Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, kontaktujte nás emailem na moravcova@spsdmasna.cz nebo se zaregistrujte a použijte administrační rozhraní

Administrativní pracovník pro mezinárodní přepravu

Zadavatel: FM LOGISTIC, s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 24.05.2017

Koho hledáme?

Komunikativní, pečlivou osobu, která má týmového ducha a chuť pracovat v administrativě a dále se rozvíjet!

Jaká bude Vaše role u nás?

- příprava a zpracování dat pro fakturaci, podpora fakturačního oddělení
- dodávání našim klientům služby
- administrativní podpora oddělení mezinárodní dopravy
- příprava požadovaných reportů pro vedení
- příjem a zpracování faktur a dokumentů od dodavatelů, dopravců
- podpora oddělení mezinárodní dopravy a výpomoc kolegům

Co od Vás očekáváme?

- minimálně ukončené středoškolské vzdělání
- AJ - komunikativně (další jazyk výhodou)
- dobrou znalost MS Office - Excel, Word
- znalost mezinárodní dopravy výhodou
- flexibilita
- odolnost vůči stresu

Co Vám můžeme nabídnout?

- stabilní a dlouhodobé zaměstnání v mezinárodní logistické společnosti s dlouhodobou prosperitou na trhu
- dobré finanční ohodnocení s bonusovou složkou
- stravenky v hodnotě 104 Kč za každý odpracovaný den
- 5 týdnů dovolené
- 3 % příspěvek na penzijní připojištění
- příplatky nad rámec Zákoníku práce
- pro sportovní nadšence Multisport kartu Benefit

Zaujala Vás naše nabídka? Chcete se stát součástí dynamické a prosperující firmy?

Neváhejte, budeme rádi, když projevíte zájem. V případě Vašeho zájmu posílejte Váš strukturovaný životopis na email: zkyznarova@fmlogistic.com.


Adminstrativní podpora námořního oddělení - Praha - Zličín

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 22.05.2017 do: 31.07.2017

Pracovní náplň:
- Administrativní podpora námořního oddělení
- Registrace, kontrola a správa programu a zásilek
- Podpora při přípravě cenových nabídek
- Poptávání zdrojů a nákupních sazeb a správa jejich přehledů
- Vedení statistik obchodních případů
- Komunikace se zákazníky, koordinace jejich požadavků v oblasti námořních přeprav
- Vedení dokumentace související s péčí o zákazníka a vedení obchodních případů
- Komunikace s jednotlivými odděleními a pobočkami společnosti v celosvětové síti

Ideální kandidát by měl mít tyto předpoklady:
- Schopnost práce pod tlakem, samostatnost
- Výborné komunikační schopnosti
- Výborné organizační schopnosti
- Angličtinu na komunikativní úrovni
- Zkušenosti z oblasti námořní přepravy jsou vítány
- Pozice vhodná pro absolventy

Co Vám nabízí naše společnost:
- Podporu při nástupu (pomoc se zapracováním na pozici)
- Jistotu a perspektivní zaměstnání
- Zázemí velké zahraniční společnosti
- Výborný kolektiv a podpora při nástupu
- Zajímavé zaměstnanecké benefity


Elektromechanik

Zadavatel: ŠKODA TRANSPORTATION a.s.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 17.05.2017

Popis pozice:

- činnosti spojené s údržbou vozů metra v nejvyšší opravě, zaměřené na elektrickou část vozů.
Požadujeme:

- min. SOU, vyučení v oboru elektro

- pečlivost, zodpovědnost

- vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita

- manuální zručnost, odpovědný přístup k práci
Očekáváme:

- aktivní přístup

- komunikativní přístup

- zájem o učení se novým věcem

- vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu

- samostatnost, komunikativnost
Nabízíme:

- stabilní zázemí společnosti působící na mezinárodním trhu s kolejovými vozidly

- systém firemních benefitů ( příspěvek na penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené, stravenky, flexi passy atd.)

- možnost osobního a profesního rozvoje


- Nástup možný ihned

Kontakt:
ŠKODA TRANSPORTATION a.s.
Marcela Velčická
marcela.velcicka@skoda.cz<mailto:marcela.velcicka@skoda.cz>
Tel: 225 343 567
Budova OZM, Sazečská 3
108 37 Praha
Česká republika



Administrativní pracovník - logistika s AJ

Zadavatel: Coscon Sipping Lines

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 16.05.2017

1) Pozice Customer Service
2) Administrativní pracovník
Požadujeme:
Ukončené SŠ/VŠ vzdělání
Komunikativní znalost anglického jazyka (hlavně v písemné formě)
Zkušenosti ze zákaznického servisu či logistiky výhodou
Znalost MS Office (Excel, Outlook)
Komunikativní a pro zákaznickou osobnost
Organizační zdatnost, týmového hráče a ducha
Pečlivý a precizní přístup, spolehlivost, schopnost multitaskingu
Náplň práce:
Administrativní činnost (Excel, Word, Outlook, interní systémy)
Spolupráce s týmem a kooperace napříč odděleními společnosti
Komunikace se správci dep (námořní přeprava) a dodavateli
Nabízíme:
Benefity: stravenky, 4 sick days, jazykove kurzy, Multisport benefit card
Nástup: ihned
Kontakt:
COSCON Central Europe s.r.o.
lukas.szakos@coscon.cz
tel.: 775 376 155


Ticketing Agent

Zadavatel: Central European Aviation Solutions

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 10.05.2017 do: 30.06.2017

CEAS - CEntral European Aviation Solutions s.r.o.


hledá spolupracovníky/spolupracovnice na pozici



TICKETING AGENT

(plný nebo částečný úvazek)



Požadujeme: znalost rezervačního systému Amadeus
znalost AJ, případný další jazyk výhodou
příjemné vystupování, odpovědný přístup


Nabízíme: příjemné pracovní prostředí
ohodnocení dle dohody
firemní benefity



Zájemci mohou zasílat dotazy či CV na prg@ceaviation.eu . Volat je možno na tel. 220116186 nebo 602212282.







CEAS-Central European Aviation Solutions s.r.o.
Vaclav Havel International airport Prague, Aviatická 1017, Terminal 1, P.O.BOX 4, 160 008 Prague 6, Czech Republic,
tel: +420 220116186, fax: +420 220115417, e-mail: prg@ceaviation.eu, web: www.ceaviation.eu


OBCHODNÍ REFERENT

Zadavatel: Rail Cargo Operator - CSKD s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 28.04.2017

Společnost Rail Cargo Operator – CSKD s.r.o. je tradiční firmou v oblasti kombinované dopravy. Fandové do dopravy nás znají především pod dřívějším názvem INTRANS a stejně tak dobře ví, že jsme byli na českém trhu první firmou svého druhu. Do našeho oddělení služeb zákazníkům hledáme šikovného člověka na pracovní pozici – OBCHODNÍ REFERENT.

• Baví Vás práce v dopravě a máte rádi napětí spojené s plánováním přepravy, kde orientace ve vzniklých situacích a uplatnění Vašich pohotových reakcí jsou denním chlebem?
• Jste komunikativní, vstřícný a máte týmového ducha?
• Máte dobrý pocit, když s notnou dávkou pečlivosti něco tzv. „dotáhnete“ do konce?

Pokud ANO, tak hledáme právě VÁS.

Co Vás na této pozici každý den čeká?

• Přijímat objednávky přeprav od klientů, zadávat je do systému, sledovat vývoj přepravy a reagovat na případné změny.
• Budete pracovat s naším systémem, na který Vás důkladně zaškolíme.
• Budete spolupracovat a předávat si informace o průběhu přepravy s kolegy z jiných oddělení k úspěšnému dokončení zakázky.

Pro tuto pozici potřebujete:

• SŠ nebo VŠ vzdělání a zájem o náš obor
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
• aktivní znalost AJ nebo NJ tak, abyste dokázal/-a vykomunikovat přepravu.

Co Vám nabízíme?

• Pozici vhodnou pro absolventy a stejně tak i pro zkušené „disponenty“.
• Stabilní pozici v týmu na Praze 3 od pondělí do pátku.
• Rodinné prostředí střední firmy.
• Odpovídající odměnu za Váš výkon.
• Benefity v podobě 5 týdnů dovolené, stravenek, 13. mzdy a řadu dalších.
• Možnost jazykového a dalšího vzdělávání.


Vidíte se na této pozici? Pak nám zašlete svůj životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: klara.rubkova@railcargo.com


Pracovník zákaznického servisu export/import

Zadavatel: MSC CZECH REPUBLIC ORGANIZACNÍ SLOŽKA

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 26.04.2017

pracovní úvazek: plný úvazek

náplň práce:

- zpracování objednávek od klienta

- objednávání a řešení pozemních intermodálních přeprav

- komunikace s klienty

- komunikace s dopravci

- práce v interním systému


požadujeme:

- středně pokročilou znalost anglického jazyka

- uživatelská práce na PC podmínkou

- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost

- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch


nabízíme:

- zázemí mezinárodní společnosti

- pracoviště v Praze u metra Invalidovna

- přátelský a mladý kolektiv

- benefity ve formě stravenek a flexi pasů


nástup:

ihned

Kontakt: Hana Pecháčková hana.pechackova@msc.com Tel.: 724 237 218


Trainee exportního / importního provozu

Zadavatel: MSC CZECH REPUBLIC ORGANIZACNÍ SLOŽKA

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 26.04.2017

Pracovní úvazek: dohoda o provedení práce (20 hodin týdně)

Náplň práce:
- komunikace s kolegy v zahraničí
- spolupráce s kolegy z expotního oddělení
- zpracovávání dat od klientů
- práce v interním systému

Požadujeme:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch

Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mlady kolektiv

Nástup: ihned

Kontakt: Hana Pecháčková hana.pechackova@msc.com Tel.: 724 237 218


dispečer - dispečerka dopravy

Zadavatel: Vestcont s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 25.04.2017

Soukromá rodinná dopravní společnost,hledá dispečera pro MKD. Náplň práce : Organizace mezinárodní a vnitrostátní přepravy, zpracování objednávek, komunikace s klienty a řidiči. (vlastní flotila-11 kamionů), dohled nad plněním dodávek, jednosměnný provoz (po-pá: 8-16,30h) Požadujeme: SŠ vzdělání(dopravní obor-výhodou), i bez praxe-zaučíme, znalost AJ, znalost práce s PC ,dopravní programy-Raal Trans, TimoCom,Vebdispečink,komunikativnost, pečlivost.

Nástupní plat : 20 000,- po zkušební době / navýšení platu dle výkonu

Pracoviště : 104 00 Praha 10 – Uhříněves
Kontaktní osoba :

Doležálek Pavel DiS.-manažer dopravy a logistiky

Přátelství 1578, 104 00 Praha 10 – Uhříněves
Mob: 775 555 514
Tel: 271 751 804
Fax: 272 705 362
Email: pdolezalek@vestcont.cz


Customer Service Specialist - Praha - Smíchov

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 3.04.2017

Pracovní náplň:
* Zajišťování zákaznického servisu pro stávající zákazníky NYK Line (přijetí objednávky, kontrola průběhu zakázky, zpracování souvisejících dokumentů)
* Zodpovědnost za předem určený okruh zakázek nebo zákazníků
* Komunikace s kancelářemi NYK Line v zahraničí, zavádění nových požadavků NYK Line do praxe, reporting vůči NYK Line
* Koordinace činností s dodavateli NYK Line v zájmu bezvadného zajištění zakázky
* Ochrana finančních a obchodních zájmů NYK Line a Yusen ČR v rámci trhu ČR a SK
* Aktivní účast na změnách v zákaznickém servisu, implementace nových nástrojů

Ideální kandidát by měl mít tyto předpoklady:
* Aktivní znalost anglického jazyka
* Vzdělání SŠ/VŠ v dopravě a logistice
* Dobré komunikativní a prezentační dovednosti
* Práce na PC: znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet

Co Vám nabízí naše společnost:
* Jistotu a perspektivní zaměstnání
* Zázemí velké zahraniční společnosti
* Motivující finanční ohodnocení
* Zajímavé zaměstnanecké benefity

V případě zájmu zašlete Váš životopis, popř. nás kontaktujte telefonicky:
E-mail: jana.sumanova@cz.yusen-logistics.com
Telefon: 736 751 462


Referent/ka oddělení reklamací a pojištění – Rudná u Prahy

Zadavatel: Schenker spol. s.r.o.

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 24.03.2017 do: 30.04.2017

Do našeho týmu reklamací hledáme kolegu nebo kolegyni, kteří nám pomohou s každodenní agendou spojenou s řešením reklamací a škodních událostí a stanou se tak platnými členy malého, ale důležitého oddělení.

Co bude Vaším úkolem:

- budete kontaktní osobou pro zástupce jednotlivých poboček, kteří Vám budou odevzdávat podklady k reklamacím vůči dopravcům
- povedete evidenci reklamací a škodních událostí vzniklých při mezinárodní i vnitrostátní přepravě
- budete připravovat základní právní podklady dle požadavků nadřízeného
- budete provádět základní poradenskou činnost pro jednotlivé terminály

Co od Vás očekáváme:
- sš /voš vzdělání, právní nebo dopravní obor je výhodou
- dobrou znalost angličtiny důležitou pro pravidelnou komunikaci s partnery v zahraničí (mluvená i písemná forma)
- samostatnost, kterou uplatníte při rozhodování o odpovědnosti za vzniklou škodu
- ochotu denně řešit nepříjemné záležitosti
- kultivovaný jazykový projev, schopnost naslouchat a vést efektivní komunikaci
- uživatelskou znalost MS Office nutnou pro pravidelné zpracování podkladů a reportů

Co Vám nabízíme:
- podporu při zapracování,
- přátelský a vstřícný tým
- moderní prostředí stabilní mezinárodní společnosti
- zaměstnanecké výhody jako příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 2 dny preventivního volna v roce, program jazykového vzdělávání, další finanční i nefinanční benefity)

Nástup možný ihned.

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete Váš strukturovaný životopis v českém případně anglickém jazyce.

V případě zájmu se prosím obraťte na:

Mgr. Petra Samtová
HR Business Partner

SCHENKER spol. s r. o.
Prologis Park Rudná
K Vypichu 731
252 16 Nučice

Tel.: +420 311 711 406
Mobil: +420 731 636 632
e-mail: petra.samtova@schenker.cz


brigáda - opravy reléových dílů

Zadavatel: Monzas

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 16.03.2017

Společnost Monzas, spol.s r.o., nabízí pracovní pozice na pracovišti v Praze. Jedná se o fyzicky nenáročnou, ale zodpovědnou práci v dílně.
Telefonický kontakt: 602 340 253


elektromechanička pro opravy reléových dílů

Zadavatel: Monzas

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 16.03.2017 do: 30.09.2016

Společnost Monzas, spol.s r.o., nabízí pracovní pozice na pracovišti v Praze. Jedná se o fyzicky nenáročnou, ale zodpovědnou práci v dílně.
Možnost nadprůměrného výdělku a profesního růstu.
Pracovněprávní vztah: hlavní pracovní poměr.
Telefonický kontakt: 602 340 253


technik-mechanik sdělovacích a zabezpečovacích zařízení v dopravě

Zadavatel: Monzas, spol. s r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 16.03.2017 do: 30.09.2017

Společnost Monzas, spol s r.o. hledá pro pracoviště v Praze absolventy elektrotechnických oborů. Po zacvičení a získání praxe mohou tito zaměstnanci vykonávat pracovní pozici stavbyvedoucího na elektrotechnologických stavbách v dopravě.
Pracovněprávní vztah: hlavní pracovní poměr
Termín nástupu: dohodou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, volejte na tel.602 340 253


Dispečer-ka mezinárodní dopravy

Zadavatel: O.T.E.C. CR s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 27.02.2017

Mezinárodní logistická společnost O.T.E.C. CR s.r.o. hledá do svého kolektivu novou posilu na pozici "Dispečer-ka mezinárodní dopravy" pro lokalitu Hostivice u Prahy.

Požadavky:
praxe v oboru
minimálně SŠ vzdělání s maturitou
komunikativní znalost anglického jazyka
dobrá znalost práce na PC
komunikativnost, vstřícnost a zájem učit se novým věcem

Popis pozice:
organizace přeprav dle požadavků zákazníků a partnerů
jednání se zákazníky a dopravci, sjednávání optimálních podmínek pro přepravy
sledování sjednaných zakázek po celou dobu jejich průběhu
zajištění příslušné dokumentace a chodu kanceláře
fakturace provedených výkonů

Nabízíme:
práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
odpovídající finanční ohodnocení
příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv

Své životopisy zasílejte, prosím, p. Tomáši Vašinovi na adresu vasina@otec.cz.


Transcon agent

Zadavatel: Expeditors International

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 14.02.2017

Expeditors International je celosvětová logistická firma zabývající se leteckou, námořní a kamionovou přepravou, skladováním a distribucí. Nyní hledáme posilu do rozrůstajícího se týmu na pozici Transcon agent.

Co by byla Vaše práce?
- zajistit hladký průběh kamionové přepravy a včasné dodání
- odpovědnost za zadání všech potřebných dat do systémů
- komunikace se zákazníky a ostatními odděleními ve společnosti
- včas reagovat na emaily a žádosti (interní i externí)
- průběžně se vzdělávat dle požadavků souvisejících s výkonem práce

Koho hledáme?
- min. SŠ vzdělání
- komunikativní znalost Aj
- pečlivost, zodpovědnost
- dobré komunikační schopnosti
- ochotu se dále rozvíjet
- počítačové znalosti (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- zkušenost s prací v logistice a s pozemní/kamionovou přepravou výhodou

A co nabízíme my?
- zajímavou práci v jedné z největších logistických firem
- možnost vzdělávání a kariérního růstu
- prima tým
- benefity
- pracovní dobu 8-16.30

Místo pracoviště: Praha - Ruzyně
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

________________________________________
V případě zájmu prosím pošlete životopis na níže uvedený kontakt:
Jitka Pfeiferová
Employee Relations Manager
Email: jitka.pfeiferova@expeditors.com


Disponent mezinárodní přepravy

Zadavatel: FM LOGISTIC, s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 9.02.2017


Jsi pečlivý, zodpovědný, máš týmového ducha?

Pak hledáme právě Tebe!

Jaká bude tvoje role u nás?

- plánování a realizace zakázek, optimalizace tras
- komunikace s klienty, dopravci a řidiči
- administrativní úkony spojené s evidencí dokumentů a reportingem pro vedení

Co od Tebe očekáváme?

- týmová spolupráce s ostatními členy
- vzdělání v oboru dopravy či logistiky výhodou
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office - především Excel)
- komunikativní znalost AJ

Nabízíme:

- velmi dobré zaškolení na pozici
- práce je vhodná pro absolventy
- zázemí mezinárodní logistické společnosti
- příspěvek na penzijní připojištění
- stravenky v hodnotě 104 Kč za každý odpracovaný den
- 5 týdnů dovolené
- pro sportovní nadšence Multisport kartu
- dobré platové ohodnocení ještě s bonusovou složkou navíc
- svozový autobus z Kladna zdarma, dotovaná doprava z Prahy
- smlouvu na dobu neurčitou

Našli jste se v očekáváních, která máme? Chcete se stát součástí dynamické a prosperující firmy?

V tom případě zašli svůj životopis na email zkyznarova@fmlogistic.com


ANALYTIK OCEŇOVACÍHO ODDĚLENÍ

Zadavatel: AAA Auto

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 8.02.2017

Máš rád auta, zajímáš se o trendy v automobilovém průmyslu a o vývoj cen ojetých vozů? Máme pro tebe zajímavou příležitost!

Vaší pracovní náplní bude:
* Analyzovat prodejní hodnotu a likviditu aut a určovat, za kolik auto koupíme a za kolik prodáme
* Sledovat trendy v prodeji aut a analyzovat informace z automobilového trhu
* Komunikovat s výkupními technicky
* Vyhledávat business příležitosti na webu - procházet inzerci

Očekáváme:
* SŠ
* Chuť učit se nové věci
* Budeš mít velkou výhodu, jestli tě auta baví a vyznáš se v nich (není problém se doučit, rádi ti pomůžeme)
* Znalost práce na PC (MS Office, internet)
* ŘP sk. B, budeš v kanclu, ale řídit bys měl umět
* Analytické myšlení, organizační schopnosti, orientace na detail, týmovost
* Znalost AJ vítána

Nabízíme:
* Měsíční mzdu 25.000 - 40.000 Kč
* Smlouvu na dobu neurčitou
* V případě výborných výsledků možnost rychlého kariérního postupu
* Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou
* Firemní školení
* Vhodné také pro absolventy!
* Zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely
* Možnost nákupu firemních produktů se slevou (auto, pojištění a financování vozu, GPS navigace a další)
* Nástup ihned

V případě zájmu o pozici pošlete svůj životopis na email barbora.jerabkova@aaaauto.cz, do předmětu zprávy napište název pozice.


Customer service-námořní přeprava

Zadavatel: Safe shipping.s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 31.01.2017 do: 28.02.2017

Zadavatel: Safe shipping s.r.o.-agent rejdařství Hamburg Sued a DAL

Určeno pro: níže v textu

Platné od: 31.01.2017

Náplň práce:

- zpracování importních a exportních zásilek -od A do Z

- komunikace s kolegy v zahraničí

- práce v interním systému a excelu

-cenové kalkulace

Požadujeme:

- min. SŠ vzdělání

- středně pokročilou znalost anglického jazyka

- uživatelská práce na PC podmínkou (excel)

- ochota, zodpovědnost, spolehlivost, pracovitost, chuť učit se novým věcem

Nabízíme:

- zázemí mezinárodní společnosti

- pracoviště v Praze -Karlíne blízko stanice metra Florenc

- přátelský a stabilní kolektiv

- pracovní smlouvu na dobu neurčitou

- po zkušební době benefity ve formě stravenek,jazykového vzdělávání,prodloužené dovolené,bonusů za výsledky firmy,služební mobil

Nástup:

po dohodě

Kontakt:Ing. Marta Lávičková- mla@safeshipping.cz Tel.: 603 820 365

Typ:

Hlavní pracovní poměr

Obor

Administrativa, Logistika a doprava


Projektant - elektroenergetika

Zadavatel: Voltcom, spol. s r.o.

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 26.01.2017 do: 30.06.2017

Projektant elektroenergetika – trafostanice, rozvody, VN, NN

Společnost VOLTCOM spol. s r.o. zabývající se Projektovou činností ve výstavbě, výstavbou kabelových a telekomunikačních sítí, prováděním staveb v energetice včetně jejich změn a odstraňování, montáží/opravou/údržbou a revizí elektrických zařízení hledá kolegu s nadšením pro obor.

Náplň práce
- Návrhy moderní technologie v oblasti distribuce a rozvodu elektrické energie
- Projektování osvětlení a elektroinstalace NN, venkovní infrastruktura VN, NN a VO, uzemnění a hromosvody, projekty rozvoden a trafostanic VN/NN a náhradních zdrojů NN.

Požadavky
- Elektrotechnické vzdělání SŠ/VŠ
- Samostatná práce v AutoCadu nebo Microstationu
- Pracovitost, samostatnost, proaktivita a lidská slušnost
- ŘP skupiny B – výhodou, jazykové znalosti - výhodou

Nabízíme
- Odpovídající platové ohodnocení
- Po zkušební době pracovní poměr na dobu neurčitou
- Firemní benefity – referenční vůz, stravenky, mobilní telefon i pro soukromé účely
- Přátelské prostředí a týmovou spolupráci
- Pracoviště – Praha 6
- Nástup ihned nebo dle dohody

V případě zájmu prosíme o zaslání Vašeho životopisu na adresu: lenka.urbanova@ottima.cz
Těšíme se!
www.voltcom.cz