Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, kontaktujte nás emailem na moravcova@spsdmasna.cz nebo se zaregistrujte a použijte administrační rozhraní

Koordinátor přeprav pro letecké posádky

Zadavatel: Travel Service a.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 1.08.2017

Koordinátor přeprav pro letecké posádky

Pracovní náplň:
• Zajišťování přeprav mezi hotely a letišti pro posádky (piloty a stevardy)
• Komunikace s přepravci po celém světě
• Kompletace podkladů ke služební cestě pro posádky
• Práce s mezinárodně používanými systémy SITA, AIMS a s firemním systémem EFA

Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody
• Pracovní dobu na 10hod směny (svátky, víkendy, bez nočních služeb)
• Předpokládaný nástup: ihned nebo po vzájemné domluvě

Lokalita:
• Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou
• Vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Čistý trestný rejstřík
• Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis, velmi stručný motivační dopis a nascanovaný trestní rejstřík na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero.

V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.

Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.


Adminstrativní pracovník - CUSTOMER SERVICE, PLANNING

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 18.07.2017 do: 31.08.2017

Společnost Yusen Logistics hledá vhodné kandidáty (absolventy) na pozici CUSTOMER SERVICE, PLANNING.

Pracovní náplň:
Plánování objemu přepravy, objednávání a rušení aut
Komunikace s dopravci; Komunikace s automotive zákazníky; Řešení problémů spojených s dopravou materiálu; Řešení nestandardních požadavků zákazníka

Ideální kandidát by měl mít tyto předpoklady:
SŠ vzdělání, Výborné komunikační dovednosti, spolehlivost, pečlivost; Komunikativní znalost AJ; Flexibilita; Týmový hráč

Co Vám nabízí naše společnost:
Jistotu a perspektivní zaměstnání; Zázemí velké zahraniční společnosti;
Motivující finanční ohodnocení; Zajímavé zaměstnanecké benefity;
DOPRAVA je zajištěna Prahy - Opatov.

V případě zájmu volejte na telefon: 736 751 462, popř. zašlete Váš životopis na e-mail: jana.sumanova@cz.yusen-logistics.com


Indoor Sales Assistant / Assistant obchodního oddělení

Zadavatel: Eurogate Logistics spol. s r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 27.06.2017

Popis práce:
•Každodenní kontakt se zákazníky, obchodními partnery a kolegy
•Komunikace prostřednictvím e-mailu a telefonu
•Tvorba cenových nabídek a zpracování objednávek
•V ČR jsme malý tým sestavený z mladých a pozitivně naladěných lidí, hledáme stejně pozitivního člověka

Ideální profil:
•Minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
•Komunikativní znalost anglického jazyka - slovem i písmem, znalost španělštiny výhodou
•Zkušenosti z oboru jsou velikou výhodou, nikoli ale podmínkou
•Znalosti práce v MS Office
•Orientace na zákazníka a týmový hráč
•Zodpovědnost, důslednost, spolehlivost

Nabízíme:
•Pracoviště v lokalitě Praha-Karlín
•Práci od Pondělí do Pátku
•Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
•Opravdu přátelskou pracovní atmosféru a zajímavou práci v mezinárodním prostředí
•Po zkušební době Ti přispějeme na stravenky 55% do celkové hodnoty 106,- Kč

Těšíme se na životopisy na adrese: marek.maly@eurogate.cz


Air Export agent

Zadavatel: Expeditors International

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 27.06.2017

Expeditors International je celosvětová logistická firma zabývající se leteckou, námořní a kamionovou přepravou, celními službami, skladováním a distribucí. Nyní hledáme posilu do rozrůstajícího se týmu na pozici:

Air Export agent

Co by byla Vaše práce? - komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky, dodavateli, ostatními pobočkami a odděleními - zpracování dokumentů souvisejících s přepravou - zadání všech potřebných dat do systémů - průběžné vzdělávání se dle požadavků souvisejících s výkonem práce

Co je pro nás důležité? - orientace na zákaznické služby - znalost Aj (každodenní využití) - pečlivost, zodpovědnost, samostatnost - počítačové znalosti (Word, Excel) - zkušenost s prací v logistice výhodou

A co nabízíme my? - různorodou, nestereotypní práci ve velmi rychle se rozvíjejícím oboru - práci v jedné z největších logistických firem na světě - možnost vzdělávání a kariérního růstu - přátelský tým - benefity - pracovní dobu 8-16.30 - nástup dohodou

Místo pracoviště: Praha - Ruzyně
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

V případě zájmu prosím pošlete životopis na níže uvedený kontakt:
Jitka Pfeiferová Employee Relations Manager
Direct +420-233-090-366
Office +420-233-090-300
Email jitka.pfeiferova@expeditors.com


Disponent / Dispečer v Mezinárodní kamionové dopravě

Zadavatel: CRAISS Logistic, s.r.o., Praha 5

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 26.06.2017 do: 31.12.2017

Disponent / Dispečer Mezinárodní kamionové dopravy

Informace o společnosti:
Skupina CRAISS patří k významným poskytovatelům logistických, dopravních a spedičních služeb. Do našeho českého týmu hledáme pracovníka/pracovnici na výše uvedenou pozici.

Pokud Vás nabídka zaujala kontaktujte:
CRAISS Logistic, s.r.o.
Martina Hytychová
Na Radosti 414,
155 21 Praha 5 - Zličín,
Tel: 235 091 903, Martina.Hytychova@craiss.com
-------------------------------------------------------------------------
Co vás čeká:
• plánování a zajišťování mezinárodních pozemních přeprav (celovozové přepravy, sběrná služba)
• nákup přeprav z volného trhu - práce s databází RAAL a TimoCom
• plánování a disponování nákladů na vlastní vozový park
• komunikace se zákazníky v českém, německém popř. anglickém jazyce
• komunikace s řidiči a smluvními dopravci
• optimalizace tras, sledování a evidence přeprav a zpracování příslušné administrativy

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• minimálně středoškolské vzdělání
• uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
• výborné organizační a komunikační schopnosti
• samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu,
• základní obchodní dovednosti
• příjemné a prozákaznické vystupování
• znalost německého popř. anglického jazyka (denní komunikace)

Co vám můžeme nabídnout:
• zázemí mezinárodní prosperující dopravní a logistické společnosti
• odpovídající platové hodnocení + motivační variabilní složka
• firemní benefity (5. týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, atd..)
• profesní růst v rámci týmu dopravy nebo logistiky
• odborná interní + externí školení, jazykové kurzy
• moderní pracovní prostředí
• místo výkonu práce: Praha 5 – Zličín, Na Radosti 414,

Pracovní poměr na dobu neurčitou.

Nástup možný ihned nebo dohodou.


Export Clerk (Pracovník vývozu ve skladu)

Zadavatel: UPS

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 26.06.2017

Co bude Tvou náplní práce?
- Zajištění a odbavení všech exportních zásilek pro oblast Praha
- Fyzická manipulace se zásilkami
- Kontrola a koordinace brigádníků
- Kontrola nakládky [truck/letadlo]
- Týmová spolupráce na kvalitě servisu
- Komunikace s dopravci, partnery a klienty
- Pracovní doba od 15.00 do 23.30 hod
- Místo výkonu práce – Letiště Václava Havla (budova Menzies)

Jaké jsou předpoklady pro tuto pozici?
- Čistý trestní rejstřík (případně individuální posouzení)
- Komunikační dovednosti
- Základní znalost AJ
- Uživatelskou znalost práce s PC
- SŠ vzdělání

A to nejlepší nakonec - co Ti můžeme nabídnout?
- Pevnou nástupní mzdu 20 000 Kč hrubého + 2 300 Kč variabilní složka
- Pravidelné roční zvyšování mzdy
- 25 dní dovolené
- Stravenky v hodnotě 90 Kč na den
- 500 Kč ve flexipasech na měsíc po zkušební době
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3 % z vaší mzdy
- Možnost využívat Multisport kartu
- Dlouhodobou spolupráci

Zaujala Tě nabídka? Pošli životopis na e-mail vkrizova@ups.com a domluvíme si spolu pohovor.


Disponent MKD

Zadavatel: Kamionservis CZ a.s

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 21.06.2017 do: 31.08.2017

Jsme dopravní společnost , specializující se na přepravu chladírenskými návěsy.Hledáme kolegu - kolegyni na pozici disponenta / dispečera. Aktuální i pro čerstvé absolventy s možností získáních praktických zkušeností a profesního růstu v oboru . Nabízíme stabilní zázemí s osobním přístupem.
Nástup možný od 17.7.2017
Místo výkonu Praha 9 - Běchovice

Náplň práce :
- samostatná činnost v celém rozsahu dopravního procesu
(komunikace se zákazníkem , přijetí a založení objednávek do systému,
komunikace s řidiči, plánování atd.)


Požadujeme :
- organizační schopnosti , samostatnost + zájem práce v logistice
- komunikativní znalost AJ nebo NJ
- dobrá znalost MS Office

V případě zájmu rádi zodpovíme další vaše dotazy.

Kontakt :
Tomáš HYNEK
+420 602 318 098
tomas.hynek@kamionservis.cz



Customer Service Representative

Zadavatel: CEVA Logistics spol. s r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 19.06.2017

Popis práce:
•Každodenní kontakt se zákazníky a kolegy ve skladu bude Tvou denní náplní
•Se zákazníky budeš v kontaktu především prostřednictvím e-mailu a telefonu a budeš řešit jejich požadavky a zodpovídat dotazy
•K této práci patří i část administrativní - zpracovávání objednávek a jejich včasné vyřízení k oboustranné spokojenosti
•Na cestě se se zbožím může cokoliv stát - řešení vzniklých problémů během realizace zakázky a informování zákazníka bude na Tobě
•Práce v našem zákazníckém servisu je komplexní a tím i zajímavá – budeš mít na starost veškerou administrativu spojenou s portfoliem Tvých zákazníků (objednávky, reklamace, fakturace, archivace)
•Dbáme na to, aby se u nás zákazník cítil dobře a vždy dostal perfektní servis a to budeme chtít take po Tobě.
•Budování pevných vztahů s Tvým zákazníkem by Ti mělo být zábavou.
•V ČR jsme malý tým a budeš mít příležitost spolupracovat s ostatními odděleními (doprava, sklad
•Budeš mít na starosti povinnosti spojené s Intrastatem pro zákazníky.
•Občas bude potřeba udělat i něco dalšího (pochůzky, objednávky spotřebního materiálu atd.)

Tvůj profil by měl idálně vypadat takto:
•Je fajn, pokud máš středošklské vzdělání s maturitou
•Bez velmi dobré znalosti anglického jazyka se neobejdeš – požadujeme úroveň minimálně B2, (každodenní využítí anglického jazyka, klienti jsou anglicky hovořící)
•Výhodou bude, pokud už máš se zákaznickým servisem zkušenosti
•Jsou vítány Tvé předchozí zkušenosti v logistické společnosti
•Neobejdeš se bez uživatelské znalosti MS Office -zejména Excel - vzorce/kontingenční tabulky
•Vlastníš řidičský průkaz sk. B a jsi aktivním řidičem
•Orientace na zákazníka je Ti blízká a přirozená
•Dokážeš věci dobře zorganizovat, jsi zodpovědná/ý a rád/a se učíš nové věci
•Je na Tebe spolehnutí, dokážeš se přizpůsobit
•Časté a rychlé změny Tě nevyvádějí z míry

Nabízíme:
•Pracoviště v lokalitě Praha-západ
•Práci na jednu směnu PO-PÁ, o víkendech nepracujeme
•Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
•Týden dovolené navíc
•Opravdu přátelskou pracovní atmosféru a zajímavou práci v mezinárodním prostředí
•Stravenky v hodnotě 95CZK z 55% hrazené zaměstnavatelem
•Po zkušební době Ti přispějeme na penzijní připojištění

Máš zájem pracovat s námi? Potom neváhej a pošli mi svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na hana.prchalova@cevalogistics.com nebo se mi ozvi na +420 601 570 558. Děkuji!


Freight Tracking Specialist - Kolín

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 16.06.2017 do: 31.07.2017

Baví Tě akce? Standard je nuda a naopak v řešení nestandardních situací jsi jako ryba ve vodě? Chceš opravdovou výzvu? Tak se přihlas a nastartuj svou kariéru v logistice!
Kolegyně se nám stěhuje přes půl republiky a nám v kanceláři zbyla volná židle. Čeká na někoho, kdo se nebojí výzev, nenechá se rozhodit počasím a chce na sobě makat.

Koho hledáme?
* Komunikace je Tvojí silnou stránkou – čeká Tě denně zejména po telefonu a emailu, ale také osobně
* Domluvíš se anglicky – rozhodně nemusíš být rodilý mluvčí, ale potřebujeme, aby ses nebál denních emailů a občasných telefonátů
* Vyhovuje Ti rychlé a akční prostředí
* Rozumíš si s počítačem (zejména s MS Office)
* Pokud máš představu o dopravě a materiálovém hospodářství, budeš mít jednodušší start. Ale není to podmínkou, rádi Tě vše naučíme

Co Tě u nás čeká?
* Budeš klíčovým komunikačním centrem mezi materiálovými disponenty zákazníka a dispečery logistických poskytovatelů
* Budeš sledovat nestandardní zásilky a podávat zpětnou vazbu
* Budeš řešit všechny abnormality, např. když se zásilka zpozdí, nedojede vůbec nebo dorazí v jiném množství, a všechno budeš reportovat zákazníkovi
* Budeš analyzovat abnormality a navrhovat nápravná opatření
* A čeká Tě i administrativa, protože je potřeba, aby všechno bylo správně zapsané v systému 

Co Ti nabídneme my?
* Práci, která rozhodně není nudná :)
* Skvělý kariérní start, získání zkušeností, možnost učit se a růst
* Tým super kolegů, kteří Tě podrží nejen v začátcích
* Zajímavé finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity

Co ještě je potřeba dodat?
* Pracovní doba pondělí – pátek, vždy po týdnu střídání ranních a odpoledních směn (ranní 6:00 – 14:25, odpolední 15:30 – 23:55)
* Místo výkonu práce na pobočce v Kolíně, nástup ihned
Pozice je vhodná pro absolventy

Zaujali jsme Tě? Chceš to zkusit? Tak nám pošli životopis: jana.krepelkova@cz.yusen-logistics.com


Tester integračních testů

Zadavatel: in-tech Automotive Engineering s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 14.06.2017

Dokážeš si představit svoji kariéru v rychle se rozvíjejícím automobilovém průmyslu? Tak to jsi u nás správně!

Start Tvé kariéry:

Nehodíme Tě u nás do studené vody - na začátku se dozvíš vše, co budeš pro svoji práci potřebovat. Pak bude Tvým úkolem manuální testování pro integrační testy:

Budeš stavět testovací varianty
Budeš kontrolovat řídicí jednotky pomocí systému ODIS a nástrojů C.P.Tools
Podle zadaných testovacích případů budeš spouštět a vyhodnocovat testy
Všechny chyby budeš zaznamenávat pomocí programu KPM


Co od Tebe očekáváme:

Pro Tvůj hladký start uvítáme dokončené středoškolské vzdělání s maturitou v oblasti elektrotechniky, autoelektroniky, automechaniky, informatiky apod.
Velice oceníme první zkušenosti v oblasti automotive či elektrotechniky
Pro porozumění zadání testovacích případů budeš potřebovat mírně pokročilou znalost angličtiny nebo němčiny
Neobejdeš se bez uživatelské znalosti práce na PC (MS Office apod.), potěší nás také znalost ODIS, C.P. Tools a KPM


Pár důvodů, proč by se Ti u nás mohlo líbit:

Na začátku se Tě ujme jeden z kolegů a vše Ti do detailů vysvětlí a ukáže tak, aby jsi vše brzy zvládal/a samostatně
Firemní kultura je pro nás důležitá a pečlivě se o ni staráme – výsledkem je sehraný tým, který si dobře rozumí
Protože jsme v ČR teprve krátce, máš jedinečnou šanci být u všeho hned od začátku
Také by se ti mohlo líbit 25 dní dovolené, flexibilní pracovní doba a smlouva na dobu neurčitou od prvního okamžiku
Za práci přesčas si můžeš vzít náhradní volno
Můžeš se těšit na jazykové kurzy, stravenky, dobroty na pracovišti, pravidelné teambuildingy a občas se také podíváš do německé centrály na školení nebo večírek

Jak na to:

Tak co, zkusíš to? Pokud ano, pošli nám prosím svůj životopis v češtině a nejlépe i v angličtině nebo němčině na katerina.beranova@in-tech.com. Těšíme se!

Také mrkni na naše stránky jobs.in-tech-automotive.cz, kde najdeš i další nabízené pozice.


Specialista logistických řešení

Zadavatel: Synergie s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 12.06.2017 do: 31.08.2017

Pro výrobní mezinárodní společnost se sídlem na Praze 5, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Specialista logistických řešení (International Router).

Co bude náplní Vaší práce:
* Zajišťování dopravních služeb (letecké, námořní, pozemní přepravy) dle druhu zboží a její urgentnosti
* Sledování stavu průběhu dopravy
* Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
* Komunikace s logistickými partnery, dodavateli zařízení a s interním oddělením nákupu
* Spolupráce na projektech snižování nákladů a zlepšování procesů

Co Vám můžeme nabídnout?
* Zázemí významné mezinárodní společnosti
* Samostatnou a zodpovědnou práci
* Možnost osobního a profesního růstu
* Odpovídající platové ohodnocení
* Benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky 100,-/ den, flexipasy 500,-/ měsíc, 2x sick day/ rok, 1 free day/ rok, první 3 dny nemocenské hrazené průměrnou mzdou, občerstvení na pracovišti, jazykové kurzy, interní + externí školení, teambuildingy
* Pracovní poměr na dobu určitou (1rok) s vysokou pravděpodobností prodloužení
* Nástup možný ihned nebo dohodou

Co od Vás očekáváme?
* Komunikativní úroveň AJ
* Znalost dalšího světového jazyka výhodou – NJ, FJ, ŠJ apod.
* Minimálně SŠ vzdělání
* Silnou motivaci pro práci v logistice, velký zájem o přepravu
* Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
* Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
* Stresuodolnost, týmový duch, samostatnost, proaktivní vystupování

Pokud Vás nabídka zaujala, prosím, kontaktujte mě:

Jakub Jarkovský
HR Consultant
+420 606 083 254
jarkovsky@syn.cz
Are we connected on LinkedIn?

Synergie Temporary Help, s.r.o. | Zirkon Office Centre | Sokolovská 84-86 | 186 00 Praha 8
Tel: +420 226 066 011 | www.syn.cz | LinkedIn


Logistik Specialista

Zadavatel: Synergie s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 12.06.2017 do: 31.08.2017

Kdo je Váš budoucí zaměstnavatel?
Společnost, která obsluhuje výrobce ekologicky šetrných obalů pro TOP zákazníky z oblasti FMCG.
Společnost, která má 45 výrobních závodů po celé Evropě, je tedy dostatečně veliká a stabilní, což je příjemné vědět.
Své produkty dováží ke klientům převážně za využití silniční dopravy.

Co bude náplní Vaší práce:
* Kompletní zpracování objednávek – zadávání do systému a jejich správa
* Komunikace s dopravci, logistiky, klienty
* Objednávání přepravních služeb u dopravců (silniční přeprava)
* Přiřazení zásilek dopravcům dle plánu přepravy
* Sledování stavu průběhu dopravy
* Zajištění dodržování termínů
* Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
* Kontrola průvodní dokumentace

Co Vám můžeme nabídnout?
* Možnost být u zrodu české pobočky mezinárodní společnosti
* Samostatnou a zodpovědnou práci
* Aktivní využití cizích jazyků
* Odpovídající platové ohodnocení + variabilní složku
* HPP na dobu neurčitou
* Nástup – 1.8.2017 nebo 1.9.2017
* Místo výkonu práce: Praha – Žižkov nebo Holešovice (přesná lokalita bude ještě upřesněna)

Co od Vás očekáváme?
* Znalost přepravních procesů a dokumentů
* Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
* Silnou motivaci pro práci v logistice, velký zájem o přepravu
* Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
* Minimálně SŠ vzdělání
* Znalost jazykových kombinací: čeština + angličtina + jeden další jazyk z následujících němčina/ francouzština/ španělština/ holandština/ ruština/ italština/ turečtina/ polština/ portugalština

Pokud Vás nabídka zaujala, prosím, kontaktujte mě:

Jakub Jarkovský
HR Consultant
+420 606 083 254
jarkovsky@syn.cz
Are we connected on LinkedIn?

Synergie Temporary Help, s.r.o. | Zirkon Office Centre | Sokolovská 84-86 | 186 00 Praha 8
Tel: +420 226 066 011 | www.syn.cz | LinkedIn


Disponent mezinárodní spedice

Zadavatel: GONDRAND a.s.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 7.06.2017

Švýcarská nadnárodní logistická společnost vyhlašuje pro svou pobočku ve Zdibech u Prahy výběrové řízení na pozici:

Disponent mezinárodní spedice

Náplň práce:

plánování a zajišťování mezinárodních přeprav ( celovozové přepravy, dokládky, sběrná služba)
komunikace s dopravci a řešení nahodilých operativních problémů
pravidelný kontakt s řidiči
evidence a zpracování objednávek od zákazníků
komunikace se zahraničními a tuzemskými zákazníky

Naše požadavky:

SŠ vzdělání,
komunikativní znalost AJ nebo NJ,
dobrá znalost MS Office,
praxe v oboru alespoň 1 rok
odolnost vůči stresu a samostatnost
organizační schopnosti, výborné komunikační dovednosti
týmového hráče

Naše nabídka:

zajímavá práce v mladém kolektivu,
zázemí stabilní společnosti se silnou podnikovou kulturou
dobré finanční ohodnocení,
příspěvek na stravování
týden dovolené navíc po odpracování 1 roku
bonusy při splnění úkolů
možnost kariérního růstu
Další informace:

nástup možný ihned nebo dle dohody
místo výkonu práce: Zdiby u Prahy

Informace o pozici

Společnost
GONDRAND, a.s.
Adresa
okres Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel



Jakub Teplý
Branch manager - Logistics & Road

GONDRAND, a.s.
Ke Zdibsku 240
CZ-250 66 Zdiby

T: +420 283 095 117
F: +420 283 095 142
M: +420 606 759 058
Jakub.Teply@gondrand-logistics.com<mailto:jakub.teply@gondrand-logistics.com>
www.gondrand-logistics.com<http://www.gondrand-logistics.com/>


Dispečer

Zadavatel: ABS Bonifer Czech s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 22.06.2017

Jsme společnost zabývající se přepravou nebezpečných látek ( převážně pohonných hmot) v cisternách. Do našeho týmu v Praze 5, Stodůlkách hledáme z řad absolventů kandidáta na obsazení pozice DISPEČER.

Náplň práce:
- Zpracovává a vede příslušné dispoziční plány
- Monitoruje jízdy
- Je zodpovědný za dodržování zákonných norem a předpisů (nařízení ES 561/2006)
- Kontroluje a vyžaduje včasné dodání přepravních dokladů
- Komunikuje se zákazníky
- Spolupracuje s řidiči a s ostatními odděleními společnosti

Požadavky:
SOŠ nebo VOŠ
Hledáme někoho se znalostmi v oblasti dopravy
Očekáváme, že budete schopen efektivně plánovat jízdy a přitom dodržovat zákonné normy
Budete odpovídat za včasné dodání pohonných hmot na čerpací stanice a důsledně dodržovat objednávky
Uživatelská znalost MS Office je samozřejmostí
Výhodu bude mít člověk, který je aktivním řidičem (sk.B) a který umí komunikovat německy nebo anglicky, není však podmínkou

Firma nabízí:
Každý jednou začíná, zaškolení je samozřejmostí
Odpovídající mzdové ohodnocení
Zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené)

Kontakt:
Email: vladislava.spurna@bonifer.cz
Tel:778522188


Specialista Supply Chain junior - Automotive

Zadavatel: Elit CZ spol. s.r.o

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 5.06.2017


Rád/a pracuješ s čísly a zároveň miluješ auta?

Jsme mladý a dynamický tým nákupčích a supply chain specialistů a v tuto chvíli bychom rádi našli nového kolegu, který by se stal pravou rukou našeho Senior Supply Chain specialisty Aleše. Důraz klademe na motivaci, chuť učit se novým věcem, analytické myšlení a cit pro detail.

Data a čísla jsou náš velký svět, pokud to máš stejně a vyznáš se v autech, pak je tato pozice právě pro tebe!!


Co by vlastně mělo být tvou prací u nás?

NASKLADNĚNÍ NOVINEK (dílů na nová auta)
• Vyhodnocení návrhu product managementu
• Nastavení parametrů v plánovacím systému
• Kontrola dostupnosti těchto dílů
• Řešení neprodávaných položek

PODPORA FIREM ELIT GROUP
• Koordinace toku zboží z centrálního skladu do partnerských zemí Elit Group (LKQ group)
• Cross docking od dodavatelů
• Vratky zboží dodavatelům

ANALÝZY, REPORTING
• Analýzy a interpretace výsledků
• Návrhy na zlepšení
• Pravidelný reporting


Co by jsi vlastně měl/a na tuto pozici znát?

ODBORNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI:
•SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického/technického směru)
•MS OFFICE – výborná znalost aplikace EXCEL
•Komunikativní znalost angličtiny
•Praxe v oblasti nákupu /logistiky alespoň 1 rok výhodou
•Všeobecná znalost aut/autodílů, u nás musíš aspoň trošku autům rozumnět
OSOBNOSTNÍ SCHOPNOSTI:
•Motivovaná a stabilní osobnost
•Analytické myšlení
•Zodpovědná osobnost s orientací na výsledky
•Týmový hráč, samostatná a proaktivní osobnost

Samozřejmostí je, že tě na danou pozici co nejlépe zaškolíme a tvou výhodou bude, že budeš mít vedle sebe seniorního kolegu od kterého budeš moci čerpat informace a zkušenosti.


Co Ti za tvou skvělou práci nabídneme?

•Variabilní pracovní náplň na zajímavých projektech v opravdu fajn kolektivu mladých lidí
•Rádi ti umožníme další specializaci dle tvých zkušeností a toho čemu se chceš věnovat a dále růst
•Odměňování nejen dle schopností a tvých zkušeností, ale především dle výkonu hlavně týmu, tvého ale i celé firmy.
•Přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
•Možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
•Systém zajímavých zaměstnaneckých výhod
•Místem výkonu práce bude Praha 5– Stodůlky
•Nastoupit můžeš kdykoli po dohodě, nejlépe ASAP.


Tak co, je to pro tebe VÝZVA???

ak jednoduše prosím zašli svůj strukturovaný životopis společně s důvody proč právě tebe si máme vybrat, na email alzbeta.hlinkova@elit.cz nebo odpověz zde: elit.jobs.cz .


Nákupčí autodílů junior/Purchase Manager - Praha

Zadavatel: Elit CZ spol. s.r.o

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 5.06.2017


Máš analytické myšlení a baví tě auta?
Máš aspoň malé zkušenosti v nákupu, baví tě auta a chceš se v této oblasti dále rozvíjet?

Pokud ANO tak právě TEBE možná hledáme!!


KLÍČOVÉ ZODPOVĚDNOSTI NA TÉTO POZICI:

VÝBORNÁ SKLADOVÁ DOSTUPNOST DÍLŮ NA SVĚŘENÉM SORTIMENTU

• Tvorba nákupních objednávek, koordinace procesu dodání zboží
• Alternativní poptávka chybějícího zboží
• Úpravy plánovacího systému (forecasty prodejů, pojistné zásoby, apod.)
• Urgence kritických položek u dodavatelů

MAXIMÁLNÍ OBRÁTKA ZÁSOB

• optimalizace skladových zásob, eliminace nákupu neobrátkového zboží
• řešení odchylek forecast prodeje vs. realita
• organizace vratek neprodejného zboží dodavatelům

VZTAHY S DODAVATELI

• účast při jednáních s dodavateli
• dosažení krátkých dodacích dob a vysoké míry vykrytí objednávek
• denní komunikace s dodavateli (řešení dodávek, doklady, EDI, urgence kritických položek)

KONTAKTNÍ OSOBA PRO ZÁKAZNÍKY
• řešení urgentních požadavků
• zajišťování expresních dodání


POŽADUJEME-ODBORNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI:

• SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického/technického směru)
• Komunikativní znalost angličtiny a/nebo němčiny – slovem i písmem
• MS OFFICE – výborná znalost aplikace EXCEL
• Orientace na trhu náhradních autodílů
• Praxe na podobné pozici výhodou


POŽADUJEME - OSOBNÍ SCHOPNOSTI:

• vysoce motivovaná a stabilní osobnost
• analytické myšlení
• zodpovědná osobnost s orientací na výsledky
• týmový hráč,samostatná a proaktivní osobnost


Co ti za tvou skvělou práci nabídneme?

Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde by se nedalo nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:

• zajímavou práci v zázemí velké mezinárodní společnosti
• fixní plat plus velmi motivující finanční ohodnocení v případě dobrých výsledků
• denní komunikaci v angličtině
• přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce a kteří tě rádi zasvětí do svěřené práce a budou ti v případě potřeby velkou a hlavně zkušenou oporou
• možnost osobního rozvoje,zajímavých školení
• můžeš kariérně růst- všichni naši vedoucí zaměstnanci u nás začínali
• systém zajímavých zaměstnaneckých výhod
• místem výkonu práce bude Praha 5- Stodůlky
• nastoupit můžeš kdykoli po dohodě


Zaujala tě naše nabídka?

Tak jednoduše prosím zašli svůj strukturovaný životopis společně s důvody proč právě tebe si máme vybrat, na email alzbeta.hlinkova@elit.cz nebo odpověz zde: elit.jobs.cz .


Výpomoc v oddělení námořní a letecké přepravy

Zadavatel: DAMCO CZ, s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 2.06.2017 do: 30.06.2017

Jsme mezinárodní společnost zabývající se námořní kontejnerovou a leteckou přepravou a logistickýcmi službami obecně. Patříme do skupiny A.P. Moeller & Maersk s 90 tisíci zaměstnanci po celém světě.

Pro naši kancelář v Hostivici hledáme pracovitého studenta/studentku, který/á by nám vypomohl/a v období prázdnin. Jedná se o administrativní práci. Zapoj se do našeho fajn týmu a získej praxi v oboru a vydělej si nějakou kačku navíc na léto :-)


Začni svou kariéru jako Dispečer mezinárodní dopravy

Zadavatel: AFT Altmann CZ s r o

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 31.05.2017

Společnost AFT Altmann CZ s.r.o. (dceřiná společnost německého koncernu) působící v oboru dopravy, spedice a logistiky (TSL), se sídlem v blízkosti Prahy, v Lysé nad Labem, hledá zaměstnance, na zaškolení, na pozici Dispečer.

Začni svou kariéru jako Dispečer mezinárodní dopravy
Popis pracovní pozice:
- Optimální využití vozového parku- autopřepravníky
- Monitoring a péče o řádný průběh zakázek,
- Úzká spolupráce s řidiči a přepravním oddělením,
- Řízení práce řidičů – tvorba pracovního harmonogramu
- Příprava a kompletování nezbytné dokumentace,
- Spolupráce s nadřízeným.
Požadavky:
- Nezbytnou podmínkou je dobrá znalost němčiny, další jazyk výhodou.
- Výhodou je znalost předpisů platných v tuzemské a mezinárodní přepravě,
- Ukončené středoškolské nebo probíhající vysokoškolské vzdělání (preferované obory: logistika, přeprava, ekonomika, zahraniční obchod),
- Znalost práce s balíkem MS Office,
- Pohotovost, svědomitost, chuť učit se nové
Uchazeč by navíc měl mít tyto vlastnosti:
- Schopnost týmové práce, komunikativnost,
- Schopnost organizace pracovní doby a úkolů,
- Samostatnost, odolnost proti stresu,
- Otevřenost a pružnost.
Nabízíme:
- Zajímavou práci v zázemí mezinárodní společnosti,
- Zaškolíme Vás,
- Možnost výborného výdělku a získání skvělé praxe pro své další pracovní uplatnění
- Po zkušební době a dobrých výsledcích přidělení firemního vozidla, telefonu
- Mimořádné odměny, 13.plat
- Příjemný menší kolektiv

Zájemce prosíme o zaslání životopisu a průvodního dopisu na : Joanna.Krol@ars-altmann.de
Těšíme se na Vás
text inzerátu ...


ZÁKAZNICKÁ PODPORA V OBLASTI AUTOMOTIVE

Zadavatel: Elit CZ spol. s.r.o

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 29.05.2017


Zajímají tě auta a technika a hledáš kde začít svou kariéru?

Jsi velmi komunikativní a rád/a každému vždy poradíš a všechno zařídíš?

Když můžeš něco organizovat, cítíš se v tom jako ryba ve vodě?

Výborně!! Hledáme právě TEBE jako 4-tého člena našeho týmu zákaznické podpory pro naše partnerské servisy!!


Co by bylo u nás tvou prací?

Zákaznická podpora je součástí našeho oddělení servisní koncepce, kde budeš dělat podporu pro naše servisní partnery. Každý den budeš mít jak rutinní úkoly, tak se i setkáš s novými požadavky, výzvami nebo řešením problémů.

Tvoje práce bude hlavně zahrnovat:

• technickou a komunikační podporu mezi klienty a servisními partnery a ostatními odděleními firmy
• zajišťování požadavků klientů
• administrace a zajišťování technické podpory servisním partnerům
• kontrola fakturace za servisní úkony
• administrace výběrových řízení


Koho hledáme:

Abys zapadl/a do naší společnosti a nabízená pozice Tě bavila, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:

• máš SŠ vzdělání, nejlépe technický směr, ale chceš se i nadále mimo školu učit novým věcem,
• pokud máš zkušenost na technicko-administrativní pozici, je to výhodou, není však podmínkou
• dobře si rozumíš s počítačem (ovládáš dobře MS Office-zejména Excel a Word),
• jsi velmi komunikativní a bude ti vyhovovat většinu pracovní doby trávit na telefonu
• máš aspoň trošku obchodního ducha a spokojíš se jedině s nejlepšími výsledky,
• umíš komunikovat se svým okolím a máš dobré vystupování,
• něco ti říká analytické a logické myšlení (matematika nebyla tvůj největší nepřítel během studia),
• zodpovědnost, odolnost vůči stresu, pečlivost, vysoké pracovní nasazení a flexibilita patří kromě jiných mezi Tvé silné stránky,
• jsi samostatný/ná ale zároveň chceš být součástí fajn týmu.


Co Ti nabízíme:

Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:

• zajímavou práci v zázemí velké mezinárodní společnosti
• fixní plat plus velmi motivující finanční ohodnocení v případě dobrých výsledků
• služební telefon, pc
• přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
• možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
• systém zajímavých zaměstnaneckých výhod
• místem výkonu práce bude Praha 5- Stodůlky
• pro nás je to nově plánovaná pozice na rozšíření týmu, nástup bude od 1.8.2017


Zaujala tě naše nabídka?

Tak jednoduše prosím zašli svůj strukturovaný životopis společně s důvody proč právě tebe si máme vybrat, na email alzbeta.hlinkova@elit.cz nebo odpověz zde: elit.jobs.cz .

Alžběta Hlinková
HR Manager
ELIT CZ, spol. s r.o.
Jeremiášova 1283/18
155 00 Praha 5 - Stodůlky
Czech Republic

m: +420 702 204 346
t: +420 271 022 102
f: +420 271 022 333
e: alzbeta.hlinkova@elit.cz
w. www.elit.cz
w: www.ecat.elit.cz
w: www.partner.elit.cz


PRODUCT MANAGER Junior - AUTOMOTIVE - oblast elektrodílů

Zadavatel: Elit CZ spol. s.r.o

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 29.05.2017

Jsi absolvent a hledáš vhodný start Své kariéry?

Auta jsou tvůj svět a chceš se jim v práci naplno věnovat?

Tak právě pro Tebe je vhodná naše pozice, kterého aktuálně hledáme k našim super kolegům Jirkovi a Pavlovi, kteří se specializují na elektrické a elektronické díly ve vozidlech – budeš tak mít možnost zdokonalovat své schopnosti a znalosti v sortimentu, který má jednoznačně v oblasti automotive velkou budoucnost. Oba kolegové ti budou zkušenou a hlavně fajn oporou ve všem co budeš potřebovat!


Náplň práce:

Pozice produktového managera znamená komunikaci téměř se všemi odděleními ve firmě a přináší tak zajímavou práci v součinnosti s oddělením nákupu, marketingu, IT, logistiky a především prodejního týmu, pro který budeš technickou podporou v oblasti svěřených produktů.Ke své práci budeš využívat mnoho zajímavých programů a aplikací a tvoje práce prostě nebude žádná nuda!! Mezi Tvou každodenní činnost by především patřilo:

• Určování cenové politiky svěřených produktů včetně plánování a přípravy marketingové podpory,monitoring trhu a konkurence
• Technická a obchodní podpora prodejnímu týmu
• Komunikace s dodavateli a účast na jednáních
• Komunikace s kolegy z ostatních zemí Elit Group - SK,PL,HU,RO a UA v angličtině
• Příprava obchodně-technických materiálů na podporu prodeje
• Údržba dat v systému a v elektronickém katalogu Elit E-cat a jejich optimalizace pro komfortní a přesné vyhledávání dílů našimi zákazníky
• Aktivní vyhledávání novinek v sortimentu a jejich příprava a s tím spojená spoluzodpovědnost za výsledky ve svěřených produktech s možností vidět za svojí prací reálné výsledky a přinášet své nápady


Koho hledáme:

Abys zapadl/a do naší společnosti a nabízená pozice Tě bavila, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:

• důležitá je chuť a zájem učit se novým věcem a aktivní přístup ke svěřené práci
• máš VŠ/SŠ vzdělání, technický směr výhodou, ideálně v kombinaci s přehledem ve vozovém parku a zájmem o problematiku poruch starších vozidel (auta by tě měla prostě bavit)
• pokud máš zkušenost na pozici Product Manager je to výhodou, není to však podmínkou
• ovládáš AJ na takové úrovni, aby Tě nebrzdila při každodenní písemné a telefonické komunikaci se zahraničními partnery
• dobře si rozumíš s počítačem (ovládáš výborně MS Office - zejména Excel)
• umíš komunikovat se svým okolím a máš dobré vystupování
• něco ti říká analytické a logické myšlení (matematika nebyla tvůj největší nepřítel během studia)
• zodpovědnost, odolnost vůči stresu, pečlivost, vysoké pracovní nasazení a flexibilita patří kromě jiných mezi Tvé silné stránky
• samostatnost a smysl pro týmovou spolupráci


Co Ti nabízíme:

Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:

• zajímavou práci v zázemí velké mezinárodní společnosti
• fixní plat plus velmi motivující finanční ohodnocení v případě dobrých výsledků
• služební telefon, notebook
• denní komunikaci v angličtině
• přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce a kteří tě rádi zasvětí do svěřené práce v elektro sortimentu a budou ti v případě potřeby velkou a hlavně zkušenou oporou
• možnost osobního rozvoje,zajímavých školení
• můžeš kariérně růst- všichni naši vedoucí zaměstnanci u nás začínali
• systém zajímavých zaměstnaneckých výhod
• místem výkonu práce bude Praha 5- Stodůlky
• nastoupit můžeš kdykoli po dohodě


Pokud Tě naše nabídka zaujala,jednoduše prosím zašli svůj strukturovaný životopis společně s důvody proč tě naše pozice zajímá na email alzbeta.hlinkova@elit.cz nebo odpověz zde: elit.jobs.cz .

Alžběta Hlinková
HR Manager
ELIT CZ, spol. s r.o.
Jeremiášova 1283/18
155 00 Praha 5 - Stodůlky
Czech Republic

m: +420 702 204 346
t: +420 271 022 102
f: +420 271 022 333
e: alzbeta.hlinkova@elit.cz
w. www.elit.cz
w: www.ecat.elit.cz
w: www.partner.elit.cz