Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, kontaktujte nás emailem na moravcova@spsdmasna.cz nebo se zaregistrujte a použijte administrační rozhraní

celní deklarant

Zadavatel: Statistika s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 7.07.2016 do: 30.09.2016

Společnost Statistika s.r.o. hledá pro pracoviště v Praze 10-Hostivaři pracovníky na pozici celní deklarant.Dosažené vzdělání není rozhodující,požadujeme řidiče sk."B",znalost práce na PC, znalost AJ a NJ výhodou,není podmínkou.Nezkušené zapracujeme-ale jedná se o vysoce odbornou práci,vyžadující znalost právních a daňových předpisů ČR a EU,takže je třeba ochota a schopnost učit se novým věcem.
Jsme malá rozvíjející se společnost s dlouholetou tradicí.Nabízíme zajímavou zodpovědnou práci,5 týdnů dovolené, klouzavou pracovní dobu,finanční odměny.
Můžeme zaměstnat pracovníky na dobu neurčitou, určitou i na zkrácený pracovní úvazek či dohodu o pracovní činnosti. Nástupní plat cca 18-20 tisíc Kč dle znalostí a případné praxe s růstem po zkušební době a zapracování.
Kontakt . statistika@eustat.cz, mobil 603 46 02 14 p.Tkadleček.


TECHNICKÝ PRACOVNÍK - Ústřední dílny autobusů

Zadavatel: Dopravní podnik hl, m. Prahy

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 29.06.2016 do: 31.08.2016

Tato pracovní nabídka je v rámci našeho Absolventského programu a je určena pouze pro letošní absolventy denní formy studia dopravních oborů SOŠ a VOŠ.

Požadavky:
- úplné střední odborné vzdělání s maturitou – dopravní obory, strojírenství, autotronik
- základní znalost práce s PC - MS Office (Outlook, Word, Excel)+ výhodou znalost AutoCad

Popis činnosti na pozici Technický pracovník: provádění diagnostiky motorů a automatických převodovek u AUTOBUSŮ všech typů v DPP.

Další informace:
• pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení až na 2 roky v rámci Absolventského programu
• získání odborné praxe v oboru
• po skončení programu možnost prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou
• perspektivní zaměstnání
• benefity: zaměstnanecké jízdné, 5 týdnů dovolené, stravenky, volnočasové poukázky a další benefity dle Kolektivní smlouvy


Kontakt:
Dopravní podnik hl. m. Prahy, Sokolovská 217/42, Praha 9
PhDr Jitka Nosková, tel. 2961 92463, email: NoskovaJ@dpp.cz

Neváhejte! Přihlaste se již nyní!Čeká Vás různorodá a zajímavá práce!


Více pracovních nabídek najdete na http://dpp.jobs.cz/absolventi/



Brigáda pro fyzicky zdatné kluky 24.6, 27.6. a 28.6.

Zadavatel: CEVA Logistics spol s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 22.06.2016

Ahoj, znáš CEVA Logistics? Jsme americká korporátní společnost zabývající se skladováním a logistikou. V Čechách jsme relativně malí (je nás celkem 33)a máme ještě jednu pobočku, zabývající se leteckou dopravou (29 lídí).

Na vykládku kamionu v Dobrovízi hledám studenty (zdatné muže, od 18ti let). Jeden kamion se vykládá ve skupince cca 2,5hodiny. Odměna za vykládku kamionu je 400Kč (DPP). Pokud se osvědčíš, budeš u nás mít otevřené dveře i v případě jiných brigád nebo praxe. Pokud máš o brigádu zájem, dej mi o sobě vědět. (Mgr. Hana Prchalová: 601570558, hana.prchalova@cevalogistics.com)

Místo výkonu práce: Dobrovíz (doprava vlastní)

Termíny brigády:

24.6.2016
27.6.2016
28.6.2016

Čas vždy :9:30 - 12:00


Dispečer

Zadavatel: Coca-cola HBC

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 21.06.2016 do: 10.07.2016

Zajímá Tě logistika a rád/a bys v ní nastartoval/a svoji kariéru?
Víš, kde na mapě najdeš Beroun, Pardubice, Košice a Bratislavu?
Dokážeš sestavit trasu pro řidiče tak, aby trvala 8 hodin a ne dva dny?
Pak hledáme právě Tebe!

Co budeš dělat?
- plánovat trasy řidičům, aby věděli kdy a kam rozvézt naše nápoje
- komunikovat s řidiči a řešit jejich potíže na trase (zákazník má zavřeno, překážka na trase apod.)
- rozhodovat, zda se závoz k zákazníkovi uskuteční (podle velikosti objednávky a naplánovaných tras)
- udržovat data o zákaznících (zageokódování adresy, typ vozidla apod.)
- řešit reklamace s dopravci (špatně najeté kilometry atd.)

Co za to dostaneš?
- práci na plný úvazek a HPP na dobu neurčitou
- pravidelnou měsíční mzdu a bonusy za to, jak pracuješ
- možnost na sobě pracovat a dál se posouvat (senior dispečer, key user,
manažerská pozice...kam je libo)
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování ve firemní kantýně
- 500 Kč měsíčně do Kafeterie (benefity z oblasti sportu, zdraví, kultury…)
- Coca-Colu a další naše nápoje na pracovišti zdarma
- možnost nákupu našich nápojů za zvýhodněnou cenu
- BenefitCALL – výhodný tarif pro volání s vašimi kamarády a rodinou
- přátelský kolektiv

A co od Tebe očekáváme?
- zájem o dispečink a práci v logistice
- ochotu pracovat na směny (6 – 14:30, 14 – 22:30, 21:30 – 6:00)
- znalost mapy Česka a alespoň částečně i Slovenska
- SŠ vzdělání – s maturitou i bez
- znalost MS Excel (znáš základní vzorce a umíš je používat,
nezalekneš se kontingenčních tabulek)
- komunikační dovednosti – umíš zjistit, co se děje, a problém následně vyřešit
- odvahu se samostatně rozhodnout
- předchozí zkušenost s dispečinkem vítána

Zaujala Tě nabídka? Pak pošli svůj životopis e-mailem na adresu
martina.grofova@cchellenic.com.


Koordinátor přeprav a výstav

Zadavatel: Kunsttrans Praha spol. s r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 20.06.2016

Jsme firma v Praze - 7 Holešovicích zabývající se přepravou výstav, uměleckých děl a sbírkových předmětů. Bližší informace na www.kunsttrans.cz.

Do našeho týmu hledáme koordinátora přeprav a výstav. Nutná znalost AJ, dobré organizační schopnosti, čistý trestní rejstřík.
Výhodou je zkušenost či zájem o oblast muzeí, galerií a výstav nebo znalosti z oblasti nákladní silniční dopravy nebo z oblasti celní agendy.

Nabízíme stabilní zaměstnání s dobrým kolektivem, prostředí menší firmy s možností uplatnění všech schopností, finanční ohodnocení s motivační složkou, možnost rozvoje jazykových znalostí a práce na individuálních zakázkách pro přední muzea galerie v ČR i zahraničí.

Nástup možný ihned. V případě zájmu prosím zašlete Váš životopis na L.Vesely@kunsttrans.cz


Obchodní konzultant - Rudná u Prahy (i zkrácený úvazek)

Zadavatel: DB Schenker

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 7.09.2016 do: 30.10.2016

Jste výřeční, rádi komunikujete s lidmi a umíte naslouchat jejich potřebám?
Do našeho obchodního týmu hledáme nové kolegy a kolegyně, kteří budou pečovat o stávající zákazníky a hledat zákazníky nové.

Vaším úkolem bude telefonická komunikace se zákazníky. Společně s oddělením marketingu budete mít možnost vytvářet marketingové kampaně. Samozřejmostí je sdílení informací s provozními odděleními a zákaznickým centrem. Budete mít možnost uplatnit a zdokonalit své znalosti Excelu při tvorbě cenových nabídek.

Očekáváme, že budete mít dokončené středoškolské vzdělání a budete schopni vést srozumitelné a smysluplné telefonické hovory. Věříme, že vás neodradí první nepříjemný telefonát. Uvítáme alespoň roční zkušenost s prodejem. Budete mít možnost využít své znalosti angličtiny jak písemné tak mluvené.

Pro snadnější zaškolení vám nabízíme propracovaný adaptační plán. Pracovat na sobě můžete i v dalších měsících či letech a to díky firemnímu systému vzdělávání.
Během roku můžete čerpat 5 týdnů dovolené. Firma vám umožní pružné rozvržení pracovní doby. Taky Vám přispějeme na stravenky, které můžete použít v místní jídelně.

Budeme rádi, když nastoupíte co nejdříve.

Pokud vás pozice zaujala, budeme se těšit na váš životopis, který můžete poslat na adresu: veronika.bauerova@schenker.cz


Skladník / Retrakář.

Zadavatel: FM Logistic

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 15.06.2016

Přijmeme zdatného, pečlivého a šikovného zaměstnance. Náplní práce je bezchybný příjem, výdej a uskladnění zboží a vedení příslušné evidence, dále inventurní činnost. Požadujeme zkušenosti s retrakem a skladovou technikou (scaner, čtečka). Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání, stravenky, svozový autobus z Kladna, 3 směnný provoz Po-Pá.


Asistent/ka dipečera, administrativní podpora

Zadavatel: FM Logistic

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 15.06.2016

Administrativní podpora a kooperace s dispečerem během jeho řízení, plánování a organizování přeprav.
Nabídka:
Stabilní zaměstnání s dobrým kolektivem.
Dobré finanční ohodnocení s motivační složkou.
Stravenky od prvního odpracovaného dne v hodnotě 104,- Kč
3% na penzijní připojištění po roce spolupráce s námi.
Multisport kartu benefit, VIP slevy na dovolenou se společností Exim Tours.
Svozový autobus z Kladna zdarma, dotované pásmo MHD z Prahy.
Nástup možný ihned.
Tuchoměřice, Ke Špejcharu 351. rweidner@fmlogistic.com


Administrativní pracovník/ice skladu.

Zadavatel: FM Logistic

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 15.06.2016

FM Logistic. Hledáme precizní a pečlivou posilu na 3 směnný provoz. Hlavní náplní bude komunikace s řidiči, rutinní práce s papíry, příprava dodacích listů, kontrola, evidence a archivace. Denní práce s PC - hlavně v programu Excel, reporty. Pozice je vhodná i pro absolventy.


Dispečer pro mezinárodní dopravu.

Zadavatel: FM Logistic

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 15.06.2016

Zajišťování přeprav dle požadavků klientů, vytěžování vozidel.Dodržení termínů a plného využití vozu.Komunikace s klienty a dopravci (i v cizím jazyce).Tvorba cenových nabídek.Koordinace mezinárodní distribuce, plánování přeprav Komunikace s oddělením tuzemské dopravy a zahraničními pobočkami.
Ke Špejcharu 351, Tuchoměřice.


Pracovník oddělení námořní a letecké přepravy

Zadavatel: Damco Czech Republic, s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 14.06.2016

Pro naši pobočku v Hostivici (Praha-Západ, 7 minut autobusem ze Zličína), hledáme šikovného absolventa/tky na pozici zákaznického servisu či operativy pro oblast námořních a leteckých přeprav. V případě Vašeho zájmu mě prosím kontaktujte pro bližší informace.
Tereza Králová
HR Business Partner
tereza.kralova@damco.com
731 544 412


Skladový operátor

Zadavatel: DHL Solutions k.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 9.06.2016

V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou. Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Skladového operátora.

Co budete dělat?
* Připravovat zadané objednávky
* Pracovat se skenerem ( čtečkou )
* Ovládat manipulační techniku
* Vykládat a nakládat zboží
* Provádět celkovou přípravu zboží k expedici
* Starat se o vedení skladové dokumentace

Co od Vás požadujeme?
* Pečlivost a spolehlivost
* Časovou flexibilitu ( třísměnný provoz )

Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.


Operátor systému

Zadavatel: DHL Solutions k.s.

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 9.06.2016

V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou. Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Operátora systému.

Co Vás čeká?
* Administrativní zpracování toku zboží (Příjem, Výdej, Vratky, Přesuny zboží, Inventurní činnost)
* Vyřizování objednávek dle požadavku zákazníka
* Plnění zadaných úkolů
* Dodržování nastavených procesů
* Reportování a vytváření reportů, analýz
* Výborná komunikace s interním i externím zákazníkem
* Komunikace se skladem – určování priorit
* Aktivní účast na procesu zlepšování

Co budete potřebovat?
* Stačí, že se Vám na poličce práší na maturitní vysvědčení, nepotřebujeme jaderného inženýra,
* Nechceme ani JAVA programátora, stačí že budete mít znalost práce na PC - hlavně balíček MS Office
* ,,How are you"? Víte co to znamená? Dobrý začátek, chceme po Vás středně pokročilou znalost AJ
* Očekáváme samostatnost a schopnost plnit úkoly do konce a přesně
* Flexibilitu - budete pracovat ve 3 směnném provozu

Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.


Operátor kvality

Zadavatel: DHL Solutions k.s.

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 9.06.2016

V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou.Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Operátora kvality.


Co budete dělat?
* Podílet se na zajišťování kvality na celé pobočce
* Spolupráce při řešení neshod
* Plánování inventur a řešení případných rozdílů
* Podpora a komunikace s dalšími odděleními
* Komunikace se zákazníkem
* Řízení nestandardních situací
* Příprava reportů a jejich prezentace

Co budete potřebovat?
* Patřičné zapálení pro práci
* Nebát se říct svůj názor napříč týmem
* Angličtina na základní úrovni
* Uživatelská znalost PC ( Word, Excel )
* Zaměření na detail ( puntičkáři mají zelenou )
* Dobré vystupování a komunikační schopnosti na vysoké úrovni
* Samostatnost, odpovědnost
* Nebát se přijmout nové výzvy a naučit se něco nového
* Týmového ducha
* Výhodou je znalost nástrojů pro řízení kvality
" VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY

Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.


Celní referent

Zadavatel: DHL Solutions k.s.

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 9.06.2016

V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou. Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Celního referenta.

Co budete dělat?
* Především budete zajišťovat celní servis zákazníka, ale také budete komunikovat s dalšími odděleními v rámci pobočky
* Čeká Vás spolupráce s celním úřadem při celním řízení
* Vést evidenci v souladu s platnou legislativou
* Oživovat si aktivně změny v legislativě
* Bez výjimky dodržovat interní procesy a smluvní vztahy

Co od Vás budeme chtít?
* Oceníme alespoň základní znalost angličtiny
* Znalost celní problematiky je velkou výhodou
* Nemusíte být programátor, uživatelská znalost PC je dostačující
* Schopnost zorganizovat si práci a smysl pro pečlivost
* Řidičské oprávnění sk. B

Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.


DISPONENT MEZINÁRODNÍ PŘEPRAVY

Zadavatel: Multimex spedition a.s.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 7.06.2016

- Do mladého kolektivu s příjemnou atmosférou hledáme posilu na pozici disponent mezinárodní přepravy
- Důležitá je chuť učit se novým věcem, aktivní přístup, samostatnost a komunikativní znalost angličtiny (zejména emailová komunikace)
- Tvým cílem bude zajistit přepravu zboží pro naše zákazníky. Jak? Nejprve zpracuješ objednávku od zákazníka, objednáš přepravu u zahraničního partnera, komunikuješ s oběma stranami, hlídáš hladký průběh přepravy a řešíš případné zádrhele
- HPP, Pozice je vhodná i pro absolventy - schopného adepta si rádi zaškolíme
- Dobře dostupné pracoviště na Praze 3, pracovní doba od 8:00 do 16:30, stravenky, služební telefon
- Nástup možný ihned (červen 2016)
- V případě zájmu se neváhej ozvat na 602 555 368 nebo na lenka.skoupa@multimex.cz


Shift coordinator

Zadavatel: Menzies Aviation (Czech)

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 1.06.2016



MENZIES AVIATION (CZECH)
OZNÁMENÍ O PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI



Zahraniční společnost MENZIES AVIATION (CZECH), s.r.o letiště Praha Ruzyně, hledá uchazeče na pozici



SHIFT COORDINATOR

Požadavky:

dovršení 18 let
časová flexibilita (nepřetržitý provoz)
spolehlivost
trestní bezúhonnost
asertivita
dobré vystupování


Náplň práce:

aktualizace denních plánků
spolupráce s jednotlivými supervizory a pracovníky úseku odbavení cestujících zodpovědnost za denní plánek na další den


Typ smlouvy: DPČ – 100,- CZK/hod

Nástup:
Ihned

V případě zájmu svůj životopis zasílejte na adresu:
e-mail : nabor@menziesaviation.com


ŘIDIČ-SKLADNÍK – pobočka Praha 5 - Zličín

Zadavatel: ELIT CZ

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 31.05.2016


Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen společnosti Rhiag, která patří mezi největší distributory náhradních dílů na světě, hledá do svého týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici.

JSTE ODPOVĚDNÝ ŘIDIČ A HLEDÁTE STÁLOU PRÁCI?
Hledáme pracovitého člověka, který rád řídí a zvládne hodně práce.

Vaším úkolem bude:
odpovědná práce ve skladu – příjem zboží, udržování skladu
rozvoz zboží zákazníkům po naplánované trase

Očekáváme od Vás:
vyučení technického směru
řidičský průkaz sk. B (praxi v řízení motorových vozidel)
základní znalost sortimentu autodílů
bezúhonnost, zodpovědnost
znalost práce na PC

Za Váš dobrý výkon nabízíme:
zaměstnání na HPP v prosperující a rozvíjející se společnosti
osobní ohodnocení odpovídající dosahovaným výsledkům
firemní benefity
místo výkonu práce : Praha 5 - Zličín
nástup: dohodou
Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala,zašlete prosím svůj strukturovaný životopis


Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.


SPECIALISTA REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ – AUTODÍLY

Zadavatel: ELIT CZ

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 31.05.2016


Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen společnosti Rhiag, která patří mezi největší distributory náhradních dílů na světě, hledá do svého týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici.

CHCETE BÝT SOUČÁSTÍ TÝMU, KTERÝ INOVUJE REKLAMAČNÍ PROCESY?

CHCETE PRACOVAT PRO FIRMU, KTERÁ JE JEDNIČKOU NA TRHU?

CHCETE NÁM POMOCI BUDOVAT JEŠTĚ SILNĚJŠÍ TÝM REKLAMAČNÍCH TECHNIKŮ A DÍKY TOMU ZLEPŠOVAT SLUŽBY PRO NAŠE ZÁKAZNÍKY?

NEBAVÍ VÁS SEDĚT NA JEDNOM MÍSTĚ A ZAJÍMÁ VÁS OBLAST AUTODÍLŮ?

PAK JE TATO POZICE PRÁVĚ PRO VÁS!

Váš profil:
Oblast sortimentu autodílů Vás baví a rozeznáte brzdový kotouč od spojky?
Máte již nějaké zkušenosti z obdobné pozice nebo Vás baví auta a autodíly natolik, že rychlé zaučení pro Vás bude hračka?
Technické myšlení, otevřená mysl, ochota tvrdě na sobě pracovat a věci neustále posouvat kupředu, ale to se dnes musí téměř všude :)
Samostatnost, loajalita a pozitivní přístup k práci - s úsměvem na tváři jde práce od ruky mnohem lépe
S počítačem jste kamarád, MS Office ovládáte na uživatelské úrovni - to je zkrátka základ
Zvládnout napsat email a aspoň trošku komunikovat v angličtině je dnes samozřejmostí
Máte oprávnění na vysokozdvižné vozíky? Výborně, i když to není podmínka, je to výhoda

Co budete mít na starosti?
Reklamace pro Vás budou alfa-omega, budete je přijímat, kontrolovat, zpracovávat a posuzovat
Budete úzce spolupracovat s hlavním reklamačním technikem. Ten je u nás dlouhá léta, a tak Vám bude jeho know-how velkou oporou
Budete identifikovat neodpovídající zboží
Dalším úkolem bude základní diagnostika závad (testování baterií), zasílání reklamací zpět na pobočky, zajištění zaslání reklamovaného zboží k zahraničním dodavatelům
Všímat si procesů, které děláme a podněcovat jejich zlepšení

Co Vás čeká?
Náročná, samostatná a odpovědná práce v prosperující a stabilní společnosti
Mladý tým zaměstnanců, kteří chtějí věci zlepšovat a posouvat kupředu nejen sebe, ale i naše prostředí reklamací
Příjemná neformální firemní kultura, žádný povinný dress-code :)
K tomu navíc zajímavé firemní benefity
Nástup možný ihned
Pracoviště: Praha 5 – Stodůlky

ŘÍKÁTE SI ANO?

pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.


SERVISNÍ TECHNIK V AUTOMOTIVE

Zadavatel: ELIT CZ

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 31.05.2016


Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen společnosti Rhiag, která patří mezi největší distributory náhradních dílů na světě, hledá do svého týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici.

Náplň práce:
servis a údržba servisního vybavení
montáž a zaškolení obsluhy servisního vybavení
revize servisního vybavení
technická podpora zákazníkům
spolupráce na rozvoji servisních služeb
spolupráce na rozvoji portfolia servisního vybavení

Požadujeme:
vzdělání technického směru
praxe v oblasti servisu garážového vybavení
platné zkoušky elektro dle vyhlášky 50/1978Sb. (alespoň § 6)
vysoké pracovní nasazení, zodpovědnost, prezentační dovednosti
AJ výhodou
ŘP sk. B, ochota cestovat po ČR

Nabízíme:
zajímavou práci v perspektivní společnosti v automobilovém odvětví
prostor pro seberealizaci
odpovídající finanční ohodnocení
firemní benefity
místo výkonu práce: Čechy, office v Praze
nástup dle dohody

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem.

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.