Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, kontaktujte nás emailem na moravcova@spsdmasna.cz nebo se zaregistrujte a použijte administrační rozhraní

specialista na dopravu

Zadavatel: WINGS Travel s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 23.04.2018

Jsme cestovní kancelář WINGS Travel s.r.o. sídlící v srdci Prahy na Václavském náměstí. Téměř 20 let poskytuje incomingové služby klientům přijíždějícím hlavně z Číny do střední a východní Evropy. WINGS Travel poskytuje komplexní balíček v oboru cestovního ruchu od letenek, zajištění dopravy, ubytování či průvodcovských služeb po organizaci kulturních událostí. V posledních letech se WINGS Travel také zaměřuje na pořádání zájezdů do Číny.

Specialista /Specialistka na dopravu

Co vás čeká

zajišťování dopravy pro turistické skupiny v rámci Evropy za využití jak firemních autobusů, tak autobusů externích dopravců
komunikace s externími dopravci jak v Česká republice, tak v zahraničí(správa databáze, domlouvání cen, atd.)
řízení a kontrola práce firemních řidičů
správa vozového parku
administrativní práce spojená s dopravou jako: evidence nákladů na dopravu vlastními busy, evidence najetých km v ČR a zahraničí a další práce dle požadavků zaměstnavatele

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

středoškolské vzdělání a vyšší
perfektní znalost českého jazyka
základní znalost anglického jazyka slovem i písmem
dobrá znalost MS Office
flexibilita, pečlivost, schopnost samostatné práce, smysl pro týmovou práci

Výhodou bude, pokud budete umět

znalost německého jazyka
základní technické znalosti o autobusech
praxe v zajišťování zájezdů

Co vám můžeme nabídnout

zajímavou práci pod čínským vedením přímo v centru Prahy
služební telefon i pro osobní potřeby
3 sick days
zvýhodněnější ceny na turistické služby (letenky, ubytování)



Zájemce prosíme, aby nás kontaktovali emailem na: bedanova@wingstravel.cz, předmět emailu Specialista na dopravu.

Zde je také odkaz na volnou pozici na jobs.cz: https://www.jobs.cz/rpd/1279859018/?rps=233



Mgr. Helga Bedáňová 雷娜佳

Business department



WINGS Travel s.r.o.

Václavske náměsti 8 | 110 00 Praha 1 | Czech Republic



Tel: +420 775 564 574 | Fax: +420 224 239 804

www.wingstravel.cz https://www.facebook.com/feiyutravel/


Dispečer kamionové přepravy

Zadavatel: LoxEx logistics, s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 5.04.2018

Dispečer kamionové dopravy

Chcete se stát součástí našeho týmu? Jsme odborníci na logistiku. Jsme precizní a profesionální. Naše nároky nejsou malé, ale vaši práci dokážeme náležitě ocenit. Třeba 15 benefity. Pokud zrovna nejste tím, koho aktuálně hledáme, neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Vaše zkušenosti se nám mohou hodit.



Požadujeme:
praxe v oboru
znalost dopravního trhu celovozových zásilek do destinací západní Evropy
výborná znalost cenotvorby
znalost dopravního trhu, obzvláště s kontakty na dopravní společnosti, které se orientují na výše zmíněné destinace
výborná znalost evropského zeměpisu
výborná znalost práce na PC – práce s databázemi přeprav (typu RAALTRANS aj.)
komunikativnost
energičnost
rychlé jednání
Nabízíme:
práci na plný úvazek
zázemí stabilní společnosti
velmi zajímavé a motivační ohodnocení
Naše společnost nabízí program s patnácti výkonnostními a věrnostními benefity

Kontakt:

telefon: 735 752 500
email: infopraha@logex.cz


Operation support

Zadavatel: Cargo MVP

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 28.03.2018

Mladá, dynamická česká společnost působící v oblasti mezinárodní dopravy a logistiky, sídlící na letišti Praha Ruzyně, hledá do svého týmu kolegu či kolegyni na pozici :

Operation support

Náplň práce: komunikace se zákazníky a dodavateli, zadávání dat do systému , odbavování zásilek na terminálech a ostatní operativní činnost

Požadujeme: spolehlivost, flexibilitu, ochotu učit se novým věcem, anglický jazyk , základní PC dovednosti

Úvazek: HPP na dobu určitou

Nástup: dohodou, nejpozději červenec 2018

Vhodné pro absolventa střední školy či vyšší odborné školy

V případě zájmu nás prosím kontaktujte :

Tel: +420 220 960 742 Email: info@mvpcargo.com


Kombinovaná přeprava - export/import

Zadavatel: MSC Czech Republic

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 5.03.2018

Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
nástup: ihned
místo: Praha
oddělení: Intermodál export/import
úvazek: plný
Stanete se odborníkem na mezinárodní kombinovanou přepravu, naučíte se ovládat operační procesy v oblasti intermodálního exportu a importu.

Vaše odpovědnost:
- Organizace a koordinace přeprav podle pravidel přepravní společnosti a zákaznických standardů
- Fakturace na klienty a dodavatele
- Komunikace s klienty a MSC agenty v českém a anglickém jazyce
- Zadávání dat do našeho interního systému
- Zajištování přeprav do/z přístavů (Trieste, Koper, Hamburg, Bremerhaven)
Váš profil:
- Pracovní zkušenosti v oblasti logistiky jsou výhodou nikoliv podmínkou
- Jste svědomití, dokážete pracovat nezávisle a rychle se rozhodovat
- Jste otevření a nadšení a máte pozitivní postoj k novým věcem.
- máte teamového ducha a nebojíte se změn
- rádi komunikujete jak interně s kolegy, tak externě s klienty a agenty
- máte středně pokročilou angličtinu (slovem i písmem)

Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mladý kolektiv
- benefity ve formě stravenek a flexi pasů
- 5 týdnů dovolené
- možnost sick day
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svou žádost na následující
e-mailovou adresu: hana.pechackova@msc.com


Administrátor námořních přeprav

Zadavatel: DSV

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 2.03.2018

DSV je nadnárodní logistická a dopravní společnost, zajišťující dopravu všech zásilek (včetně nadrozměrných) po celém světě již od roku 1976. DSV má širokou mezinárodní síť poboček a logistických center ve více než 110 zemích světa.
Pro DSV Air&Sea s.r.o. se sídlem v Pavlově, okr. Kladno (6 km od hranice Prahy-Zličín) hledáme nového kolegu/kolegyni do oddělení námořních přeprav.
Náplň práce:
• Zajišťování námořních přeprav od objednání po dodání.
• Komunikace s klienty, rejdaři, dopravci a pobočkami po celém světě
• Kompletní zpracování dokumentace, fakturace.
• Řešení reklamací
• Sledování zásilek během přepravy a reportování případných zpoždění a problémů.
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou.
• Pokročilá znalost AJ - hlavně písemná.
• Zákaznický přístup.
• Odolnost vůči stresu.
• Dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování.
• Samostatná, energická osoba.
Nabízíme:
• Zázemí stabilní mezinárodní firmy.
• Dotované stravné
• Příspěvek na penzijní/životní pojištění
• 5 týdnů dovolené
• Čtvrtletní odměny
• Benefit kafeterie
• Pracovní poměr na dobu neurčitou.
• Sick days podle opracovaných let
• Místo výkonu práce Pavlov (okres Kladno).

Kontakt: sea@cz.dsv.com
Tel: +420 602 235 034


Specialista zákaznického servisu pro ČR a Slovensko

Zadavatel: Damco Czech Republic, s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 20.02.2018 do: 20.04.2018

Damco Česká republika, s.r.o. je uznávaným poskytovatelem logistických služeb. Nabízíme řešení prořízení dodavatelského řetězce, skladování a distribuci, zasilatelské služby, silniční přepravy, námořní přepravy a letecké nákladní přepravy. Damco je součástí skupiny A.P. Moller Maersk Group – jednoho z největších globálních poskytovatelů komplexního řešení v oblasti námořní dopravy a logistiky. Síť našich služeb pokrývá šest kontinentů s kancelářemi ve více než 100 zemích po celém světě.
V současné době hledáme nové kolegy/kolegyně, aby se k nám připojili a stali se součástí našeho úspěšného týmu! Pokud máte zájem pracovat ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a mezinárodním prostředím, zašlete nám prosím svůj životopis!
Specialista zákaznického servisu pro ČR a Slovensko
Základní náplň práce:
• Poskytovat prvotřídní úroveň přepravních služeb zákazníkům; profesionálně, efektivně a v souladu s aktuálními trendy a postupy
• Udržování pozitivního pracovního vztahu se zákazníky, dodavateli a dalšími kancelářemi Damco po celém světě
• Zajištění end-to-end procesu, včetně požadovaného reporting managementu
• Každodenní komunikace s týmem CSO, dopravci, zákazníky
• Práce na speciálních projektech
Požadujeme:
• SŠ/VŠ – vzdělání či praxe v oboru logistiky výhodou
• Alespoň základní zkušenost v zákaznickém servisu zaměřeném na logistiku/dopravu/spedici
• Angličtina středně pokročilá – většina komunikace probíhá písemně
• Zodpovědná osoba orientovaná na zákazníka se smyslem pro detail
• Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Nabízíme:
• Stabilní prostředí úspěšné mezinárodní společnosti s tradicí; budete součástí globální rodiny
• Přátelské prostředí a podpora kolegů
• Odpovídající finanční ohodnocení, systém benefitů, příspěvek na pojištění, občerstvení na pracovišti
• 25 dnů dovolené

Nástup do pracovního poměru: dle dohody

Pro další informace volejte prosím HR oddělení: +420 220 397 862, mob.: +420 731 544 412

Těšíme se na vás!


referent v oblasti dopravy

Zadavatel: ÚMČ Praha 12

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 4.01.2018

Odbor dopravy ÚMČ Praha 12 hledá nového kolegu na HPP na pozici referenta v oblasti dopravy pro výkon silničního správního úřadu.

Stručné vymezení pracovní náplně: vyjadřuje se k záměrům staveb jak pro územní, tak i pro stavební řízení, stanovuje místní a přechodnou úpravu silničního provozu včetně uzavírek a objížděk na místních a veřejně přístupných účelových komunikacích, vede řízení o návrhu opatření obecné povahy v rámci stanovení místní úpravy provozu, povoluje zvláštní užívání místní komunikace apod.

10. platová třída, stravenky, po zkušební pracovní době možnost osobního ohodnocení.

Místo výkonu práce: Cílkova 796/7, Praha 4 - Kamýk.

Vaše životopisy zasílejte na email: branys.ondrej@praha12.cz, v případě zájmu Vás budeme kontaktovat. Pro další informace můžete využít telefonní linky: 244 028 515, 244 028 516 nebo 244 028 514.


Specialista logistických řešení

Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018

Pro výrobní mezinárodní společnost se sídlem na Praze 5, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Specialista logistických řešení.

Co bude náplní vaší práce:
* Zajišťování dopravních služeb (letecké, námořní, pozemní přepravy) dle druhu zboží a její urgentnosti
* Sledování stavu průběhu dopravy
* Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
* Komunikace s logistickými partnery, dodavateli zařízení a s interním oddělením nákupu
* Spolupráce na projektech snižování nákladů a zlepšování procesů

Co od vás očekáváme:
* Velmi dobrou znalost AJ
* Znalost dalšího světového jazyka výhodou – NJ, FJ, ŠJ apod.
* Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
* Silnou motivaci pro práci v logistice
* Praxe v oblasti logistiky či mezinárodního obchodu výhodou
* Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
* Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
* Stresuodolnost, týmového ducha, samostatnost, proaktivní vystupování

Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
* Zázemí významné mezinárodní společnosti
* Samostatnou a zodpovědnou práci
* Možnost osobního a profesního růstu
* Odpovídající platové ohodnocení + zajímavé benefity
* Pracovní poměr na dobu určitou s vysokou pravděpodobností prodloužení
* Nástup dohodou

V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz.


Logistik Specialista

Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018

Vaše budoucnost a budoucnost logistiky? To je americká společnost, která přišla do Prahy a vybudovala nové centrum pro západní Evropu. Nyní máte příležitost podílet se na růstu společnosti, pracovat v novém logistickém produktu 4PL a v jedinečném přepravním softwaru, který ve světě sklízí úspěchy.

Co bude náplní vaší práce:
* Kompletní zpracování objednávek v interním softwaru – zadávání, správa
* Úzká komunikace s klienty, dopravci, logistiky
* Objednávání přepravních služeb u dopravců (silniční přeprava)
* Přiřazení zásilek dopravcům dle plánu přepravy
* Sledování stavu průběhu dopravy
* Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
* Zajištění dodržování termínů
* Kontrola průvodní dokumentace
* Podílení se na zlepšování procesů

Co od vás očekáváme:
* Znalost přepravních procesů a dokumentů výhodou
* Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
* Silnou motivaci pro práci v logistice, velký zájem o přepravu
* Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
* Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
* Znalost jazykových kombinací: angličtina + další světový jazyk podmínkou

Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
* Možnost být u zrodu české pobočky mezinárodní společnosti
* Uplatnění vlastní iniciativy v rámci procesů společnosti
* Šanci rychlého kariérního růstu
* Aktivní využití cizích jazyků
* Odpovídající platové ohodnocení + variabilní složka
* Benefity: Stravenky, příspěvek na dopravu, další zvyšování počtu dnů dovolené na základě odpracovaných měsíců
* Zaškolení francouzskými specialisty
* HPP na dobu neurčitou
* Lokalita: Praha - Žižkov (Nagano park)
* Nástup možný ihned nebo dohodou

V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz.


Dispečer mezinárodní kamionové dopravy

Zadavatel: AP Freight, s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 31.10.2017

Požadavky:

-min. SOU/SŠ vzdělání (případně studium závěrečného ročníku)
-znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni
-odpovědnost za kvalitu svěřených přeprav
-organizační schopnosti
-odolnost vůči stresu
-časová flexibilita
-vysoké pracovní nasazení
-týmový hráč

Nabízíme:

-zajímavou pracovní příležitost
-neomezenou možnost výše výdělků na základě vlastních výsledků
-zaměstnanecké benefity
-možnost práce z domu
-příležitost naučit se řešit také námořní, leteckou, železniční dopravu

Lokalita - Praha, Kubánské náměstí

Svůj životopis, prosíme, zašlete spolu s krátkým motivačním dopisem na jiri.b@apfreight.cz


Pracovník kontaktního centra

Zadavatel: Travel Service a.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 16.05.2018

Pracovní náplň:

Informační servis pro cestující a cestovní kanceláře
Řešení telefonických a emailových požadavků zákazníků

Nabízíme:

Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
Práce ve směnném provozu (12h směny) – vhodné i pro studenty a absolventy
Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
Možnost kariérního růstu
Cenné zkušenosti v oblasti péče o zákazníky a letecké dopravy
Přátelský kolektiv, osobní přístup k zaměstnancům
Odpovídající finanční ohodnocení
Zaměstnanecké výhody
Nástup možný ihned, případně dle domluvy

Lokalita:

Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

Požadujeme:

Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
Dobré komunikační dovednosti, přátelské vystupování
Pečlivost a spolehlivost
Komunikativní znalost ČJ a AJ slovem i písmem, znalost dalších jazyků výhodou
Znalost problematiky letecké dopravy výhodou

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce, velmi stručný motivační dopis a naskenovaný trestní rejstřík na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero.

V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.


DISPEČER MKD FRIGO CZ-UK

Zadavatel: EUROFRIGO LOGISTICS

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 20.10.2017

Hledáme dispečera mezinárodní kamionové dopravy s AJ pro FRIGO přepravy CZ-UK

Náplň práce:

Plánování přeprav a optimalizace dopravních tras
Koordinace činnosti svěřených vozidel
Zodpovědnost za jejich optimální vytížení
Řízení a kontrola práce řidičů
Komunikace se zákazníky
Řešení mimořádných událostí

Požadavky:

SŠ vzdělání
Praxe v oblasti kamionové dopravy a logistiky výhodou
Uživatelská znalost práce na PC
Znalost AJ
Velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti
časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost
ŘP. Skupiny – B

Nabízíme:

Motivující finanční ohodnocení, odměny (čistá mzda 35000 + až 50% prémie )
Zázemí prosperující firmy
Přátelský mladý kolektiv
Služební vozidlo
Mobilní telefon

Místo pracoviště: U silnice 949/11, Praha - Ruzyně
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Plat: 35000 - 60000 Kč/měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)


Administrativní pracovník Zákaznického servisu

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 19.10.2017 do: 31.12.2017

Náplň práce:
- Vyřizování telefonických a e-mailových požadavků či dotazů zákazníka
- Vytvoření Pick up Sheet v tabulce pro evidenci příjezdů na vykládku
- Aktualizace a kontrola tabulky evidence příjezdů na vykládku a Arrival plánu
- Příprava podkladů pro fakturaci
- Příprava Cost sheets na prázdné obaly
-Komunikace a řešení problémů s transportními odděleními
- Kontrola objemu prázdných obalů v X-dock Stránčice a následná komunikace s přepravci
- Kontrola doručování obalů
- Zajištění předání všech relevantních informací do oddělení transportu, X-docku a administrátorům
- Vytváření Dock Schedule – plánu na následující dny na základě avizací vykládek a plánu nakládek

Ideální kandidát/ka by měl/a mít tyto předpoklady
- SŠ vzdělání
- Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
- Týmová spolupráce
-Výborné komunikační dovednosti, spolehlivost, samostatnost a pečlivost
- Komunikativní znalost AJ

Novému kolegovi/kolegyni nabízíme:
- Podporu kolegů při zapracování na pozici
- Výborný kolektiv
- Jistotu a perspektivní zaměstnání
- Zázemí velké zahraniční společnosti
- Zajímavé zaměstnanecké benefity a různé akce pro zaměstnance


Elektrotechnik / Tester

Zadavatel: in-tech Automotive Engineering s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 6.10.2017

Dokážeš si představit svoji kariéru v rychle se rozvíjejícím automobilovém průmyslu? Tak to jsi u nás správně!

Start Tvé kariéry:

Nehodíme Tě u nás do studené vody - na začátku se dozvíš vše, co budeš pro svoji práci potřebovat. Pak pro Tebe najdeme zajímavý projekt v oblasti testování automobilů:

Integrační testy celého vozidla
Testování mobilních služeb
Testování a vývoj komfortních systémů
A mnoho dalších témat


Co od Tebe očekáváme:

Pro Tvůj hladký start uvítáme dokončené středoškolské vzdělání s maturitou v oblasti elektrotechniky, autoelektroniky, automechaniky, informatiky apod.
Velice oceníme první zkušenosti v oblasti automotive či elektrotechniky
Také budeš potřebovat alespoň mírně pokročilou znalost angličtiny nebo němčiny
Neobejdeš se bez uživatelské znalosti práce na PC (MS Office apod.) a obecných znalostí z oblasti elektrotechniky a autoelektroniky


Na co se u nás můžeš těšit:

Na začátku se Tě ujme jeden z kolegů a vše Ti do detailů vysvětlí a ukáže tak, aby jsi vše brzy zvládal/a samostatně
Firemní kultura je pro nás důležitá a pečlivě se o ni staráme – výsledkem je sehraný tým, který si dobře rozumí
Protože jsme v ČR zatím docela krátce, máš jedinečnou šanci být u všeho hned od začátku
Také by se ti mohlo líbit 25 dní dovolené a flexibilní pracovní doba
Za práci přesčas si můžeš vzít náhradní volno
Můžeš se těšit na jazykové kurzy, stravenky, dobroty na pracovišti, pravidelné teambuildingy a občas se také podíváš do německé centrály na školení nebo večírek


Jak na to:

Tak co, zkusíš to? Pokud ano, pošli nám prosím svůj životopis v češtině a nejlépe i v angličtině a kopii diplomů či dalších certifikátů. Těšíme se!

Také mrkni na naše stránky jobs.in-tech-automotive.cz, kde najdeš i další nabízené pozice.


BRIGÁDNÍK - štítkování / kolkování

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 6.10.2017 do: 31.12.2017

Přijmeme:
- manuálně zručné brigádníky na kolkování a etiketování zboží ve skladu v logistickém parku v Kunicích - Strančicích
Benefity:
- odměna ve výši 95Kč/hod + 10 Kč/hod
- DOPRAVA zajištěna z metra "OPATOV"
- možnost nepravidelné docházky ve dnech pondělí - sobota, dle předchozí domluvy (pracovní doba 7:00 - 17:00)

V případě zájmu nás kontaktujte na telefonu: 736 751 462 nebo na e-mailu: jana.sumanova@cz.yusen-logistics.com


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

Zadavatel: Multimex spedition a.s.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 20.09.2017 do: 31.12.2017

Pracovní náplň:
· zakládání zásilek do interního systému
· kontrola faktur
· scanování dokumentů
· pošta

Požadujeme:
· znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Word, Excel)
· dobré organizační a komunikační schopnosti
· chuť učit se novým věcem, aktivní přístup, samostatnost
· základní znalost angličtiny nebo němčiny výhodou (není nutná)

Nabízíme:
· možnost práce na plný i částečný úvazek (každý den několik hodin nebo jen některé dny v týdnu)
· perspektivní práci v týmu mladých lidí
· zajímavou pracovní příležitost v centru Prahy
· dobré platové ohodnocení


Provozní a obchodní manažer

Zadavatel: Rail clinic s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 19.09.2017

Pozice je určena pro absolventy SŠ i VOŠ z oboru železniční dopravy

Požadavky:
Hledáme někoho na plný úvazek
Velmi dobrá znalost železniční tématiky
Velmi dobrá znalost vagónů (rozpoznat typy apod.)
Angličtina na komunikativní úrovni

Praxe v oboru výhodou
Znalost francouzštiny a němčiny velkou výhodou

Výhody:
Možnost cestování
Služební auto


Prosím o zasílání životopisů a dalších dotazů na: helena@videoefekt.cz



Transport specialista - letecká přeprava - junior

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 18.10.2017 do: 1.12.2017

Pracovní náplň:
- Zajištění procesu odbavení exportních zásilek
- Zajištění potřebných informací k celnímu odbavení a přepravě zásilek
- Předkládání kompletních podkladů k celnímu odbavené oddělení celní deklarace
- Objednávání svozů zásilek tak, aby odpovídaly požadavkům zákazníků a byla maximálně zajištěna jejich bezpečnost
- Vystavování potřebných dokumentů nutných k realizaci přepravy
- Sledování celkového průběhu přepravy, případně řešení nastalých nestandardních situací k jejich nápravě
- Vystavování faktur za služby spojené s přepravou zásilek dle platných a předem dohodnutých ceníků

Ideální kandidát by měl mít tyto předpoklady:
- Vzdělání SŠ/VŠ v dopravě a logistice
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Dobré komunikativní a organizační schopnosti
- Spolehlivost, důslednost, pečlivost a týmová spolupráce
- Pokročilá znalost práce na PC:MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet

Co Vám nabízí naše společnost:
- Jistotu a perspektivní zaměstnání
- Zázemí velké zahraniční společnosti
- Zajímavé zaměstnanecké benefity, motivující finanční ohodnocení
- Příjemný kolektiv


Celní deklarant/ka

Zadavatel: cargo-partner ČR s.r.o.

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 14.09.2017

cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 25 zemích.
V současnosti má přes 2400 zaměstnanců a neustále roste a expanduje po celém světě.

Naši zaměstnanci jsou vysoce motivovaní profesionálové pocházející z různých zemí a rozmanitých kultur, kteří sdílejí společnou vášeň pro jejich práci. Disponují výbornými komunikačními dovednostmi a mají podnikavý přístup k práci.

Talentovaným lidem nabízíme možnost získání zkušeností a podporu v nastartování zajímavé kariéry, zkušeným profesionálům potom perspektivní a dobře ohodnocenou pracovní příležitost. Věříme v budování dlouhodobých vztahů a investujeme do neustálého vzdělávání a rozvoje našich zaměstnanců.

Pokud hledáte zajímavou a podnětnou pracovní pozici v inovativní a dynamické mezinárodní společnosti, rádi vás poznáme!

Za účelem rozšíření našeho týmu hledáme pro naši pobočku v Hostivici nové kolegy na pozici:

CELNÍ DEKLARANT

Náplň práce:
- Zastupuje zákazníky při celním řízení
- Samostatně zpracovává celní případy a osobně jedná s celním úřadem při odbavování zásilek
- Vystavuje veškeré celní doklady potřebné pro celní řízení
- Připravuje, zpracovává a archivuje celní případy
- Orientuje se i v podkladech pro celní řízení v AJ
- Komunikuje s ostatními kolegy napříč firmou (např. skladníci, disponenti)
- Komunikuje se zákazníkem

Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- AJ na min. na mírně pokročilé úrovni
- Samostatnost
- Znalost celní problematiky a zbožíznalství
- Dovednost stanovit si priority
- Znalost systému Helios výhodou
- Komunikační dovednosti
- Pečlivost, zodpovědný přístup k práci
- Praxe v celní deklaraci alespoň 2 roky
- Základní znalost práce na PC – MS office (Word, Excel)
- ŘP sk. B, aktivní řidič (denně cestuje na celní úřad do Kladna)

Nabízíme:
- Zázemí mezinárodní společnosti, HPP na dobu neurčitou
- Motivující finanční ohodnocení
- Firemní benefity - příspěvek na stravování, Ticket Benefit Card, první 3 dny nemoci placené jako ostatní dny nemoci, věrnostní benefity atd.
- 5 týdnů dovolené
- Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry
- Odborné zaškolení a podporu
- Příjemný kolektiv, individuální přístup k zaměstnancům
- Pracoviště v Hostivici

V případě zájmu zašlete stručný motivační dopis nebo e-mailem na:
hana.prchalova@cargo-partner.com

Těšíme se na mladého člověka s velkým potenciálem - našeho budoucího kolegu!


Automechanik osobních automobilů

Zadavatel: AAA Auto International

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 7.09.2017

Společnost AAA Auto hledá automechanika. Úkolem bude samostatně provádět servisní opravy osobních vozidel – od běžných oprav spojených s údržbou osobních vozidel až po náročnější servisní úkony.

Vaší pracovní náplní bude:

Stanovování diagnózy poruch analýzou závad
Opravy mechanických a elektrických skupin a podskupin osobních automobilů
Pneuservis
Objednávka náhradních dílů

Nabízíme Vám:

Směny PO-PÁ 8:00-16:30
Možnost profesního růstu
Firemní benefity
Školení a rozvoj v manipulaci s nejmodernějším zařízením a v metodách oprav
Příjemné, moderní pracovní prostředí
Užívání nejmodernějšího vybavení a nářadí
Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou

Požadujeme:

Výuční list výhodou (ne podmínkou)
Vysoké pracovní nasazení
Řidičský průkaz sk. B
Zkušenosti s většinou typů automobilů osobních a nákladních
Zkušenosti se Škoda / VW group výhodou – není podmínkou
Zkušenosti s administrativou servisu