? Jen tak se nevzdáváš, i když se občas úplně nedaří? Vyznáš se v železničním provozu? Rail Cargo Carrier – Czech Republic s.r.o. se za 10 let své působnosti vypracoval na pozici 4. největšího nákladního železničního dopravce v ČR. Tento úspěch by nebyl možný bez schopností, zkušeností a nasazení našich zaměstnanců. Nasměruj svoji kariéru na správnou kolej a přidej se k nám!

    Jaká bude Tvoje budoucí role
    - řízení provozu nákladních vlaků;
    - funkce vedoucího směny (přidělování pracovních úkolů a koordinace provozního personálu);
    - komunikace se Správou železnic a našimi partnery v tuzemsku a v zahraničí;
    - vedení provozní dokumentace a evidence výkonových dat;
    - každodenní práce s PC a různými provozními systémy;
    - ohlašování mimořádných události.

    Co Ti můžeme nabídnout
    - po zapracování hrubá měsíční mzda v rozpětí 42–50.000,- Kč + příplatky;
    - 5 týdnů dovolené a kondiční ozdravné pobyty – záleží nám na tom, abys jednou za čas nabil/-a baterky a načerpal/-a ztracenou energii;
    - příspěvek na dopravu – můžeš jej použít na nákup ročního kuponu na MHD či aplikaci IN-50 od Českých drah;
    - příspěvek na sportovní nebo volnočasové aktivity – buď formou nabité volnočasové peněženky nebo částečně dotované karty MultiSport;
    - příspěvek na penzijko – protože myslet na budoucnost se vyplatí už nyní;
    stravenky, díky kterým si měsíčně přilepšíš o nějakých 1.700,- Kč;
    - prostor a nástroje k vlastnímu rozvoji a vzdělávání (přístup k platformě Seduo, příspěvek na jazykovou výuku);
    - práce v nepřetržitém provozu (37,5 hod. týdně), délka směny 12,5 hod.;
    - pracoviště na Praze 3, kousek od Parukářky a Vítkova;
    - občasné návštěvy psích parťáků na pracovišti;
    - pracovní smlouva na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou.

    Co od Tebe očekáváme
    - odolnost vůči stresu;
    - pokročilý multitasking (i když někdy dvě ruce nestačí);
    - znalost češtiny/slovenštiny a schopnost se dorozumět se zahraničními kolegy a partnery (anglicky nebo německy);
    - komunikační dovedností (asertivita, zvládání obtížných situací);
    - velmi dobrou uživatelskou znalost práce s PC;
    - proaktivní přístup;
    - schopnost dělat samostatná rozhodnutí a myslet 2 kroky dopředu;
    - úplné střední vzdělání s maturitou (odborné nebo všeobecné).

    Zajímá Tě tato pozice? Pošli nám svůj životopis a my se s Tebou spojíme a domluvíme se na dalším postupu.

    Mgr. Joanna Szaniawska
    +420 607 038 908
    joanna.szaniawska@railcargo.com

  • Senzorik

    Zadavatel: NOTIX s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 13.06.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Znáš základní principy měření elektrických a neelektrických veličin a zajímá tě obor automotive? Pojď pracovat na pozici Senzorika pro jednoho z největších hráčů v oblasti automotive v ČR!

    CO BUDEŠ DĚLAT?
    • Odpovídat za svěřený díl/komponentu spalovacího motoru u prototypů nových vozidel – tvým úkolem bude zajistit aby byl díl správně dimenzovaný a implementovaný do motoru
    • Pracovat s nejrůznějšími měřícími přístroji a technikami
    • Účastnit se na schůzkách ohledně nových projektů
    • Jezdit s kolegy na letní/zimní zkoušky vozidel do zahraničí

    CO BYCHOM U TEBE RÁDI VIDĚLI?
    • SŠ technického zaměření (strojní/elektro) – pro získání kvalifikace dle Vyhl.50 §6
    • Zájem o oblast automotive
    • Pozice je vhodná i pro čerstvého absolventa
    • Znalost NJ, nebo AJ alespoň na úrovni B2 (znalost obou výhodou)
    • Řidičský průkaz skupiny B
    • Schopnost porozumět technické dokumentaci, výkresy, popisu funkce

    Pro bližší informace nám napiš na hr@notix.cz

  • Koordinátor mezinárodních přeprav

    Zadavatel: METRANS, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 10.06.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Rád/a by jsi proměnil/a teoretické znalosti do praxe? METRANS je pro to ten pravý!

    - Nabízíme komplexní zaškolení, kde se Ti budeme plně věnovat
    - Stabilní zaměstnání v oboru, který Tě bude bavit
    - Práce v oboru pro společnost, která patří k jedničkám ve vlakových přepravách
    - Řadu benefitů (jazykové kurzy, hrazený stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, aj.)
    - Možnost se kariérně vyvíjet a získávat zkušenosti
    - Práce částečně i na Home Office
    - 2x ročně finanční bonusy (po odpracovaném roce)

    Co požadujeme?
    - Znalost angličtiny anebo němčiny na komunikativní úrovni
    - Ochotu se učit
    - Ukončené SŠ vzdělání

    Jak bude vypadat Tvůj pracovní den?
    - V prvních týdnech Tě čeká komplexní zaškolení, během nějž se seznámíš s tím, jak funguje mezinárodní přeprava a jaká je role koordinátora. Spolupracovat budeš se svým osobním mentorem, který Ti vše prakticky ukáže a bude Ti oporou a rádcem. Buď bez obav – práci koordinátora Tě naučíme i když jsi třeba doposud působil v jiném oboru, nebo bude práce u nás Tvou první pracovní zkušeností
    - Postupně bude tvoje práce samostatnější a ujmeš se koordinace svých vlastních přeprav. I nadále budeš úzce spolupracovat se svým mentorem a budeš se kdykoliv moci obrátit na zkušené kolegy v týmu
    - Každou jednotlivou přepravu si můžeš představit jako takový malý projekt, který budeš koordinovat, tak aby například kontejner z přístavu v Rotterdamu úspěšně doputoval až k zákazníkovi třeba v České Třebové. Tvým úkolem bude pohlídat, že je celá trasa přepravy správně naplánována a zadána v našich počítačových systémech. Budeš také pečovat o administrativní zpracování dokumentů, které jsou pro přepravu potřeba
    - Budeš průběžně sledovat, že přeprava probíhá podle plánu a komunikovat se zákazníkem ohledně přepravy jeho zboží a zodpovídat případné dotazy. Naprostá většina komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. V kontaktu budeš také s kolegy na terminálech, dalšími dopravci, nebo celní agenturou. Vše s cílem zajistit, že všechny zapojené strany byly informovány o průběhu cesty zboží
    - Jak to v životě bývá, tak i v dopravě občas dojde na neplánované události (např. vánice zasype koleje a zpomalí vlak). Pokud taková situace nastane, tak budeš tím, kdo bude s našimi zákazníky a partnery komunikovat o vzniklé situaci a plánu řešení. Informace mají v dopravě cenu zlata, a právě jejich včasné a profesionální předávání je něco, co je našimi zákazníky velmi oceňováno

    Zaujali jsme Tě? Neváhej nám o sobě říct!

  • Strojvedoucí metra

    Zadavatel: Dopravní podnik hl. města Prahy, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 9.06.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Proč se stát strojvedoucím metra:
    • zajímává práce v podzemním labyrintu Prahy,
    • moderní technologie,
    • výborný kolektiv lidí a stabilní zaměstnání.
    Požadavky na kurz:
    • minimální věk 20 let,
    • velmi dobrý zdravotní stav (lékařské a psychologické vyšetření + vyšetření očí),
    • ukončené střední vzdělání (min. výuční list elektro, dopravní, strojní nebo stavební).
    Průběh kurzu:
    • 3 měsíce studia (předpisy, ovládání a odstraňování závad na soupravě metra) zakončeno zkouškou,
    • po úspěšném složení zkoušek následuje dva měsíce jízdní zácvik (jezdí se s lidmi v provozu metra za
    dozoru zacvičujícího kolegy),
    • po ukončení zácviku budoucí strojvedoucí vykoná zákonnou zkoušku pod dohledem Drážního úřadu
    a v případě úspěchu získává oprávnění na dráhu speciální – metro,
    • práce strojvedoucího je ve směnném provozu 6-13h (průměr směny 10h).
    Kariéra:
    • vzhledem ke znalostem a přehledu strojvedoucího metra – možnost kariérní růstu (strojvedoucí
    instruktor, dozorčí depa, vlakový dispečer).
    Nabízíme:
    • pracovní poměr na dobu neurčitou,
    • získání odborné praxe v oboru ihned po ukončení studia,
    • perspektivní zaměstnání u největšího poskytovatele městské dopravy,
    • další profesní rozvoj a vzdělávání,
    • výkonnostní odměnu dle Kolektivní smlouvy.
    Benefity v celkové výši 64 000 Kč/rok:
    • výrazně zlevněné zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky (Lítačka – roční kupón na MHD a
    „vlak PHA“),
    • penzijní připojištění po roce výkonu práce v hodnotě 1 400 Kč/měsíc,
    • 3 dny zdravotního volna s náhradou mzdy (tzv. sick days),
    • 5 týdnů dovolené,
    • příspěvek na stravování formou stravenek v hodnotě 110 Kč,
    • Poukázky FLEXIPASS ve výši 4 000 Kč/rok,
    • Příspěvek na dětskou rekreaci až do výše 5 100 Kč/rok,
    DP27-0-900700 Strana 2/2
    • Pro vybrané profese pojištění odpovědnosti,
    • Možnost dotovaného ubytování v ubytovně,
    • Zázemí velké společnosti s dlouholetou tradicí.

    e-mail absolventskyprogram@dpp.cz; pechackovap@dpp.cz
    t 296 195 005
    m 727 966 702

  • Dozorčí stanice metra

    Zadavatel: Dopravní podnik hl. města Prahy, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 9.06.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Proč se stát dozorčím metra:
    • zajímavá práce pro maturanty s možností širokého profesního růstu
    • moderní technologie,
    • výborný kolektiv lidí,
    • záruka stabilního zaměstnání.
    Požadavky na kurz:
    • minimální věk 18 let,
    • velmi dobrý zdravotní stav (lékařské a psychologické vyšetření),
    • ukončené střední vzdělání (dopravní a elektro obory výhodou).
    Průběh kurzu:
    • 1 měsíc studia (předpisy, získání znalostí v oblasti provozu stanice metra, ovládání sdělovacích prvků
    stanice metra) zakončeno zkouškou,
    • po úspěšném složení zkoušek následují 3 směny zácviku na stanici za dozoru zacvičujícího kolegy),
    • při poslední směně zácviku budoucí dozorčí stanice vykoná praktickou zkoušku pod dohledem
    dozorčího směny trati,
    • po úspěšném absolvování praktické zkoušky, má dozorčí stanice možnost přihlásit se k rozdílové
    zkoušce na druhého člena vlakové čety,
    • práce dozorčího stanice je ve dvanáctihodinovém směnném provozu (denní 6-18h, noční 18-6h).
    Kariéra:
    • vzhledem ke znalostem a přehledu mají strojvedoucí metra zajištěn další kariérní růst:
    o provoz staničního personálu (samostatný technický technik, výpravčí depa)
    o provoz jízdního personálu (strojvedoucí metra).
    Nabízíme:
    • pracovní poměr na dobu neurčitou,
    • získání odborné praxe v oboru ihned po ukončení studia,
    • perspektivní zaměstnání u největšího poskytovatele městské dopravy,
    • další profesní rozvoj a vzdělávání,
    • výkonnostní odměnu dle Kolektivní smlouvy.
    Benefity v celkové výši 64 000 Kč/rok:
    • výrazně zlevněné zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky (Lítačka – roční kupón na MHD a
    „vlak PHA“),
    • penzijní připojištění po roce výkonu práce v hodnotě 1 400 Kč/měsíc,
    • 3 dny zdravotního volna s náhradou mzdy (tzv. sick days),
    DP27-0-900700 Strana 2/2
    • 5 týdnů dovolené,
    • příspěvek na stravování formou stravenek v hodnotě 110 Kč,
    • Poukázky FLEXIPASS ve výši 4 000 Kč/rok,
    • Příspěvek na dětskou rekreaci až do výše 5 100 Kč/rok,
    • Pro vybrané profese pojištění odpovědnosti,
    • Možnost dotovaného ubytování v ubytovně,
    • Zázemí velké společnosti s dlouholetou tradicí.

    e-mail absolventskyprogram@dpp.cz; pechackovap@dpp.cz
    t 296 195 005
    m 727 966 702

  • AIR FREIGHT OPERATION

    Zadavatel: Gestiv Bohemia s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 7.06.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáte práci, kde ocení Vaše schopnosti, dobré nápady a týmového ducha?

    Zavedená zasilatelská firma se sídlem v Praze Ruzyni (letiště Václava Havla)
    hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici dispečera mezinárodních leteckých přeprav. Praxe není třeba, vše se u nás naučíte. Pozice je vhodná pro absolventy SOŠ a VOŠ.

    Náplň práce:
    • Plánování, kalkulace a objednávání přeprav v ČR i v zahraničí.
    • Komunikace se zákazníkem od začátku přepravy až po úspěšné dodání.
    • Koordinace a následné sledování nakládky, přepravy a vykládky
    • Zajištění potřebné dokumentace, administrace, reportingu.

    Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
    • Nebát se komunikovat se zákazníkem, dodavateli - telefonicky nebo
    emailem, česky a anglicky.
    • Pracovat s počítačem v prostředí MS Office.
    • Očekáváme, že si po zaučení budete sami organizovat všechny zakázky,
    budete samostatní, pečliví, zodpovědní a efektivní.
    • Budete se chtít učit další nové věci.

    Co vám můžeme nabídnout
    • příjemné pracovní prostředí (zázemí menší kanceláře, klidné pracovní
    místo) přátelský a milý pracovní kolektiv, téměř rodinné prostředí
    • Budete mít příležitost si organizovat věci sami a trénovat si angličtinu
    • Nástup možný ihned / dohodou
    • Občerstvení na pracovišti
    • Motivující finanční ohodnocení

    Kontakt: Jan Bečvář, sales@gestivbohemia.com, +420 603 460 450

  • Správce vozového parku (junior)

    Zadavatel: Inter Cars CZ

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 3.06.2022 do: 30.06.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Tahle pozice volá po technicky zaměřeném kolegovi nebo kolegyni, která si poradí s komunikačním „kris – krosem“ mezi zákazník – servisy – naším týmem. Na této pozici se objedeš bez angličtiny, Excel je potřeba alespoň na základní úrovni.
    Neváhej se ozvat, třeba oceníš naše benefity - jedním z nich jsou krásné slevy na firemní produkty z široké nabídky komponentů ke všemu, co má kola!

    KONTAKT: Katka Illésová, killesova@intercars.eu, 603 814 034
    Pracoviště: Novodvorská 1062/12, Praha 4 (centrála Inter Cars Česká republika)

  • MOTORKY - produktový specialista

    Zadavatel: Inter Cars CZ

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 3.06.2022 do: 31.07.2022

    Zobrazit podrobnosti

    na tuto pozici se skvěle hodí se týpek, který dobře rozumí motorkám po technické stránce, a současně není 100% rebel, dokáže tedy zapadnout mezi ostatní v našem týmu. Nesmí mít zbytečný odpor k práci v Excelu (a v jiných systémech) a ještě k tomu zvládne anglicky vyřídit alespoň mail (s kolegou v mateřské spol. v Polsku), ideálně i příležitostný telefonický hovor. Podrobnější popis pozice najdeš na našich stránkách nebo na FB Inter Cars Česká republika.
    Neboj se ozvat, my jsme pohodáři!

    KONTAKT: Katka Illésová, 603 814 034, killlesova@intercars.eu
    Pracoviště: Novodvorská 1062/12, Praha 4 (centrála Inter Cars CZ)