Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • Produkťák - autodíly (junior)

    Zadavatel: Inter Cars CZ

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 3.06.2022 do: 30.06.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Tato pozice je perfektní start v mladém kolektivu pro analyticky či technicky uvažující lidi. Je potřeba znát Excel (a chtít se v něm dále rozvíjet) a hodí se i angličtina (pro začátek naprosto stačí umět vyřídit email). V průzkumech spokojenosti našeho týmu pravidelně vychází, že až 98% respondentů nejvíce oceňuje skvělý tým a ochotu kolegů navzájem si pomoci a dobře vycházet. Na to jsme právem hrdí a chceme to tak zachovat. Inter Cars je skvělá příležitost pro sportovně a týmově laděné lidi! Bližší popis pozice najdete na našich stránkách, případně se ozvěte a vše potřebné si povíme na přímo! Nebojte se pracovního pohovoru, jednáme přátelsky a na pohodu - protože to jsme my...
    KONTAKT: Katka Illésová, killesova@intercars.eu (603 814 034)
    Pracoviště: Novodvorská 1062/12, Praha 4 (centrála INTER CARS CZ)

  • Dispečer/dispečerka dopravy

    Zadavatel: Flexilog CZ a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 27.05.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Nabízíme zázemí stabilní a silne společnosti s dlouholetým působením v oblasti nakladni dopravy.

    Vyborne mzdove ohodnoceni s moznosti rustu


    služební automobil i pro soukrome ucely,mobilní telefon…

    rozmanitou a zajímavou práci v přátelském, mladém a dynamickém kolektivu

    Termin nastupu je mozny dle dohody

    kontakt: radek.kencl@flexilog.cz

  • Disponent mezinárodní kamionové dopravy

    Zadavatel: GTL, spol. s r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 26.05.2022

    Zobrazit podrobnosti

    DISPONENT MEZINÁRODNÍCH PŘEPRAV
    GTL, spol. s r.o. je česká společnost působící na trhu od r. 1993. Jsme jedničkou na trhu v dopravě na Balkán. Do portfolia našich služeb patří mezinárodní kamionová doprava, logistika a skladování. Naší základní filosofií je fair play, a to jak směrem k zaměstnancům, tak ke klientům a obchodním partnerům.
    Aktuálně hledáme nové členy do našeho týmu na oddělení mezinárodní kamionové dopravy.
    Máte zkušenost s plánováním a řízením kamionové dopravy po Evropě? Rád/ráda přijímáte výzvy, jste kreativní a komunikativní? Chcete být součástí týmu profesionálů, kteří dopravu skutečně umí? Pak čekáme právě na Vás!

    Co budete mít na starosti:
    • Zajišťování přeprav celovozových i kusových zásilek
    • Cenové kalkulace, příjem a zpracování objednávek
    • Zpracování dokumentace k přepravám
    • Kontakt se zákazníky, dopravci i partnery
    • Koordinace svozů a rozvozů
    • Spolupráci s týmem a všemi odděleními v rámci společnosti
    • Výsledky a plnění cílů oddělení

    Co potřebujeme od Vás:
    • Minimálně SŠ vzdělání
    • Praxi v oboru dopravy
    • Znalost českého jazyka
    • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
    • Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
    • Organizační dovednosti, být pečlivý/pečlivá a flexibilní
    • Příjemné vystupování, spolehlivost a zodpovědnost
    • Znalost celní problematiky výhodou

    Co získáte:
    • Perspektivní práci ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
    • Adaptační plán pro nováčky, podporu zkušených kolegů při zaučování v
    průběhu celého pracovního poměru
    • Neformální firemní kulturu, moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
    • Pestrou a zajímavou práci v profesionálním a mladém týmu
    • Motivační finanční ohodnocení (fixní mzda a pravidelné měsíční a kvartální
    bonusy, jejichž výši můžete ovlivnit)
    • Mobilní telefon i k soukromým účelům
    • 5 týdnů dovolené + 4 sick day
    • Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím
    • Vlastní fitness a wellness přímo v areálu
    • Vybavenou kuchyň s jídelnou
    • Možnost osobního i profesního rozvoje a dalšího vzdělávání, kurzy, školení
    • Pojištění odpovědnosti hrazené zaměstnavatelem

    Pracovní doba:
    Pondělí - pátek od 8:00 do 16:30
    Plat: dle zkušeností 30.000 – 60.000 CZK + možnost finančních bonusů od 1. měsíce po nástupu

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete svůj životopis na e-mail: hr@gtl.cz nebo volejte 722656604 (Barbora Strejčková, HR).
    Tešíme se na budoucí spolupráci!

  • Administrativní pracovník v mezinárodní kamionové dopravě

    Zadavatel: GTL, spol. s r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 26.05.2022

    Zobrazit podrobnosti

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK V DOPRAVĚ
    GTL, spol. s r.o. je česká společnost působící na trhu od r. 1993. Jsme jedničkou na trhu v dopravě na Balkán. Do portfolia našich služeb patří mezinárodní kamionová doprava, logistika a skladování. Naší základní filosofií je fair play, a to jak směrem k zaměstnancům, tak ke klientům a obchodním partnerům.
    Aktuálně hledáme nové členy do našeho týmu na oddělení mezinárodní kamionové dopravy.
    Chceš plánovat a řídit kamionovou dopravu po Evropě? Rád(a) přijímáš výzvy, jsi kreativní a komunikativní? Chceš pracovat v týmu kolegů, kteří dopravu fakt umí a rádi tě to naučí? Máme tu pro Tebe volné místo!

    Tvůj denní chléb:
    • Příjem a zpracování objednávek
    • Zpracování dokumentace k přepravám a fakturaci
    • Kontakt se zákazníky, dopravci a partnery
    • Týmová spolupráce se všemi odděleními v rámci společnosti

    Co potřebuješ mít:
    • Minimálně SŠ vzdělání
    • Praxi v oboru dopravy výhodou
    • Znalost českého jazyka
    • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
    • Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
    • Organizační dovednosti a být pečlivý/pečlivá
    • Dobré komunikační dovednosti
    • Příjemné vystupování, spolehlivost a zodpovědnost

    Co získáš:
    • Perspektivní práci ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
    • Adaptační plán pro nováčky, podporu zkušených kolegů při zaučování v
    průběhu celého pracovního poměru
    • Neformální firemní kulturu (koukni na náš Instagram), moderní pracovní
    prostředí a přátelský kolektiv
    • Pestrou a zajímavou práci v profesionálním a mladém týmu
    • Motivační finanční ohodnocení (fixní mzda a pravidelné měsíční a kvartální
    bonusy, jejichž výši můžeš ovlivnit)
    • Mobilní telefon i k soukromým účelům
    • 5 týdnů dovolené + 4 sick day
    • Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím
    • Vlastní fitness a wellness přímo v areálu
    • Vybavenou kuchyň s jídelnou
    • Možnost osobního i profesního rozvoje a dalšího vzdělávání, kurzy, školení
    • Pojištění odpovědnosti, které za Tebe hradíme my

    Pracovní doba:
    Pondělí - pátek od 8:00 do 16:30
    Plat: dle zkušeností 30.000 – 40.000 CZK + možnost finančních bonusů od 1. měsíce po nástupu

    Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli svůj životopis na e-mail: hr@gtl.cz nebo volej 722656604 (Bára Strejčková, HR).
    Tešíme se na budoucí spolupráci!

  • Pořadatelská/informační služba na lidových slavnostech v Bavorsku

    Zadavatel: Green Guard SE

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 26.05.2022 do: 5.09.2022

    Zobrazit podrobnosti

    PRÁZDNINOVÁ BRIGÁDA V BAVORSKU (9. 8.–5. 9. 2022)

    Hledáme brigádníky (ž/m) pro pořadatelskou/informační službu na lidových slavnostech, zpravidla 12hodinové směny denní/noční. Minimální doba brigády 14 dní.

    NABÍZÍME 12,50 EUR/hod čistého + příplatky (noc, neděle, svátek)

    POŽADAVKY
    - věk 18+
    - čistý trestní rejstřík
    - znalost NJ a/nebo AJ
    - chuť pracovat (minimálně 5 dní/týden)
    - slušné vystupování, spolehlivost a dochvilnost

    ZDARMA nabízíme:
    - pracovní dohoda podepsaná přímo s německým zaměstnavatelem
    - ubytování
    - doprava z ubytování do místa výkonu práce a zpět
    - jedno teplé jídlo/směnu
    - možnost zálohy

    V případě zájmu pište na office@greenguard.cz.

  • Dispečer/ka, Disponent/ka, Administrativní pracovník/ice

    Zadavatel: ROLINE INTERNATIONALE SPEDITION S.R.O.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 19.05.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Teorii už znáš…
    … zajisti si dobrou práci

    Pro absolventy nabízíme:
    - Stabilní práci v oboru dopravy a logistiky
    - Odpovídající finanční ohodnocení
    - Firemní benefity (telefon s výhodnými tarify pro celou rodinu, počítač..)
    - Firemní akce v příjemném kolektivu
    - Možnost rozšíření vzdělání při práci

    Pro studenty nabízíme:
    - Možnost budoucího uplatnění ve firmě po dokončení studia
    - Rozšíření obzorů v oboru dopravy i logistiky – logistické procesy v dopravě
    - Možnost získání nových kontaktů a zkušeností

    Pro koho máme místo:
    - Dispečer/ka
    - Disponent/ka
    - Administrativní pracovník/ice

    V případě zájmu neváhejte kontaktovat Lenku!
    Emailem: l.kovarova@myroline.com
    Telefonem: +420 724 503 265

  • operační /administrativní pracovník nákladní letecká doprava

    Zadavatel: R - BAG Czech s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 17.05.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Nabízíme dvě volné pozice pro operačního pracovníka. Práce zahrnuje komplexní kooperaci s leteckou společností, v návaznosti na zákaznický servis již pro zavedené zákazníky ,odpovídající agenda - reporting, controlling aj.

    Nutný aktivní anglický jazyk slovem i písmem. Aktivní přístup k zadané práci.

    Můžeme nabídnout práci v příjemném prostředí menší firmy ale na mezinárodní úrovni, zavedený přátelský kolektiv, příležitostné cestování převážně po Evropě. Roční odměny a jiné benefity. Práce přímo na letišti.

    v případě zájmu prosím mě kontaktujte: Pavla Chramostová , +420 724 284400

  • Dispečer/ka tuzemských a zahraničních přeprav

    Zadavatel: PrimaCargo, s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 11.05.2022 do: 30.06.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici dispečera.
    Rádi vás seznámíme s pracovní náplní, proto nevyžadujeme dlouhou praxi na obdobné pozici.

    Zaměstnavatel: PrimaCargo s.r.o., a.s., IČ: 04487711
    Místo výkonu práce: Praha
    Mzda: 35 000 Kč - 40 000 Kč

    Náplň práce:
    - spediční a administrativní činnost (kalkulace cen, výpočet km, objednávky, podklady k fakturaci)
    - komunikace se zákazníky a dopravci, organizování přepravy s externími dopravci, plánování tras, organizace a řízení řidičů

    Požadavky:
    - minimální vzdělání ÚSO s maturitou
    - řidičský průkaz sk. B podmínkou a sk. C výhodou
    - schopnost práci si efektivně naplánovat, výborné organizační schopnosti
    - aktivní řešení problémů, samostatnost a spolupráce v týmu.
    - Práce s PC – MS Office
    - Vytěžování vozidel v programu RAAL výhodou, ale určitě ne nutností

    Nabízíme:
    - možnost profesního růstu
    - odměna za získání nových kolegů
    - laptop, telefon
    - očekávanou průměrnou mzdu 35.000 - 40.000 Kč

    Nástup:
    od 1. června 2022 (případně červenec 2022)

    Kontakt: Hana Boušková, +420 602689221, životopis zasílejte na e-mail: hana.bouskova@primacargo.cz

  • brigáda na léto - Kurýr Bolt Food

    Zadavatel: Prokurýry.cz

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 10.05.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Co vás čeká

    Budete doručovat jídla z nejoblíbenějších restaurací. Můžete doručovat na kole, elektrické koloběžce, autem nebo na motorce. Práce nabízí naprostou časovou flexibilitu, do systému se můžete přihlásit kdykoliv stisknutím tlačítka v aplikaci. Nejsou žádné limity na počet odvezených objednávek nebo hodin. Žádný šéf na vás nebude tlačit, kdy máte jezdit, jste pánem svého času. Kurýrní služby jsou trendem poslední doby, svezte se na vlně progresu moderního odvětví, vaše hodinová mzda se přehoupne přes 200 Kč. Peníze vyplácíme každý týden.

    Jak práce probíhá

    Kurýr doručuje na základě pokynů aplikace. Algoritmus přiřazuje objednávky kurýrům nejblíže restauraci, kteří ji mohou přijmout nebo odmítnout. Následně směřují do restaurace, kde na ně čeká připravená objednávka a dle pokynů aplikace ji doručují zákazníkovi. Vše je od zákazníka placené platební kartou v aplikaci, kurýři nepracují s hotovostí, ani neřeší případné problémy a reklamace. Jen převezmete objednávku a doručíte, zbytek zařídí podpora. Po doručení v aplikaci ihned vidíte odměnu za danou objednávku.

    Kdy musíte jezdit

    Záleží plně na vás. Směny nejsou a neplánují se žádné časy dopředu. Kurýři kdykoliv mohou naskočit a rozvážet. Když chtějí skončit, stačí se jen odhlásit z aplikace a jedete domů. Někdo jezdí jednou za týden, párkrát do měsíce a jiný doručuje každý den.


    nabízíme

    - naprostou časovou flexibilitu
    - neomezený výdělek
    - možnost spolupráce na DPP nebo IČO
    - výplata každý týden
    - slevy na PHM, neomezený mobilní tarif, pronájem vozidel a elektrických skútrů
    - férové a transparentní jednání
    - nejvyšší výdělky v oblasti rozvozu jídla
    - nástup možný ihned

    požadujeme

    - chuť pracovat, úsměv a schopnost komunikovat se zákazníky
    - profesionální a spolehlivé jednání, slušnost
    - mobilní telefon s daty a vlastní dopravní prostředek


    Nejsnazší cesta registrace přes webový formulář pod odkazem: https://boltfood.prokuryry.cz/stan-se-kuryrem/#inform

  • Elektromechanik

    Zadavatel: České dráhy, a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 27.04.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Dejte se na dráhu, která dává smysl.
    Milujete vlaky a chcete být součástí největšího dopravce v ČR?
    Přidejte se do týmu opravdových profíků!

    Co vás čeká?
    Budete pracovat na údržbě a opravách elektrických částí železničních vozidel a diagnostikovat, vyhledávat a odstraňovat závady na elektrických zařízeních.

    Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?
    - Stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
    - 5 týdnů dovolené
    - Průměrnou mzdu 31.000 Kč měsíčně
    - Levnější cestování pro vás a vaši nejbližší rodinu
    - Příspěvky na sport, stravování, dovolenou a výuku jazyků
    - Příspěvek na penzijní připojištění
    - Řadu příplatků nad rámec zákoníku práce - víkendy, práce přes čas, režim práce
    A další výhody!

    Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?
    - Výuční list nebo maturita v oborech elektrotechniky, elektromechaniky apod.
    - Chuť učit se novým věcem
    - Dobrý zdravotní stav

    Plnou parou vpřed - co bude vaší výhodou?
    Uvítáme praxi a zkušenosti v oboru či platné osvědčení podle vyhlášky 50/1978 Sb.

    Více informací a kontakt:
    https://ceskedrahy.jobs.cz/pd/1587968641

  • SPECIALISTA OCHRANNÉ SLUŽBY VOJENSKÉ POLICIE (hodnost četař)

    Zadavatel: Velitelství ochranné služby Vojenské policie

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 22.04.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Hlavní náplň práce spočívá v:
    - zabezpečení a ochraně zájmových objektů Ministerstva obrany a Armády ČR,
    - zajištění bezpečnosti vjezdu, vstupu a perimetru zájmových objektů,
    - ovládání a obsluze technických prostředků střežení,
    - zabezpečení a ostraze vojenských akcí pořádaných na zájmových objektech,
    - pravidelném výcviku vojensko‑policejních činností s důrazem na střeleckou a taktickou přípravu.

    NABÍZÍME:
    - stabilní zaměstnání
    - službu převážně v 24hodinových směnách
    - platové ohodnocení od 44 370 Kč
    - možnost kariérního růstu, policejní výcvik
    - 6 týdnů dovolené
    - možnost jazykové přípravy včetně kurzů v zahraničí
    - možnost služby v zahraničí
    - možnost 14denní rehabilitace
    - výsluhové náležitosti při zániku služebního poměru

    POŽADUJEME:
    - úplné středoškolské vzdělání s maturitou
    - zdravotní klasifikaci „A“
    - patřičnou psychickou způsobilost
    - řidičské oprávnění skupiny B
    - znalost AJ výhodou

    MÍSTO VÝKONU SLUŽBY:
    - Praha

    KROK 1 - Splňovat podmínky pro povolání do služebního poměru vojáka z povolání + absolvovat výběrové řízení k VP.
    KROK 2 - Kurz základní vojenské přípravy + odborný základní kurz VP.
    KROK 3 - Kariérní růst + možnost služby u vybraných oddělení Velitelství ochranné služby VP.

    KAM LZE POSTOUPIT:
    - Oddělení dopravně pořádkové služby
    - Oddělení ochrany osob a doprovodů

    Své životopisy zasílejte na adresu:
    vppraha@army.cz, nebo volejte na telefon (npor. Bc. Lucie Hodulová):
    973 206 715 nebo 724 372 664.
    Více informací na:
    vppraha.army.cz

  • I bez předchozí zkušenosti můžeš začít pracovat v letectví!

    Zadavatel: Air Dispatch (CLC) s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 21.04.2022 do: 31.08.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Líbí se Ti letadla a vše kolem nich a bavilo by tě pracovat v mezinárodním prostředí?

    Air Dispatch (CLC) je světovou jedničkou v centralizovaném vyvažování letadel, dceřiná společnost skupiny dnata spadající do Emirates Airlines Group. Do naší kanceláře v Praze, která je zároveň i centrálou pro všechny naše pobočky hledáme nové kolegy, které bychom moc rádi zaučili na pozici Aviation Specialist/Load Controller.

    Že Ti název pozice Aviation Specialist/Load Controller nic neříká? Nevadí! Čti dál a uděláš si představu. :-)

    Aby ses jím stal, budeš nejdříve měsíc sedět ve „školní“ lavici, intenzivně se učit všechny základy, a pak na Tebe bude chvíli dohlížet zkušenější kolega.

    Časem budeš pracovat samostatně neustále od počítače a zodpovědně následovat stanovená pravidla a postupy tak, abys letadlo na dálku správně naložil pro bezpečný vzlet a cestu z bodu A do bodu B. Při tom jsi anglicky v kontaktu s letišti a lidmi po celém světě.

    Co od Tebe jako našeho Load Controllera očekáváme kromě již zmíněné zodpovědnosti a dobré angličtiny?

    - baví Tě při práci logicky přemýšlet a nevadí Ti občas řešit úkol v časové tísni
    - jsi OK se směnami v nepravidelném režimu – letecký provoz funguje 24/7, takže máme i 12-ti hodinové směny
    - zvládáš matematiku – je potřeba umět dobře počítat. Derivací se ale bát nemusíš.
    - máš týmového ducha a kolegialitu (k nám se nechodí si jen odsedět svou směnu, s námi se musíš umět zasmát a i něco podniknout)
    - zájem o letectví! :)

    Co od nás na oplátku za skvělou práci dostaneš?

    - práci pro jedničku na světě a zázemí jedné z nejsilnějších společností v leteckém průmyslu se sídlem v Dubai
    - dynamické a moderní pracovní prostředí provázané hodnotami společnosti
    - rostoucí platové ohodnocení s nástupní mzdou 30.500 CZK
    - pracovní smlouvu na dobu neurčitou hned od začátku
    - časovou flexibilitu z důvodu směnného provozu
    - fajn benefitní program: Stravenkový paušál/Příspěvek na dojíždění/Flexipassy/Multisport karta/Penzijní připojištění/další bonusy
    - ovoce a občerstvení na pracovišti, společenské a sportovní akce pořádané firmou (Dbáme na naši firemní kulturu a pořádáme i různé akce, aby naše práce nebyla jen o práci :-)
    - talentový program a profesní rozvoj v rámci společnosti
    - nástup vždy k prvnímu dni v měsíci od 1.5.2022, 1.6.2022, 1.7.2022 nebo 1.8.2022 (na začátku pracovního poměru tě čeká skoro 2 měsíční školení)

    Už se u nás vidíš? Výborně, rádi Tě uvítáme na osobním pohovoru! Pošli nám svůj životopis na email: hrprg@air-dispatch.com, zavolej naší recruiterce Anně Tyburcové na tel. 731 749 770 nebo se u nás zastav v kanceláři na letišti Václava Havla na adrese Aviatická 12/1048 kde sídlíme ve 4. patře!

    Ať jsi student nebo absolvent rádi tě budeme mít v našem v týmu.

    Těšíme se na tebe!

    Tvůj tým Air Dispatch (CLC)

  • Cargo Operations agent - Letiště Praha

    Zadavatel: Cargo Point s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 3.04.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Cargo Point je rychle rozvíjející se logistická společnost, poskytující komplexní operativní služby v oblasti leteckého nákladu. Působíme na Letišti Praha, kde zajišt´ujeme servis svozů, akceptace, kontroly po příletu a přípravy pro přijetí k přepravě pro letecké zásilky.

    Náplň práce
     Zajištění hladkého příjmu exportních zásilek do skladu
     Kontrola stavu vybraných importních zásilek
     Občasná fyzická přítomnost a kontrola (otevírání balení) zásilek před
    přijetím k přepravě
     Občasná fyzická nakládka zboží do kamionu/dodávky (práce s lehkou
    technikou)
     Kompletace a vystavení leteckých nákladních listů v IT programu
     Vyplnění kontrolního fotoreportu pro každou odbavenou zásilku
     Emailová a telefonická komunikace se zákazníky, možnost home office

    Požadavky
     SŠ s maturitou
     Anglický jazyk - základní úroveň
     Řidičské oprávnění sk.B – aktivní řidič
     Příjemné vystupování a komunikace
     Flexibilita
     Práce v týmu i vlastní organizace a prioritizace úkolů
     Pečlivost, smysl pro detail
     Základní manuální zručnost

    Ostatní
     Práce dle časových možností v rámci standardní pracovní doby PO-PÁ
    08:30-17:00 (možnost výběru směn) (DPP/HPP)
     Možnost dlouhodobé spolupráce, budoucí pevné začlenění do struktury
    firmy, kariérní růst
     Podrobné zaškolení



    >>> Kontaktujte nás na thajek@cargo-point.cz // +420 604 708 333 <<<
    .

  • Disponent/-ka v bezva týmu

    Zadavatel: Rail Cargo Operator - CSKD s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 23.03.2022 do: 31.05.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Jaká bude Tvoje pracovní náplň?
    • Zpracovávat objednávky a požadavky na přepravu od našich klientů.
    • Koordinovat činnosti v průběhu přepravy - reakce na požadavky, změny,
    komplikace.
    • Komunikovat s klienty a pečovat o ně.
    • Spolupracovat s kolegy z ostatních oddělení a provozoven s cílem
    úspěšného dokončení přepravy.

    Co Ti můžeme nabídnout?
    • Práci v týmu mladých lidí, kde je otevřené a přívětivé prostředí a kde
    podstatou je komunikovat a najít řešení pro jakoukoliv situaci.
    • Bez "legrace na place" to nejde a kolega Lukáš rozsvítí i smutného
    hrobníka.
    • Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí.
    • Zajímavé mzdové ohodnocení, které částečně ovlivňuješ i svým vlastním
    výkonem (kvartální odměny). K tomu každoroční navyšování mzdy + 13.
    mzda navíc.
    • Stravenky, které Ti udělají více až o 2.400,-Kč netto měsíčně.
    • 5 týdnů dovolené - odpočívat je potřeba ,).
    • Řadu dalších výhod a benefitů, např. Multisport karta plně hrazená
    zaměstnavatelem, nebo volnočasovky Edenred či příspěvek na penzijní/
    životní připojištění....
    • Budeš-li chtít rozvíjet svoji znalost cizího jazyka, nabízíme Ti jazykové
    kurzy AJ/NJ na různých úrovních.
    • Pracovní dobu Po-Pá – 40h/týden. Možnost práce z domova v rozsahu dle
    dohody s vedoucím.

    Co od Tebe očekáváme?
    • Schopnost pružně, vstřícně a rychle reagovat na požadavky zákazníků.
    • Smysl pro humor :-D.
    • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) + máme svůj provozní systém
    na který Tě rádi zaškolíme.
    • Komunikativní znalost AJ nebo NJ => "Don´t panic" "Kein Problem".
    • Proaktivní přístup, komunikační dovednosti, pečlivost, schopnost
    organizovat si svojí práci (plánování, optimalizace).

    Jestliže Tě naše nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na klara.rubkova@railcargo.com a my se s Tebou spojíme a domluvíme se na termínu společného setkání. Jestli chceš k tomu vědět něco víc, tak klidně volej na 724 201 446. Inzerát najdeš i tady https://www.jobs.cz/rpd/1586520447/?searchId=e9f5a859-168b-459d-bda4-cdf97a597d4d&rps=233

  • Disponent leteckých a námořních přeprav

    Zadavatel: Astra Trans s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 14.03.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Pro pobočku v Praze na letišti Václava Havla hledáme absolventy/studenty VOŠ a SPŠ dopravní na pozici disponent leteckých a námořních přeprav.

    Nabízíme:
    Práce v mladém kolektivu
    Atraktivní prostředí letiště
    Bonusový systém
    Mobilní telefon, notebook
    Možnost home office
    Stravenky
    Multisport karta
    Požadujeme:
    Komunikativní znalost AJ
    Zájem a nadšení pro práci v tomto oboru
    Logické myšlení a samostatnost

    Náplň práce:
    Zprostředkování námořních LCL, FCL a leteckých přeprav
    Komunikace se zahraničními partnery
    Komunikace s celní deklarací, aerolinkami a zákazníky

    V případě zájmu nás prosím kontaktujte emailem na: jakub.pokorny@astratrans.cz nebo telefonicky na: +420739248532

  • DPS operátor ve výrobě

    Zadavatel: PragoBoard s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 7.03.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Operátor/ka výroby 29000 - 34000 Kč/měsíc.
    Pracovní náplň:
    - práce ve výrobě plošných spojů - obsluha zařízení, denní údržba strojů - různé pozice.
    - mechanické (včetně CNC), optické (testování a kontrola) a chemické stroje, technická podpora - údržba strojů a systému.
    - práce ve dvousměnném provozu pondělí až pátek.
    Nabízíme:
    - zázemí stabilní české firmy
    - zaškolení na moderních strojích a zařízení
    - zajímavé finanční ohodnocení
    - firemní benefity
    - termín nástupu ihned, nebo dle dohody
    - místo výkonu práce v Praze – Technologický park Běchovice
    EMAIL - vackova@pragoboard.cz
    TELEFON - 222 729 257

  • Disponent/ka letecké přepravy

    Zadavatel: DELTA INTERNATIONAL CARGO s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 3.03.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme česká, rodinná společnost, hledající kolegu do našeho leteckého oddělení. Naše firma se pohybuje ve všech stěžejních oblastech spediční činnosti. Sídlíme přímo na letišti Praha-Ruzyně.

    Co je náplní této práce?
    - plánování, organizace a realizace letecké přepravy zboží z/do všech koutů světa
    - komunikace s obchodními partnery, externími dopravci a s kolegy z ostatních oddělení firmy
    - zpracovávání poptávek, objednávek a faktur v interním systému

    Jaké jsou zaměstnanecké benefity?
    - práce v klidném prostředí mladého kolektivu
    - firemní teambuildingy
    - odměny a bonusy
    - sick days a možnost práce z HO
    - nástup možný ihned nebo dle domluvy

    Požadované osobnostní předpoklady.
    - logické uvažování, zaměření na detail, samostatné rozhodování
    - schopnost komunikace s klienty i se svými kolegy
    - organizační dovednosti

    Hledáme kolegu výhradně na HPP, popř. s předchozí možností praxe (konzultace a pomoc při úspěšném dokončení studia).

    Pokud vás inzerát zaujal, prosím o kontakt na TEL. čísle: +420 734 787 634, nebo na email. adrese: tmastik@deltacargo.cz

  • Brigáda - Sales Technical Assistant

    Zadavatel: DAT Czech & Slovak

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 17.02.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Aktualizujeme náš hlavní produkt pro servisy a hledáme do našeho obchodního týmu posilu, která bude proaktivně a trpělivě pomáhat našim zákazníkům s přechodem na nový systém.

    Vaším úkolem bude:
    · aktivní komunikace po telefonu a e-mailu se stávajícími zákazníky o aktualizaci našeho produktu:
    - informovat zákazníka o změně systému;
    - zákaznická podpora při samotném přechodu na nový systém;
    · administrativní výpomoc.

    Požadujeme:
    základní technická zdatnost;
    zájem o oblast automotive;
    proaktivní přístup;
    trpělivost, komunikativnost.

    Nabízíme:
    práce na 2 dny v týdnu (cca 13 hodin) u nás v kanceláři za celkový měsíční příjem: 10 000 Kč;
    zaškolení;
    možnost vlastní časové organizace práce;
    práce na DPP;
    příjemné pracovní prostředí v moderní administrativní čtvrti na Palmovce;
    přátelský a mladý kolektiv s neformální atmosférou;
    pravidelný přísun kvalitní kávy a čerstvého ovoce;
    skvělá dopravní dostupnost;
    nástup možný ihned.

    V případě zájmu po čase možný přechod na HPP do vybraného oddělení.

    Kontakt:petra.beranova@dat-czech.cz.

  • Zákaznická podpora/Technický manažer

    Zadavatel: DAT Czech & Slovak

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 17.02.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme česká pobočka mezinárodní společnosti působící v oblasti automotive, která již 90 let poskytuje data pro automobilový průmysl do celého světa. Celkem máme kolem 550 zaměstnanců ve 23 zemích po celém světě. Poskytujeme data, produkty a služby se zaměřením na automotive. Našimi klienty jsou automobilové společnosti, menší i větší autoservisy nebo pojišťovny.

    Naši pobočku tvoří tým o 20 lidech. Zakládáme si na velmi dobrých pracovních vztazích a přátelské firemní kultuře. Naše práce nás baví a všichni táhneme za jeden provaz, vzájemně se respektujeme a pomáháme si. Spojuje nás vášeň pro automobily, mladý duch a smysl pro humor. Našim společným cílem je dodat našim zákazníkům co nejkvalitnější služby.

    Máte mladého ducha? Zajímáte se o auta? Rádi komunikujete?

    Náplň práce:
    Kompletní správa produktů DAT (testování, nastavení procesu...)
    Kompletní správa ceníků náhradních dílů a jejich pravidelná aktualizace
    Aktivní komunikace s importéry vozidel, dealery a dalšími nezbytnými subjekty
    Zajišťování zákaznické podpory pro produkty DAT
    Aktivní komunikace s centrálou DAT (anglicky, nebo německy)
    Školení obchodních partnerů

    Požadavky:
    Praxe v oboru automotive
    Středoškolské vzdělání (technického směru výhodou)
    Znalost cizího jazyka, NJ výhodou
    Technické myšlení zaměřené na automobily
    Samostatnost, spolehlivost, zodpovědný přístup, trpělivost
    Schopnost práce v týmu
    Uživatelská znalost práce na PC a MS Office
    Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího podmínkou

    Nabízíme:
    Nástupní mzda dle zkušeností, 35 000 - 40 000 Kč.
    Perspektivní zaměstnání ve stabilní mezinárodní společnosti
    Příjemné pracovní prostředí v moderní administrativní čtvrti na Palmovce
    Přátelský a mladý kolektiv s neformální atmosférou
    Společné firemní akce (motokáry, grilovačky...)
    Zaškolení
    Prostor pro další vzdělávání
    Zaměstnanecké výhody (stravenky, karta Multisport, 5 týdnů dovolené)
    Pravidelný přísun kvalitní kávy a čerstvého ovoce
    Skvělá dopravní dostupnost
    Zaměstnání na HPP
    Nástup možný ihned

    Kontakt:petra.beranova@dat-czech.cz

    Pro více informací o naší společnosti navštivte náš web: https://www.datgroup.com/cs-cz/ nebo naše facebookové stránky: https://www.facebook.com/datczechandslovakerátu ...

  • Dispečer mezinárodních silničních přeprav

    Zadavatel: O.T.E.C. CR, s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 4.02.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Do našeho týmu v Hostivici u Prahy hledáme nového parťáka na HPP na oddělení mezinárodních silničních přeprav s možností nástupu ihned.

    Co nabízíme: Práci ve stabilní společnosti s možností osobního rozvoje v oblasti organizování zahraničních přeprav v rámci Evropy i mimo ni

    Koho hledáme: samostatně pracujícího člena, který by zapadl do soukolí celého týmu

    Co požadujeme: zákaznicky orientované chování, znalost aspoň jednoho cizího jazyka ( Angličtina, Němčina, Francouzština, Španělština, Italština ), znalost práce na PC, spolehlivost

    Kam směřovat Vaší žádost a CV? Na e-mail: volny@otec.cz
    Případně telefonicky na Manažera zahraničního oddělení: Petr Volný +420 734 878 196