Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, kontaktujte nás emailem na moravcova@spsdmasna.cz nebo se zaregistrujte a použijte administrační rozhraní

Specialista logistických řešení

Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018

Pro výrobní mezinárodní společnost se sídlem na Praze 5, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Specialista logistických řešení.

Co bude náplní vaší práce:
* Zajišťování dopravních služeb (letecké, námořní, pozemní přepravy) dle druhu zboží a její urgentnosti
* Sledování stavu průběhu dopravy
* Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
* Komunikace s logistickými partnery, dodavateli zařízení a s interním oddělením nákupu
* Spolupráce na projektech snižování nákladů a zlepšování procesů

Co od vás očekáváme:
* Velmi dobrou znalost AJ
* Znalost dalšího světového jazyka výhodou – NJ, FJ, ŠJ apod.
* Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
* Silnou motivaci pro práci v logistice
* Praxe v oblasti logistiky či mezinárodního obchodu výhodou
* Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
* Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
* Stresuodolnost, týmového ducha, samostatnost, proaktivní vystupování

Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
* Zázemí významné mezinárodní společnosti
* Samostatnou a zodpovědnou práci
* Možnost osobního a profesního růstu
* Odpovídající platové ohodnocení + zajímavé benefity
* Pracovní poměr na dobu určitou s vysokou pravděpodobností prodloužení
* Nástup dohodou

V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz.


Logistik Specialista

Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018

Vaše budoucnost a budoucnost logistiky? To je americká společnost, která přišla do Prahy a vybudovala nové centrum pro západní Evropu. Nyní máte příležitost podílet se na růstu společnosti, pracovat v novém logistickém produktu 4PL a v jedinečném přepravním softwaru, který ve světě sklízí úspěchy.

Co bude náplní vaší práce:
* Kompletní zpracování objednávek v interním softwaru – zadávání, správa
* Úzká komunikace s klienty, dopravci, logistiky
* Objednávání přepravních služeb u dopravců (silniční přeprava)
* Přiřazení zásilek dopravcům dle plánu přepravy
* Sledování stavu průběhu dopravy
* Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
* Zajištění dodržování termínů
* Kontrola průvodní dokumentace
* Podílení se na zlepšování procesů

Co od vás očekáváme:
* Znalost přepravních procesů a dokumentů výhodou
* Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
* Silnou motivaci pro práci v logistice, velký zájem o přepravu
* Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
* Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
* Znalost jazykových kombinací: angličtina + další světový jazyk podmínkou

Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
* Možnost být u zrodu české pobočky mezinárodní společnosti
* Uplatnění vlastní iniciativy v rámci procesů společnosti
* Šanci rychlého kariérního růstu
* Aktivní využití cizích jazyků
* Odpovídající platové ohodnocení + variabilní složka
* Benefity: Stravenky, příspěvek na dopravu, další zvyšování počtu dnů dovolené na základě odpracovaných měsíců
* Zaškolení francouzskými specialisty
* HPP na dobu neurčitou
* Lokalita: Praha - Žižkov (Nagano park)
* Nástup možný ihned nebo dohodou

V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz.


Administrátor oddělení podpory letových posádek

Zadavatel: Travel Service a.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 30.11.2017

Pracovní náplň:
• Kontrola a schvalování faktur od hotelů a přepravců na oddělení podpory letových posádek
• Denní telefonická/e-mailová komunikace s hotely a přepravci v anglickém jazyce
• Práce v MS Excel a interními systémy DMS, AIMS, EFA

Nabízíme:
• Zázemí největší české soukromé letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra Nádraží Veleslavín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Flexibilní pracovní doba - vhodné pro studenty dálkového studia, absolventy
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody
• Předpokládaný nástup: 1.1.2018, případně dle dohody

Lokalita:
• Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní/ekonomický obor výhodou
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy/účetnictví výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/e-mailu, další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Čistý trestní rejstřík
• Pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce, velmi stručný motivační dopis a naskenovaný trestní rejstřík na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero.

V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.


Dispečer mezinárodní kamionové dopravy

Zadavatel: AP Freight, s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 31.10.2017

Požadavky:

-min. SOU/SŠ vzdělání (případně studium závěrečného ročníku)
-znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni
-odpovědnost za kvalitu svěřených přeprav
-organizační schopnosti
-odolnost vůči stresu
-časová flexibilita
-vysoké pracovní nasazení
-týmový hráč

Nabízíme:

-zajímavou pracovní příležitost
-neomezenou možnost výše výdělků na základě vlastních výsledků
-zaměstnanecké benefity
-možnost práce z domu
-příležitost naučit se řešit také námořní, leteckou, železniční dopravu

Lokalita - Praha, Kubánské náměstí

Svůj životopis, prosíme, zašlete spolu s krátkým motivačním dopisem na jiri.b@apfreight.cz


Pracovník kontaktního centra - vhodné pro studenty VŠ

Zadavatel: Travel Service a.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 27.10.2017

Pracovní náplň:

Informační servis pro cestující a cestovní kanceláře
Řešení telefonických a emailových požadavků zákazníků

Nabízíme:

Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
Práce ve směnném provozu (12h směny) – vhodné i pro studenty a absolventy
Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
Možnost kariérního růstu
Cenné zkušenosti v oblasti péče o zákazníky a letecké dopravy
Přátelský kolektiv, osobní přístup k zaměstnancům
Odpovídající finanční ohodnocení
Zaměstnanecké výhody
Nástup možný ihned, případně dle domluvy

Lokalita:

Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

Požadujeme:

Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
Dobré komunikační dovednosti, přátelské vystupování
Pečlivost a spolehlivost
Komunikativní znalost ČJ a AJ slovem i písmem, znalost dalších jazyků výhodou
Znalost problematiky letecké dopravy výhodou

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce, velmi stručný motivační dopis a naskenovaný trestní rejstřík na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero.

V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.


DISPEČER MKD FRIGO CZ-UK

Zadavatel: EUROFRIGO LOGISTICS

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 20.10.2017

Hledáme dispečera mezinárodní kamionové dopravy s AJ pro FRIGO přepravy CZ-UK

Náplň práce:

Plánování přeprav a optimalizace dopravních tras
Koordinace činnosti svěřených vozidel
Zodpovědnost za jejich optimální vytížení
Řízení a kontrola práce řidičů
Komunikace se zákazníky
Řešení mimořádných událostí

Požadavky:

SŠ vzdělání
Praxe v oblasti kamionové dopravy a logistiky výhodou
Uživatelská znalost práce na PC
Znalost AJ
Velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti
časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost
ŘP. Skupiny – B

Nabízíme:

Motivující finanční ohodnocení, odměny (čistá mzda 35000 + až 50% prémie )
Zázemí prosperující firmy
Přátelský mladý kolektiv
Služební vozidlo
Mobilní telefon

Místo pracoviště: U silnice 949/11, Praha - Ruzyně
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Plat: 35000 - 60000 Kč/měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)


Administrativní pracovník Zákaznického servisu

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 19.10.2017 do: 31.12.2017

Náplň práce:
- Vyřizování telefonických a e-mailových požadavků či dotazů zákazníka
- Vytvoření Pick up Sheet v tabulce pro evidenci příjezdů na vykládku
- Aktualizace a kontrola tabulky evidence příjezdů na vykládku a Arrival plánu
- Příprava podkladů pro fakturaci
- Příprava Cost sheets na prázdné obaly
-Komunikace a řešení problémů s transportními odděleními
- Kontrola objemu prázdných obalů v X-dock Stránčice a následná komunikace s přepravci
- Kontrola doručování obalů
- Zajištění předání všech relevantních informací do oddělení transportu, X-docku a administrátorům
- Vytváření Dock Schedule – plánu na následující dny na základě avizací vykládek a plánu nakládek

Ideální kandidát/ka by měl/a mít tyto předpoklady
- SŠ vzdělání
- Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
- Týmová spolupráce
-Výborné komunikační dovednosti, spolehlivost, samostatnost a pečlivost
- Komunikativní znalost AJ

Novému kolegovi/kolegyni nabízíme:
- Podporu kolegů při zapracování na pozici
- Výborný kolektiv
- Jistotu a perspektivní zaměstnání
- Zázemí velké zahraniční společnosti
- Zajímavé zaměstnanecké benefity a různé akce pro zaměstnance


Elektrotechnik / Tester

Zadavatel: in-tech Automotive Engineering s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 6.10.2017

Dokážeš si představit svoji kariéru v rychle se rozvíjejícím automobilovém průmyslu? Tak to jsi u nás správně!

Start Tvé kariéry:

Nehodíme Tě u nás do studené vody - na začátku se dozvíš vše, co budeš pro svoji práci potřebovat. Pak pro Tebe najdeme zajímavý projekt v oblasti testování automobilů:

Integrační testy celého vozidla
Testování mobilních služeb
Testování a vývoj komfortních systémů
A mnoho dalších témat


Co od Tebe očekáváme:

Pro Tvůj hladký start uvítáme dokončené středoškolské vzdělání s maturitou v oblasti elektrotechniky, autoelektroniky, automechaniky, informatiky apod.
Velice oceníme první zkušenosti v oblasti automotive či elektrotechniky
Také budeš potřebovat alespoň mírně pokročilou znalost angličtiny nebo němčiny
Neobejdeš se bez uživatelské znalosti práce na PC (MS Office apod.) a obecných znalostí z oblasti elektrotechniky a autoelektroniky


Na co se u nás můžeš těšit:

Na začátku se Tě ujme jeden z kolegů a vše Ti do detailů vysvětlí a ukáže tak, aby jsi vše brzy zvládal/a samostatně
Firemní kultura je pro nás důležitá a pečlivě se o ni staráme – výsledkem je sehraný tým, který si dobře rozumí
Protože jsme v ČR zatím docela krátce, máš jedinečnou šanci být u všeho hned od začátku
Také by se ti mohlo líbit 25 dní dovolené a flexibilní pracovní doba
Za práci přesčas si můžeš vzít náhradní volno
Můžeš se těšit na jazykové kurzy, stravenky, dobroty na pracovišti, pravidelné teambuildingy a občas se také podíváš do německé centrály na školení nebo večírek


Jak na to:

Tak co, zkusíš to? Pokud ano, pošli nám prosím svůj životopis v češtině a nejlépe i v angličtině a kopii diplomů či dalších certifikátů. Těšíme se!

Také mrkni na naše stránky jobs.in-tech-automotive.cz, kde najdeš i další nabízené pozice.


BRIGÁDNÍK - štítkování / kolkování

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 6.10.2017 do: 31.12.2017

Přijmeme:
- manuálně zručné brigádníky na kolkování a etiketování zboží ve skladu v logistickém parku v Kunicích - Strančicích
Benefity:
- odměna ve výši 95Kč/hod + 10 Kč/hod
- DOPRAVA zajištěna z metra "OPATOV"
- možnost nepravidelné docházky ve dnech pondělí - sobota, dle předchozí domluvy (pracovní doba 7:00 - 17:00)

V případě zájmu nás kontaktujte na telefonu: 736 751 462 nebo na e-mailu: jana.sumanova@cz.yusen-logistics.com


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

Zadavatel: Multimex spedition a.s.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 20.09.2017 do: 31.12.2017

Pracovní náplň:
· zakládání zásilek do interního systému
· kontrola faktur
· scanování dokumentů
· pošta

Požadujeme:
· znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Word, Excel)
· dobré organizační a komunikační schopnosti
· chuť učit se novým věcem, aktivní přístup, samostatnost
· základní znalost angličtiny nebo němčiny výhodou (není nutná)

Nabízíme:
· možnost práce na plný i částečný úvazek (každý den několik hodin nebo jen některé dny v týdnu)
· perspektivní práci v týmu mladých lidí
· zajímavou pracovní příležitost v centru Prahy
· dobré platové ohodnocení


Provozní a obchodní manažer

Zadavatel: Rail clinic s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 19.09.2017

Pozice je určena pro absolventy SŠ i VOŠ z oboru železniční dopravy

Požadavky:
Hledáme někoho na plný úvazek
Velmi dobrá znalost železniční tématiky
Velmi dobrá znalost vagónů (rozpoznat typy apod.)
Angličtina na komunikativní úrovni

Praxe v oboru výhodou
Znalost francouzštiny a němčiny velkou výhodou

Výhody:
Možnost cestování
Služební auto


Prosím o zasílání životopisů a dalších dotazů na: helena@videoefekt.cz



Transport specialista - letecká přeprava - junior

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 18.10.2017 do: 1.12.2017

Pracovní náplň:
- Zajištění procesu odbavení exportních zásilek
- Zajištění potřebných informací k celnímu odbavení a přepravě zásilek
- Předkládání kompletních podkladů k celnímu odbavené oddělení celní deklarace
- Objednávání svozů zásilek tak, aby odpovídaly požadavkům zákazníků a byla maximálně zajištěna jejich bezpečnost
- Vystavování potřebných dokumentů nutných k realizaci přepravy
- Sledování celkového průběhu přepravy, případně řešení nastalých nestandardních situací k jejich nápravě
- Vystavování faktur za služby spojené s přepravou zásilek dle platných a předem dohodnutých ceníků

Ideální kandidát by měl mít tyto předpoklady:
- Vzdělání SŠ/VŠ v dopravě a logistice
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Dobré komunikativní a organizační schopnosti
- Spolehlivost, důslednost, pečlivost a týmová spolupráce
- Pokročilá znalost práce na PC:MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet

Co Vám nabízí naše společnost:
- Jistotu a perspektivní zaměstnání
- Zázemí velké zahraniční společnosti
- Zajímavé zaměstnanecké benefity, motivující finanční ohodnocení
- Příjemný kolektiv


Celní deklarant/ka

Zadavatel: cargo-partner ČR s.r.o.

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 14.09.2017

cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 25 zemích.
V současnosti má přes 2400 zaměstnanců a neustále roste a expanduje po celém světě.

Naši zaměstnanci jsou vysoce motivovaní profesionálové pocházející z různých zemí a rozmanitých kultur, kteří sdílejí společnou vášeň pro jejich práci. Disponují výbornými komunikačními dovednostmi a mají podnikavý přístup k práci.

Talentovaným lidem nabízíme možnost získání zkušeností a podporu v nastartování zajímavé kariéry, zkušeným profesionálům potom perspektivní a dobře ohodnocenou pracovní příležitost. Věříme v budování dlouhodobých vztahů a investujeme do neustálého vzdělávání a rozvoje našich zaměstnanců.

Pokud hledáte zajímavou a podnětnou pracovní pozici v inovativní a dynamické mezinárodní společnosti, rádi vás poznáme!

Za účelem rozšíření našeho týmu hledáme pro naši pobočku v Hostivici nové kolegy na pozici:

CELNÍ DEKLARANT

Náplň práce:
- Zastupuje zákazníky při celním řízení
- Samostatně zpracovává celní případy a osobně jedná s celním úřadem při odbavování zásilek
- Vystavuje veškeré celní doklady potřebné pro celní řízení
- Připravuje, zpracovává a archivuje celní případy
- Orientuje se i v podkladech pro celní řízení v AJ
- Komunikuje s ostatními kolegy napříč firmou (např. skladníci, disponenti)
- Komunikuje se zákazníkem

Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- AJ na min. na mírně pokročilé úrovni
- Samostatnost
- Znalost celní problematiky a zbožíznalství
- Dovednost stanovit si priority
- Znalost systému Helios výhodou
- Komunikační dovednosti
- Pečlivost, zodpovědný přístup k práci
- Praxe v celní deklaraci alespoň 2 roky
- Základní znalost práce na PC – MS office (Word, Excel)
- ŘP sk. B, aktivní řidič (denně cestuje na celní úřad do Kladna)

Nabízíme:
- Zázemí mezinárodní společnosti, HPP na dobu neurčitou
- Motivující finanční ohodnocení
- Firemní benefity - příspěvek na stravování, Ticket Benefit Card, první 3 dny nemoci placené jako ostatní dny nemoci, věrnostní benefity atd.
- 5 týdnů dovolené
- Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry
- Odborné zaškolení a podporu
- Příjemný kolektiv, individuální přístup k zaměstnancům
- Pracoviště v Hostivici

V případě zájmu zašlete stručný motivační dopis nebo e-mailem na:
hana.prchalova@cargo-partner.com

Těšíme se na mladého člověka s velkým potenciálem - našeho budoucího kolegu!


Koordinátor hotelových rezervací - registrace

Zadavatel: Travel Service a.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 7.09.2017

Tato pozice je v průběhu roku častěji obsazovaná. Můžete o ni ovšem projevit Váš zájem, ačkoliv není aktuálně otevřené výběrové řízení.

Pokud se budou Vaše zkušenosti shodovat s našimi potřebami, budeme Vás v případě otevření výběrového řízení na tuto pozici přednostně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.

Pracovní náplň:
• Zajišťování hotelových rezervací pro posádky
• Komunikace s hotely
• Práce se systémy AIMS, EFA
• Pracovní doba na 12hod směny (svátky, víkendy, denní/noční směny)

Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra Nádraží Veleslavín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody

Lokalita:
• Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Čistý trestný rejstřík
• Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor hotelových rezervací - registrace.

Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.


Automechanik osobních automobilů

Zadavatel: AAA Auto International

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 7.09.2017

Společnost AAA Auto hledá automechanika. Úkolem bude samostatně provádět servisní opravy osobních vozidel – od běžných oprav spojených s údržbou osobních vozidel až po náročnější servisní úkony.

Vaší pracovní náplní bude:

Stanovování diagnózy poruch analýzou závad
Opravy mechanických a elektrických skupin a podskupin osobních automobilů
Pneuservis
Objednávka náhradních dílů

Nabízíme Vám:

Směny PO-PÁ 8:00-16:30
Možnost profesního růstu
Firemní benefity
Školení a rozvoj v manipulaci s nejmodernějším zařízením a v metodách oprav
Příjemné, moderní pracovní prostředí
Užívání nejmodernějšího vybavení a nářadí
Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou

Požadujeme:

Výuční list výhodou (ne podmínkou)
Vysoké pracovní nasazení
Řidičský průkaz sk. B
Zkušenosti s většinou typů automobilů osobních a nákladních
Zkušenosti se Škoda / VW group výhodou – není podmínkou
Zkušenosti s administrativou servisu


Pracovník podpory prodeje

Zadavatel: AAA Auto International

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 7.09.2017

Baví tě práce s auty? Jsi absolvent bez pracovních zkušeností? Připoj se do našeho profesionálního týmu, který tě přátelsky přivítá a zaškolí. Staň se součástí prestižní nadnárodní společnosti, která je jedničkou na trhu.

Tvojí pracovní náplní bude:
•Péče o čistotu vozů vystavených na prodejní ploše
•Přeprava vozů na krátké vzdálenosti

Nabízíme ti:
•Až 23.000 Kč
•Plné zaškolení
•Pracovní poměr na dobu neurčitou
•Možnost profesního růstu
•Možnost volby pracovní doby (po - pá, nebo krátký/dlouhý týden)
•Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, jazykové kurzy, firemní školka, slevy na firemní produkty

Požadujeme:
•Vysoké pracovní nasazení
•Zájem o práci s automobily
•Řidičský průkaz sk. B podmínkou







Dispečer mezinárodní kamionové dopravy

Zadavatel: HrubyMOVING s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 28.08.2017

Společnost HrubyMOVING s.r.o. zabývající se mezinárodní kamionovou dopravou a stěhováním přijme dispečera mezinárodní kamionové dopravy.

Hledáme samostatného člověka, který bude mít na starosti zpracování objednávek na dopravu od zákazníků a bude plánovat optimální trasy řidičům kamionu. Dále bude komunikovat se zákazníky, s dodavateli a spolupracovat s kolegy v rámci oddělení i poboček. Zaučování do chodu oddělení bude probíhat postupně.

Pracoviště je v moderně zařízené kanceláři v menším kolektivu v Kozomíně cca 10 km od Prahy směr Teplice. Pracovní doba je 8 hodinová. Je možné se domluvit na začátku pracovní doby mezi 8. a 9. hodinou. Také je třeba po zaučení počítat s tím, že dispečer musí být na telefonu i mimo pracovní dobu kvůli případným komplikacím během pracovní cesty řidičů. Možnost dalšího profesního růstu.

Nabízíme:
* dobrý příjem (jasně definované podmínky, pevný výplatní termín)

* dobré pracovní prostředí

* námi hrazená školení zvyšující kvalifikaci

* firemní akce pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky

* pracovní smlouvu na dobu neurčitou



Požadujeme:

* minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
* znalost angličtiny nebo němčiny slovem i písmem

* dobré vyjednávací a komunikativní schopnosti

* uživatelskou znalost práce s PC

V případě zájmu volejte telefon 774 738 029 nebo zašlete životopis na e-mail bujarkova@hrubymoving.cz

Děkuji a přeji hezký den


Plánovač/dispečer posádek - registrace

Zadavatel: Travel Service a.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 7.09.2017

Tato pozice je v průběhu roku častěji obsazovaná. Můžete o ni ovšem projevit Váš zájem, ačkoliv není aktuálně otevřené výběrové řízení.

Pokud se budou Vaše zkušenosti shodovat s našimi potřebami, budeme Vás v případě otevření výběrového řízení na tuto pozici přednostně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.

Pracovní náplň:
• Plánování posádek na lety plánované společností a během provozních nepravidelností
• Zpracování a aktualizace plánů letů
• Komunikace s piloty a palubními průvodčími v českém i anglickém jazyce
• Komunikace s odděleními partnerských leteckých společností v zahraničí – převážně v anglickém jazyce
• Zadávání informací do interního plánovacího systému monitorujícího letový provoz
• Práce ve směnném režimu, 12 hod. (svátky, víkendy, denní/noční služby)

Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody

Lokalita:
• Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Pokročilá znalost AJ slovem i písmem – nutná denní komunikace po telefonu/emailu,
• Další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet, zkušenosti s plánovacími systémy výhodou
• Čistý trestný rejstřík
• Odolnost vůči stresu, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero. Do předmětu e-mailu uveďte Plánovač/dispečer posádek - registrace.

Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.


Koordinátor přeprav pro letecké posádky - registrace

Zadavatel: Travel Service a.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 7.09.2017

Tato pozice je v průběhu roku častěji obsazovaná. Můžete o ni ovšem projevit Váš zájem, ačkoliv není aktuálně otevřené výběrové řízení.

Pokud se budou Vaše zkušenosti shodovat s našimi potřebami, budeme Vás v případě otevření výběrového řízení na tuto pozici přednostně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.

Pracovní náplň:
• Zajišťování přeprav mezi hotely a letišti pro posádky (piloty a stevardy)
• Komunikace s přepravci po celém světě
• Kompletace podkladů ke služební cestě pro posádky
• Práce s mezinárodně používanými systémy SITA, AIMS a s firemním systémem EFA
• Pracovní dobu na 10hod směny (svátky, víkendy, bez nočních služeb)

Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody

Lokalita:
• Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Čistý trestný rejstřík
• Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor přeprav pro letecké posádky - registrace.

Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.


Adminstrativní pracovník - CUSTOMER SERVICE, PLANNING

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 18.07.2017 do: 31.08.2017

Společnost Yusen Logistics hledá vhodné kandidáty (absolventy) na pozici CUSTOMER SERVICE, PLANNING.

Pracovní náplň:
Plánování objemu přepravy, objednávání a rušení aut
Komunikace s dopravci; Komunikace s automotive zákazníky; Řešení problémů spojených s dopravou materiálu; Řešení nestandardních požadavků zákazníka

Ideální kandidát by měl mít tyto předpoklady:
SŠ vzdělání, Výborné komunikační dovednosti, spolehlivost, pečlivost; Komunikativní znalost AJ; Flexibilita; Týmový hráč

Co Vám nabízí naše společnost:
Jistotu a perspektivní zaměstnání; Zázemí velké zahraniční společnosti;
Motivující finanční ohodnocení; Zajímavé zaměstnanecké benefity;
DOPRAVA je zajištěna Prahy - Opatov.

V případě zájmu volejte na telefon: 736 751 462, popř. zašlete Váš životopis na e-mail: jana.sumanova@cz.yusen-logistics.com